Dit was inderdaad les 4 van de 15 km

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hetbommeke schreef:Ja die van ons hebben mij nog echt heel hard nodig en dat geeft mij soms een benauwd gevoel.
Dit was inderdaad les 4 van de 15 kmHeel misschien de zeebodemloop begin juni hier in l'stad en ik weet dat almere een city run heeft in het voorjaar maar wanneer en hoe lang... Geen idee. En jij? Iets in de planning of heb ik daar overheen gelezen?
hetbommeke schreef:Ben weer terug van paardekind en ik ben erop geklommen. Met een diclofenacje gaat alles een stuk beter
Had er flink de P inWij hebben op stal 3 buitenbakken (2 van 20x60 en 1 van 20x40). In een van de grote bakken staan 32 paarden van 10 tot 17 u omdat de wei nu te slecht is, dus dat is gatenkaas. De andere grote bak is heel zwaar en mul en de kleine bak die meestal wel goed is, was tot 3 m uit de hoefslag blubber. Heb nog wel wat gereden maar echt lekker ging niet. Ma en woe avond was ik ook al op stal en dan is rijden ook niet relaxt want iedereen wil in die kleine bak, de rest is niet goed. Verder hebben we sinds 1 januari een stalverhoging van 25 euro gekregen, ik betaal nu 285 euro per maand
Waarvoor vraag ik me wel eens af? Ben al wat aan het rondkijken maar ik vind het heel belangrijk dat een paard naar buiten gaat overdag en dat is hier niet altijd het geval. Er wordt voor dat bedrag uitgemest, opgestrooid en binnen/buiten gezet. Voer komt er apart bij.
Sorry voor mijn ego-post, had me echt verheugd op een uurtje lekker werken, maar nu is het 20 min aanmodderen (letterlijk) geworden.
Fanneke schreef:Idd Bom, je betaalt een redelijk bedrag en je kunt niet alle accomodatie-faciliteiten gebruiken en dan verhogen ze ze het stallingsgeld nog eens met een kleine 10%, vind ik een flinke verhoging. Ook al zijn de hooiprijzen omhoog gegaan. Inkoop kost een baaltje nog geen euro