Puisten deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Unoo

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 18:10

Ik ben na 2 jaar nog steeds niet gewend aan die hormonen en ik wil nu door andere omstandigheden (problemen lever/darmen) stoppen met al die hormonen in mijn lichaam en terug naar de basis.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 18:12

Ah vandaar! :j hoop voor je dat het mee gaat vallen wat betreft je huid!

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 18:14

Ik hoop het ook aangezien ik van heel veel mensen hoor dat het gewoon weer in alle hevigheid terugkomt..

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 21:08

Ik hoop ook voor je dat het mee gaat vallen! Bij mij ging het een wweek supergoed, maar nu begint het weer een beetje ;(

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-11 21:08

Heeft iemand voor mij een tip hoe ik mijn huid weer gehydrateerd krijg zonder schilfertjes maar zonder dat mn poriën direct weer dichtslaan? Gebruik nu de moisturiser van Clinique

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 00:35

Sowieso veel water drinken en juist geen water op de huid(proberen te beperken), water droogt nmlk heel erg uit.

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 13:43

Ik doe dan altijd een lekker hydraterend maskertje op, eerst even stomen scrubben en dan dat maskertje erop. En als je hem 's avonds op doet kan je hem 's nachts laten zitten als je wilt.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 13:52

Unoo ik hoop ook voor je dat het meevalt! :(:)

Na een stuk of 4 ontplofte stukjes (die maar net te verbergen waren, wat ik alsnog óntzettend lelijk vond) is mijn huid weer rustig, hehe. :+
Beetje jammer dat ik alweer een pukkeltje heb gespot, maar die laat ik maar even zitten en maak ik vanavond na het douchen/stomen schoon, dat werkt het beste. :)
Een beetje sterilon erop dan en dan zal die morgen wel meevallen. :j
Is iig geen onderhuidse want daar heb ik me toch een hekel aan, doet gewoon pijn! Bah!

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 15:02

Oh boy, d'r zit toch een mega onderhuidse MIDDEN op mijn voorhoofd :+ Heb 'm maar gedept met wat tea tree en hopelijk zakt ie weg.. Kan hem gelukkig helemaal wegcamoufleren :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 15:30

Ahw dat is *** he :(:)
op dat moment wou ik altijd dat ik een pony had en dat het nog mooi stond ook hahah :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 15:36

Mijn huid was gisteren drama en ik ging uit dus ik heb toch maar het een en ander opgesmeerd om het te verbergen O:) Het was allemaal heel mooi weggewerkt, had mooie lippenstift op en mooie eyeliner en toen dacht ik wauw zo valt het allemaal best mee.
Werd alleen ieeets minder blij wakker, dus nu lekker maskertje op en zo.. Ik heb trouwens heel veel rode vlekken in m'n gezicht, littekentjes en zo denk ik? Heel erg jammer.. trekt dat ooit nog weg of niet?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 15:43

Auwauwauw gelukkig heb ik dat (bijna) nooit, hooguit 2 keer per jaar := vind dat al verschrikkelijk dus heb medelijden met jullie hoor hihi

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:36

Ik ben er gister achtergekomen hoe je een onderhuidse kan weghalen :D
Als er een witte punt op zit, na een paar dagen (eerst heb ik hem weggecamoufleerd) moet je hem uitdrukken en dan helemaal schoon maken, volgende dag is hij weg met soms een korstje erop :p
Bij mij is het weer helemaal raak, en het ging net zó goed! ;(

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:41

Maar bij mij komt er helemaal geen wit puntje op vaak dus dan is het maar gokken wanneer ik hem het beste kan weghalen.

Rebeccaa met heeel veel make-up vind ik het er bij mij wanneer ik een ontploffing heb ook nog redelijk uitzien hahaha := wel vervelend :(:) goed schoonmaken denk ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 17:57

Bij mij doet het op gegeven moment zo pijn dat ik hem dan hou dan ook weg haal. :=

Ja heel erg vervelend, maar het trekt al weer iets weg. Merk dat m'n huid nu ook wat droger wordt, of in elk geval, hij glimt niet meer van het vet. Echt heel fijn! +:)+ Heb vrijdag maskertjes ingeslagen en er gisteren ook nog een paar gekregen, dus heb nu voor alles wat, om vocht niveau te herstellen, om diep te reinigen enz. Dus maar even streng elke week een maskertje minstens, vind het altijd zo veel geld van die losse maskers steeds maar het werkt wel dus dan heb ik het er voor over. :))

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 18:47

Rebecca, ik vind dat zelfwarmende masker van de Garnier heel fijn, werkte heel goed bij mij :) gebruik nu zo'n groene tube van van der Hoog omdat ik het gezeul met losse pakjes een beetje zat werd haha, die is ook heel fijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:03

Ja die heb ik hier ook liggen van Garnier, alleen hij wordt nooit warm bij mij. :') Heb hem al zo'n 8x geprobeerd in totaal haha..
Hoe duur is zo'n tube? Lijkt me wel fijn, zo'n zakje is me altijd teveel dus ik houd altijd over en het is zooo duur..

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:15

Ik steel altijd de Garnier 3 in 1 van m'n zus haha, die gebruik ik als scrub en maskertje, is wel fijn!
Eerst gebruikte ik altijd het kleimaskertje van Dr. van der Hoog maar die heb ik al een hele tijd meer gekocht en gebruikt, misschien dat ik dat wel weer een keer ga doen!

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:59

Ik vind dat ook een fijn masker :j
Wordt bij mij alleen beetje warm als ik m er op smeer, daarna wordt ie niet meer warm.
Heerlijke zachte huid krijg ik er van :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:38

Rebeccaa schreef:
Ja die heb ik hier ook liggen van Garnier, alleen hij wordt nooit warm bij mij. :') Heb hem al zo'n 8x geprobeerd in totaal haha..
Hoe duur is zo'n tube? Lijkt me wel fijn, zo'n zakje is me altijd teveel dus ik houd altijd over en het is zooo duur..

Volgens mij iets van 7 euro, er staat op dat je er 5 keer mee doet maar ik doe er zeker wel vaker mee, tot nu toe al 6x en hij is nog lang niet op :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:39

xAylie schreef:
Ik steel altijd de Garnier 3 in 1 van m'n zus haha, die gebruik ik als scrub en maskertje, is wel fijn!
Eerst gebruikte ik altijd het kleimaskertje van Dr. van der Hoog maar die heb ik al een hele tijd meer gekocht en gebruikt, misschien dat ik dat wel weer een keer ga doen!

Garnier 3 in 1 heb ik ook gebruikt, toevallig eergisteren opgemaakt :P.

dressagelady schreef:
Rebeccaa schreef:

Volgens mij iets van 7 euro, er staat op dat je er 5 keer mee doet maar ik doe er zeker wel vaker mee, tot nu toe al 6x en hij is nog lang niet op :j

Nou dat loont in elk geval! Anders is 5 maskers al 10 euro.. dus dat is wel fijn, zo'n enorm dikke laag masker hoeft er helemaal niet op te zitten volgens mij.. duurt het alleen maar langer voor het droog is..

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 22:22

Ik heb perongeluk mijn zus haar hele tube opgemaakt en volgens mij heeft ze hem zelf nog nooit gebruikt, of iig maar een paar keer.. :') en zo'n tube is 8,- :oo
ik geef haar wel een keer een nieuwe haha, hij is wel fijn! ruikt ook lekker fris, naar komkommer geloof ik .

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 10:17

Ik maak zelf maskers met groene leem. Werkt geweldig! Dan weet ik ten minste precies wat erin gaat en weet ik dus dat er geen rotzooi in zit.

Ik doe meestal met honing een heel klein beetje kokosolie en een paar druppels etherische jeneverbesolie. Werkt echt heel erg geod ik kan het iedereen aanraden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 12:28

Ja die tube ruikt heerlijk, denk dat ik hem maar weer ga halen als maskertje voor even snel. Gebruikte hem vaak voor het slapen gaan, eventjes 5 minuutjes.. :))

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 13:16

Maar kijk uit he dat het lekker ruikt betekent vaak dat er parfum in zit.. Dat kan heel irriterend werken op je huid..