Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:54

Ik kon echt alles na drie dagen, moest ook gelijk dingen doen van de pc. Zoals huis opkuisen enz.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 12:07

lesilla schreef:
Ik kon echt alles na drie dagen, moest ook gelijk dingen doen van de pc. Zoals huis opkuisen enz.

dit lijkt mij niet gezond.. de wonden moeten echt wel rust en tijd hebben in mijn ogen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 12:08

Als jij echt voorzichtige bewegingen maakt echt wel, wonde is snel dicht :)

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 12:52

Gisteren naar de pc geweest voor het eerste gesprek. Ze heeft me eea uitgelegd (het meeste wist ik al door dit topic te volgen ;) )
Ze verwacht dat ze per borst iets van 700cc weg kan halen. :wow: en dan houd ik nog een D cup over...
Even voor de statistieken: 1.76m, 65kg en maat 75F/G
Net als Tamarant heb ik brede borsten en blijft daardoor de cup maat nog relatief hoog.
Ze heeft me een brief meegegeven voor de verzekering voor de goedkeuring. Ze verwacht dat ik binnen 2-3 weken bericht heb en dat ik dan naar de anestesist kan. En dan wachten op de oproep. Aangezien de pc pas begonnen is in het zkh kan dat nog wel eens heel snel zijn omdat ze nog niet echt is ingeroosterd.
Drains krijg ik niet (hoeft blijkbaar tegenwoordig niet meer) en ik blijf 1 nacht in het zkh. Tot aan de 1e controle, 2 weken na de operatie, mag ik niet werken, fietsen of autorijden maar wel rustig bewegen en bekijken wat ik kan. Net als wat Leslilla aangaf. Tijdens de 1e controle wordt bekeken wat ik allemaal weer mag, maar ze verwacht dat ik na 2 weken weer voorzichtig kan gaan werken. (administratief)

Dus nu maar duimen dat de verzekering niet moeilijk doet.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 13:04

Echt grappige reclame eronder nu, de MAXIMIZER, 2CUP SIZES BIGGER!! Zijn we meteen weer terug bij af haha! :')

Lesilla: goed naar je lichaam luisteren hoor, niks forceren...
J_E: Fijn dat het weer beter gaat na de botsing. :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 13:07

Haha Lante, ik zie het nu ook idd _O- alsof wij dat willen :')

@Silvia, huh, waarom krijg jij de brief mee, bij ons deed ziekenhuis dat voor ons, en binnen 1,5 week bericht. :j

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 13:08

lesilla schreef:

misschien wel(tenzij de pech van mij hebt en open wond krijgt) maar je doet al gauw teveel waardoor de wonden van binnenuit moeilijker en langzamer genezen wat dus weer betekent dat je meer pijn hebt

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 13:10

Nou ik weet wel dat ik echt serieus rustig aan ga doen, wil zeker geen risico's nemen om nog langer niet te mogen rijden ed, heb natuurlijk wel 2 paarden staan hier, gelukkig wel invallers maar toch.
En dan natuurlijk maar hopen dat je geen ontstekingen krijgt ed..

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 13:12

Silvia schreef:
Gisteren naar de pc geweest voor het eerste gesprek. Ze heeft me eea uitgelegd (het meeste wist ik al door dit topic te volgen ;) )
Ze verwacht dat ze per borst iets van 700cc weg kan halen. :wow: en dan houd ik nog een D cup over...
Even voor de statistieken: 1.76m, 65kg en maat 75F/G
Net als Tamarant heb ik brede borsten en blijft daardoor de cup maat nog relatief hoog.
Ze heeft me een brief meegegeven voor de verzekering voor de goedkeuring. Ze verwacht dat ik binnen 2-3 weken bericht heb en dat ik dan naar de anestesist kan. En dan wachten op de oproep. Aangezien de pc pas begonnen is in het zkh kan dat nog wel eens heel snel zijn omdat ze nog niet echt is ingeroosterd.
Drains krijg ik niet (hoeft blijkbaar tegenwoordig niet meer) en ik blijf 1 nacht in het zkh. Tot aan de 1e controle, 2 weken na de operatie, mag ik niet werken, fietsen of autorijden maar wel rustig bewegen en bekijken wat ik kan. Net als wat Leslilla aangaf. Tijdens de 1e controle wordt bekeken wat ik allemaal weer mag, maar ze verwacht dat ik na 2 weken weer voorzichtig kan gaan werken. (administratief)

Dus nu maar duimen dat de verzekering niet moeilijk doet.

hoeveel is 700 cc ?
bij mij was rechts 360 gram en links 120 gram weggehaald; had dus 75H en nu 75E(door de brede borst idd)
maar ik vind het apart dat je geen drains krijgt. ik hor van meer mensen dat ze geen drains krijgen en die mensen hebben naderhand regelmatig inwendige bloedingen of wondvochtophoping.
jezelf dus wel ff goed laten informeren
ook wel erg snel dat je na 2 weken weer aan het werk mag; ik mocht 6 weken niks en ben gister vd 1e keer 4 uur gaan werken; en dat viel erg zwaar tegen. moet vamiddag weer paar uur dus hoop dat het dan beter gaat.
mijn hele lijf doet zeer, gewoon vermoeiende stijfheid zeg maar; na zo lang zo weinig gedaan te hebben en dan weer een paar uur staan is best heftig ondervond ik.
heb dan ook erg stijve/pijnlijke schouders, armen en benen maar komt vast wel weer goed

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 13:15

die maximizer is echt een drama zeg! je moet van jezelf toch al wel wat cup hebben voordat je zo n push up effect kan hebben en meteen van een c/d naar e/f is erg overdreven en te opvallend
nee, geef ons mar de minimizer ;)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 13:16

Yay, ik wil ook een minimizer :)) zou je dan van een F naar een d gaan ineens? :')

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 13:27

Haha, nu weer een borstvergroting voor 1750 euro met laagste prijs garantie, niet best haha! :+

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:47

goed zo silvia!
komt vast allemaal goed!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:51

tamaramt schreef:
lesilla schreef:

misschien wel(tenzij de pech van mij hebt en open wond krijgt) maar je doet al gauw teveel waardoor de wonden van binnenuit moeilijker en langzamer genezen wat dus weer betekent dat je meer pijn hebt

Achja, bij mij is het desondanks echt goed gekomen geen pijn gehad niks. Over de hele lijn een droom bvk. Was de rest maar ook zo geweest hahaha, ben echt benieuwd naar de pijn de 16de juni

CC = gram maar dat wordt eigenlijk alleen gebruikt met siliconen. CC is hoeveel gel erin zit :P

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:51

kan me haast niet voorstellen dat ze dan bij silvia 700 gram afvallen per borst bij een f/g cup want dan blijft er toch veel minder over dan een d cup? dan blijft er een b cup over

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 21:52

tamaramt schreef:
kan me haast niet voorstellen dat ze dan bij silvia 700 gram afvallen per borst bij een f/g cup want dan blijft er toch veel minder over dan een d cup? dan blijft er een b cup over

Nou, dat vroeg ik me ook al af... Of ik haar misschien verkeerd verstaan had. Nou ja, ik merk het vanzelf wel.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 21:54

misschien bedoelen ze 700 in totaal?
ik ben van een H naar een C gegaan en er is bij mij in totaal 650 gram afgehaald.

340 rechts en 309 links

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 23:59

Ik ben van 75g naar 75e gegaan en bij mij was er in totaal bijna 800 gram af.

Maar het ligt ook heel erg qua borst he, en vet en weefsel/ klieren, dat maakt ook nog verschil uit qua gewicht. Weet niet meer precies hoe en wat, hihi. Beetje onsamenhangende zin :P

naffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 19:13

Ben hier al een tijdje niet geweest. Ik heb ook een brede borst en daardoor moet ik nog steeds BH kopen die van de betere merken zijn.
Ik ben( heb ik al eerder gepost) van een H cup naar een D cup gegaan. Totaal 1300 gram weg gehaald( links 750 en rechts 550).
Ben overigs 1.70m en rond de 68 kilo.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 20:10

bij mij totaal 480 gram(120 gram links en 360 gram rechts) van 75H naar een 75E
heb vandaag een hoop nieuwe bhs al gekocht ; alleen het passen (waren beugelbhs) was echt zeer pijnlijk nog; om een beugelbh te passen moet je de borst ff optillen om hem goed in de cup te krijgen en dat deed zeer evenals de beugels op de littekens; mag over 3 weken weer beugelbhs maar heb vandaag een paar goede kunnen kopen v weinig geld; heb nu 5 bhs voor de prijs waar ik eerst een 1/2 bh voor had :)

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 20:45

Leuk hè, nieuwe bh's kopen :)

Bij ons kan je goed merken hoe verschillend het is, jij bent nog 1 cupmaat meer verkleind dan ik, maar bij mij is bijna het dubbele afgehaald. En we hebben dezelfde omvang. Best apart idd.

Ik heb gisteren weer voor het eerst gereden! Het ging goed, heb geen last gehad gelukkig.
Kan nu dus eigenlijk weer alles.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:00

tamaramt die ´klachten´ wat jij hebt, heb ik bijna geen last van.
apart dat er z,n enorm verschil in zit.
Ik voel me eigenlijk goed, kan alles zelf met aankleden enzo alleen douchen kan ik niet zelf. borsten optillen gaat opzich wel redelijk.
Bij een kennis van mij heeft een operatie gehad en bij haar is een stuk borst verwijderd ze had borstkanker. zij heeft nu 3 maand later nog enorme pijn op de wonden waar ze het hebben open gesneden.
Wel grappig dat er enorme verschillen in zitten vind ik zelf.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 15:34

JEEEEEEJ!!!!!!!!!
Er is een wonder gebeurd!! Goedkeuring is BINNEN!!!
EINDELIJK!! Helemaal blij!! *\o/* *\o/* *\o/*

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 15:51

Gefeliciteerd W_K! Dat je nu maar snel aan de beurt mag zijn, loop jij deze zomer er een stuk lichter bij als het een beetje mee zit! +:)+

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 16:18

@wendy_komen; eindelijk; goed zo! nu hopen dat alles snel geregeld word.