Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silvia schreef:Gisteren naar de pc geweest voor het eerste gesprek. Ze heeft me eea uitgelegd (het meeste wist ik al door dit topic te volgen)
Ze verwacht dat ze per borst iets van 700cc weg kan halen.en dan houd ik nog een D cup over...
Even voor de statistieken: 1.76m, 65kg en maat 75F/G
Net als Tamarant heb ik brede borsten en blijft daardoor de cup maat nog relatief hoog.
Ze heeft me een brief meegegeven voor de verzekering voor de goedkeuring. Ze verwacht dat ik binnen 2-3 weken bericht heb en dat ik dan naar de anestesist kan. En dan wachten op de oproep. Aangezien de pc pas begonnen is in het zkh kan dat nog wel eens heel snel zijn omdat ze nog niet echt is ingeroosterd.
Drains krijg ik niet (hoeft blijkbaar tegenwoordig niet meer) en ik blijf 1 nacht in het zkh. Tot aan de 1e controle, 2 weken na de operatie, mag ik niet werken, fietsen of autorijden maar wel rustig bewegen en bekijken wat ik kan. Net als wat Leslilla aangaf. Tijdens de 1e controle wordt bekeken wat ik allemaal weer mag, maar ze verwacht dat ik na 2 weken weer voorzichtig kan gaan werken. (administratief)
Dus nu maar duimen dat de verzekering niet moeilijk doet.
tamaramt schreef:lesilla schreef:Als jij echt voorzichtige bewegingen maakt echt wel, wonde is snel dicht
misschien wel(tenzij de pech van mij hebt en open wond krijgt) maar je doet al gauw teveel waardoor de wonden van binnenuit moeilijker en langzamer genezen wat dus weer betekent dat je meer pijn hebt
tamaramt schreef:kan me haast niet voorstellen dat ze dan bij silvia 700 gram afvallen per borst bij een f/g cup want dan blijft er toch veel minder over dan een d cup? dan blijft er een b cup over