Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben dus maar even thuis gebleven van college.

) . Onderweg (na het innemen van twee paracetamol). Ging het ietsje beter. Een half uur later kreeg ik echter weer veel aura's. Ik zag practisch niets meer. Ik heb rond die tijd ook maxalt ingenomen, voor het eerst. Ik merkte alleen geen effect. Het enige dat bij mij (tot nu toe) helpt, is slapen. Dus ik heb in de parkeergarage van de Ikea liggen slapen in de auto terwijl mijn zus kasten aan het kopen was
. Na een uurtje geslapen te hebben was ik overigens weer helemaal fit. Ik had weer trek, was weer actief en had weer praatjes. Helemaal goed dus. Maar ondertussen wel 2 uur uitgeschakeld geweest.
ranna schreef:Ben vorige week begonnen bij een kinesioloog voor behandeling. Die hebben weer een heel andere kijk op ziektes en ach, heb verder toch alles al geprobeerd dus why not hè?
Heb 2 sessies gehad en moet zeggen, het is wel apart hoe je geen baas bent over je eigen spieren!
Hij kan ze zomaar 'aan' zetten en 'uit' zetten, heel raar.
Of het verder wat brengt moet ik afwachten.
Sterkte hier met alle hoofden die weer es niet door de bocht willen.
. Nefertarie schreef:En al van alles geprobeerd?
Ik ga naar een chiropractor, die heeft mij goed geholpen en helpt me nog steeds.
Andere mensen hier gaan naar andere artsen/tovenaars () die hen goed helpen.
Kijk hier anders nog eens rond?
ga ik bijvoorbeeld naar een concert in Las Vegas. Ik wacht daar al jaren op. Ik maak me nu al een beetje zorgen. Wat als ik de migraine niet voor die tijd onder controle heb, en in Las Vegas migraine krijg? Dan betaal ik bijna 2000 euro voor een concert waar ik niet eens heen kan. Ik lig daar niet wakker van, en ben er niet dagelijks mee bezig, maar ergens is er wel iets in mij dat zich daar zorgen om maakt. Of wat als ik alleen in de auto een groot stuk moet rijden en ik krijg migraine? Wat als ik straks dierenarts ben, en ik krijg tijdens een operatie migraine? Het moet opgelost worden, maar gaat nu tergend langzaam. simodi schreef:Eillleen, mijn migraine is zeker ook stress gerelateerd. Ook aan vermoeidheid, dus teveel activiteiten op 1 dag. Maar zeker ook de wetenschap dat er op korte termijn veel verschillende en in zekere mate spannende dingen gaan gebeuren. Kunnen ook leuke dingen zijn, dat maakt dan niet uit. Hoe gelijkmatiger ik leef, des te minder migraine aanvallen. Ook het idee als je iets belangrijks moet gaan doen, dat je perse geen hoofdpijn wilt hebben, kan het dan juist triggeren omdat je er zo mee bezig bent (bewust of onbewust).
, dus heb ik mijn pil doorgeslikt. Dat is op zich wel vaker voorgekomen, en toen had ik geen last.
.