Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 10:40

SAKKIA schreef:
Mijn moeder is gewoon 2 kilo afgevallen :oo Dat is niet eerlijk man, zo moet ik elke week 5 euro betalen :+

_O- Sak! Dat gaat jou aan het hart natuurlijk! :')

MamboBeach

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 10:45

Fanneke, wat goed dat je nu weet hoe en wat je eet en wat je dus eigenlijk verkeerd doet! :j Ik heb daar ook wel een beetje last van denk ik. Soms raak ik 2 kilo kwijt en dan er weer bij en dan langzaam er weer af. Dan eet ik 'netjes' en sporten maar dan gaat je lichaam dus op de spaarstand... Veel succes!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 10:49

Jaa dat gaat mij zeker aan het hart van us bin zuunig :D
Tja wat voor afspraken zijn er gemaakt. We wegen elke maandag, op dezelfde weegschaal, wie het minst is afgevallen of is aangekomen, betaald 5 euro als we dan aan het einde van de rit zijn gaan we iets leuks doen :j

Maar goed ik ben net een weekend weggeweest met de muziek en dat is niet echt bevordelijk voor mijn lijnpoging geweest :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 10:50

Jouw moeder blij! :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 10:52

Ja ze was niet meer te stuiten en al helemaal omdat ze ook nog een vodafone medewerker eindelijk eens de waarheid kon zeggen.
Ik ben blij dat ik daar niet bij was in die winkel want ik was spontaan door de grond gezakt denk ik. Paps kon het ook niet erg warderen volgens mij. Mams is net als ik nogal een opgewonden standje bij tijden.
Paps daarentegen is heel erg rustig en zou nooit zomaar boos worden :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 11:31

SAKKIA, ik eet 's morgen 2 boterhammen, dan heb ik er 1 over voor tussen door. Ik stuur je nu mijn menu, voor nu, deze wordt nog verder uitgebreid. Ik moet zeggen, van het ontbijt zit ik echt nokkievol, ik krijg mijn tussendoortje niet weg... ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 11:40

Oh nou qua eten ben ik net een bodemloze put hoor :D Alles gaat er zo in :j
Maar ik begin me altijd een beetje schuldig te voelen als ik heel veel eet en dat moet ik niet doen, maar ik moet voor verantwoord beleg e.d. kiezen en dat is her helemaal niet zo veel aan de hand eigenlijk.........

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 12:07

Eten jullie altijd een boterham sochtends? En voor het hardlopen?
Ik eet altijd een kom cruesli en daar kan ik wel heel erg lang op teren .. Maar begreep dat dat voor 1 boterham staat? Dan is het niet zoveel.. Knap dat jullie zo goed ook om de voeding denken hoor!

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 12:31

Jaan81 schreef:
@pebblesteher: En, hoe ging je 7,5km?
Ik ben uiteindelijk niet meer gegaan want ik heb mijn paard gereden. Ik deel mijn paard met mijn zusje en ze vroeg aan mij of ik hem woensdag nog wilde doen want dat kwam haar beter uit.
Dus ik denk dat ik morgen die 7.5 km ga hardlopen!

Fanneke: fijn dat je nu weet waarom je niet afvalt. Opzich wel prettig dat je nu meer mag eten.
Ik ben ook op dieet en ik zorg wel dat ik vaak eet maar dan kleine porties (6.30 uur ontbijt, om 10.00 uur ontbijtkoek, om 12.00 2 broodjes, 15.00 uur fruit, 18.00 uur avondeten, en evt. 's avonds nog een cracker o.i.d.). Dus ik hou mijn spijsvertering wel goed op gang, denk dat dat ook wel belangrijk is.
Ik wil jou menu ook wel eens zien per pb :j

Dreetje: ik eet als ontbijt of 1 boterham, of een bord met melk en All-bran.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:21

IEW met melk??? Dat vind ik zooo vies. Ik zit nu aan een bakje fruitsalade :9

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:39

@ Pebblester, ik moet dus de yogurt met muesli én een boterham eten 's morgens. De muesli moet ik tellen als één boterham. We gingen net uit lunchen, pfff, kreeg mijn gezonde broodje net weg. Valt niet mee, meer eten ;)
Vanavond lekker hardlopen, vooraf volkoren pasta op het menu.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:46

Klinkt goed allemaal! Ik moet misschien ook maar wat meer gaan letten op mijn eetgewoonte. Ik eet heel onregelmatig, de ene keer lunch ik niet, de andere keer eet ik een slechte lunch(broodje kroket o.i.d.).

Ik heb trouwens ook mijn eerste punt van dit jaar alweer binnen. :D Tentamen filosofie/psychologie gehaald.

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:51

Gefeliciteerd Evelijn!

Adidas een goed merk voor hardloopschoenen? heel mooie gezien bij Perry Sport Women (maar zal ze sowieso eerst moeten passen natuurlijk! - en me moeten laten adviseren, in meerdere winkels)

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 14:36

Zo, terug van een goed rondje met Evy.
Spieren deden nog wel pijn, maar het ging wel.
Ik ben bijna jarig, dus ga mooie hardloopschoenen aan pap en mam vragen! Tot die tijd nog even met mn Coqjes.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:11

ooooohhhhh en weer een saskia actie aan deze kant van het scherm :+

Mijn collega zegt iets in de trant van: Ik heb ook een doos aangevraagd voor de opkikkers
Dus ik zeg: Maar we hebben toch al bouillon in de keuken :+
Zij begint echt oorverdovend te lachen en zegt NEEEEEEEE een doos aangevraagd voor de oude mobieltjes voor het goede doel: De Opkikker

:')

Vond deze dan ook zelf wel weer grappig :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:13

Haha Sak...

Pfff als ik dat zo lees mis ik het hebben van collega's wel hoor... Wat dat betreft is het best saai alleen op kantoor...

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:36

Hahaha, Saskia, moet ook wel lachen :D

Wenk, zit je helemaal alleen op kantoor? Daar zou ik ook snel mee klaar zijn...

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:41

Jep, de trainers werken vanuit hun thuiskantoor. Hebben ook veel te veel ruimte hier (4 kantoorruimtes, een magazijn en een keuken). De vrijheid is wel lekker (hardop meezingen met de radio :D) maar de eenzaamheid niet.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:44

Dat zou ik dus heel erg saai vinden ook WenK :n
Ik heb de mensen om me heen ook wel nodig, we hebben het nu over televisie's op de slaapkamer en hoe dat dan vroeger ging zonder afstandsbediening :+
Mijn baas zit in zwolle en die van mijn collega zit in Rome :+ Als de kat van huis is ................ :')

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:46

Ben daardoor wel blij met Bokt, zeker omdat de werkdruk momenteel niet heel erg hoog is. Moet deze week nog 3 pakketjes versturen en voor 2 trainingen materiaal klaarzetten. Denk dat ik alles bij elkaar nog anderhalf uur werk heb liggen. Laat er morgen nog wat uitzoekwerk bijkomen zodat ik 2 a 3 uurtjes wat te doen heb. Ben wel vandaag nog een uur op kantoor en morgen nog 7 uur... Plus m'n pauze en ik ben altijd op tijd (vroeg) op kantoor.

Maar wil niet klagen hoor, want op zich is het wel leuk werk en een leuk bedrijf.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:47

Net twee crackers op met kaas, omnom :D
Nu even snel douchen en dan boodschappen doen. Pap en zusje komen eten vanavond :D

Wenk, dat kan ik me voorstellen dat je blij bent met Bokt. Ik zou dan ernstig onderpresteren, ik moet altijd een uitdaging hebben, anders word ik lui en gedemotiveerd.

Elise88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:49

Nu heb ik alleen even 'gemist' wat je precies doet Wenk ..

Zelf corrigeer ik thuis verslagen, notulen (van bedrijven en gemeentes e.d.) .. heel fijne baan naast de studie, maar het is jammer dat je je collega's maar eens per jaar ziet ja ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:52

't is hier echt een beetje het tegenovergestelde van mijn vorige werk (Lidl) daar moest ik structureel overwerken om mijn werk af te krijgen, maar dat 100x liever dan dit hoor...

Ik ben office manager bij een trainingsbureau. Ben verantwoordelijk voor alles wat op kantoor gebeurd ter ondersteuning van de trainers. Dat variëert van de invoer van opdrachten en het bevestigen aan de deelnemers, tot het klaarzetten van materiaal, tot het regelen van locaties tot het bijhouden van de financiële cijfers. 't is alleen niet zo druk... :)

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 15:57

Oh Elisa, dat zou ik ook geweldig vinden!
Zoeken ze nog mensen :D :P ?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 16:03

Zo ben ik ook weer even, goed bezig allemaal :j

Hier gaat het niet zo, blaadjes vallen, regen komt met bakken naar beneden, dus ik ben moe, futloos, nergens zin in en geen energie :( Ben vandaag eerder weggegaan van het werk, even pas op de plaats voor ik mezelf voorbij ren en helemaal thuis zit.

Net wel hardgelopen, had het al 2 dagen uitgesteld, waardoor ik weer boos op mezelf word. Ook niet gisteravond naar paard geweest waardoor ik mezelf weer schuldig ga voelen terwijl hij niets tekort komt, staat volpension en hele dag buiten in de wei.

Sorry voor mijn gemopper, moest het even kwijt, zit mezelf in de weg en ben bang dat ik weer een terugval krijg, wat ik niet wil :n Ben nu net goed bezig, sinds ruim 1 jaar weer bijna op het mijn volledige werkuren, werk er naar toe om 1 dec weer volledig aan de slag te gaan.