Grotere borsten: deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rintah

Re: Grotere borsten: deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 13:52

ik heb mij bikini bij krimpenfort in gorinchem vandaan. ze helpen heel goed en ik (75F) kon kiezen uit een stuk of 10 verschillende met allerlei soorten printjes ed.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 15:39

mywayzidane schreef:
hallo dames, Even een vraagje. Ik heb het topic een beetje doorgelezen maar natuurlijk niet alle 30 pagina's. Sorry daarvoor.
Waar kopen jullie eigenlijk je bikini? Bij de meeste lingerie zaken vind ik ze zo degelijk en oud bollig als je in een grotere cupmaat valt. Misschien hebben jullie wel goede tips.
Alvast bedankt!

Ik koop mijn bikini's bij bravissimo of farfallina op internet :)

@ Ilsemarie; Ik heb iig wel een halter BH van Freya, dus neem aan dat ze die nog wel hebben. :?
Anders is Panache ook een aanrader, die vind ik persoonlijk beter zitten dan Freya, maar dat kan jij natuurlijk anders ervaren :P

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 16:15

mywayzidane schreef:
hallo dames, Even een vraagje. Ik heb het topic een beetje doorgelezen maar natuurlijk niet alle 30 pagina's. Sorry daarvoor.
Waar kopen jullie eigenlijk je bikini? Bij de meeste lingerie zaken vind ik ze zo degelijk en oud bollig als je in een grotere cupmaat valt. Misschien hebben jullie wel goede tips.
Alvast bedankt!

ik heb echt 2 geweldige bikini's gekocht bij otto... en ze hadden er veel! maar wel tot cup E..

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 16:09

ik was vandaag naar de stad geweest voor nieuwe bh's omdat de mijne te klein zijn geworden.
pff wat een drama! ze hebben gewoon bijna nergens leuke bh's in maat E.
overal gaat het tot D. zelfs de livera had maar tot D. of je kreeg een bh van 50,-
heb er nu wel een aantal gevonden uiteindelijk! :P

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 16:11

mywayzidane schreef:
Alvast bedankt!

ik heb een bikini van sapph.
egt super pas vorm! en aangezien je met zwemmen niet wil dat alles alle kanten op gaat heb ik voor sapph gekozen. het is wel wat duurder maar echt top!
op de site van de v & d staan er ;)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:03

Ik heb vandaag een erg fijne gevonden, van Pleasure State. Kende het merk nog niet niet, maar ze hebben BH's van DD t/m G cup :) Bij Zardonni in oa Den Haag hebben ze nu 50% korting op de gehele collectie ivm reorganisatie.

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 14:19

Sapph bh vind ik wel super zitten maar op de een of andere manier passen de bikini's niet, helaas want ik vind het wel een leuk merk.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 20:11

Hoe staat het hier met de bikini's? ik heb niks meer wat past en heb een via shopvip gekocht en nu nog 2 op ebay bestelllllt! kan echt niet wachten tot ze binnenkomen, ze zijn al onderweg dus lang kan het niet meer duren!

Oh oh oh... echt slecht dat ik ebay heb ontdekt, ze hebben veel te veel leuke dingen :P

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 20:13

Zo fijn dat jij op shopvip bestelt, ik krijg daar punten voor :D
Welke heb je daar (ook alweer?) besteld?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 20:36

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 20:48

Ik heb een bikini van Baku :)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 20:50

Mijn moeder heeft volgens het op te meten onderlengte van 105 en bovenmaat van 130
volgens tabellen zou ze dan 105 G nodig hebben, dit vinden we echter heel moeilijk
ik zag net dat als je twee omvangmaten naar beneden gaat, je dan ook twee cupmaten omhoog moet, en dat dan eigenlijk dezelfde maat is, dus dan zou bv een 100 H ook moeten passen? hoe zit dit juist?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 21:03

105 G is qua cupgrootte(ongeveer) even groot als 100 H inderdaad, maar het is natuurlijk niet hetzelfde :n Het is een omvangmaat smaller, dus het is maar de vraag of ze dat wel past..

Zelf heb ik 70E, wat dan qua cup gelijk staat aan een 75 D..Klopt in theorie, maar in praktijk is 75 mij gewoon te wijd, dus zit het nog niet omdat de bh aan de achterkant omhoog kruipt..
Ik vind deze theorie alleen toepasbaar als een bh in je eigen maat niet helemaal lekker valt, dan kan je als "redmiddel" nog andere maat proberen die ongeveer op hetzelfde uitkomt :)

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 21:12

Met zulke maten zou je het wel kunnen doen om voor de onderwijdte een kleinere maat te nemen. Mij werd het zelfs aangeraden bij een goede winkel. Ik draag nu een onderwijdte die duidelijk kleiner is dan de centimeter aangeeft en die bh's passen uitstekend.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 21:17

Misschien afwijkend aan de cm, maar als je altijd bijv. 105 G draagt en dat zit goed, dan kun je er niet zomaar vanuit gaan dat 100 H ook goed zit :n

Een onderwijdte die te krap is, zit niet alleen vervelend, het is ook nog eens niet mooi :n
En ik zeg niet dat het niet kan hoor, kwestie van proberen en uiteindelijk ook van persoonlijke voorkeur hoe strak jij je bh wilt hebben :) Maar ik zou het er niet op gokken :n

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 21:23

oke, passen dus, bedankt! :D

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 08:48

@corelli: ooh ja joh? omdat ik via jou ben aangemeld toen? heb wel 1 order geannuleerd en van die andere was de helft niet leverbaar, grrrrr boossheid! dus dat heb ik nu op ebay besteld. maar die diamonds blijven gewoon staan zeker? haha Kan je trouwens ook zien wát ik besteld heb? hahaha
dit kon shopvip dan toch nog leveren en maar gehouden want zat goed
Afbeelding
de cutout swimsuit konden ze niet leveren dus die komt een dezer dagen via ebay :D

ebay:
Afbeelding
&
Afbeelding
Die vind ik al zolang zo mooi :D
vodka chaser vind ik ook zo gaaf (grijs met grote witte stippen) maar kan ik op ebay niet in mijn maat vinden en grijs staat me over het algemeen helaas ook niet zo goed! Deze kleuren wel :D

Overigens word ik echt nog een keer gek van al die verschillende maten :P heb van gewone bh's 32FF van freya, maar bikini past prima in 32G, zucht! borsten zijn echt om af en toe gestoord van te worden! :')

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 10:28

O ja, ik weet het weer! Ben heel benieuwd hoe alles zit bij je, vooral het badpak :)
En ik heb diamonds gekregen voor jouw eerste aankoop, daarna niet meer :n Ik kan niet zien wat jij dan besteld hebt hoor :)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 10:39

aah zo! De eerste was een broodrooster en mixer! haha
Ik ben ook heeeeel benieuwd hoe die monokini staat (achterkant lijkt gewoon bikini ;) ) ik hoop mooi! want ik vind het zo'n leuk model maar ik heb nog een beetje m'n twijfels over hoe het gaat staan :P Die kleurtjes staan me sowieso heel leuk want die bikini heb ik al en die staat leuuuuuuuk!

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 12:47

Oe ja die grijze was idd gaaf was ook een halter model, was ik toen ook verliefd op...

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 16:05

Nou de velocity monokini (cutout swimsuit) had ik in 75E besteld ivm dat ik bang was dat broekje anders te klein was en aangezien ik toevallig al een keer een freya bandeau had aangehad en daar paste 70F ook wel van.
Nou broekje paste goed en cup ook... maar dat mijn bovenlijf is te lang of dat tussenstuk te kort :P Maar het trekt het broekje omhoog en m'n tieten naar beneden, niet sexy :P
dus helaaaaaaas moet die weer terug! ;( Verder vond ik het wel een heel leuk ding! dus als dat tussenstuk nou langer was geweest en gewoon goed paste, dan had ik hem wel gehouden!
dit is trouwens de achterkant: http://i274.photobucket.com/albums/jj26 ... elback.jpg lijkt net een gewone bikini! Daarom vond ik het ook zo leuk aan de voorkant, maarja dan moet net dat stukje niet te kort zijn natuurlijk :P

trouwens, deze bh had ik al, maar dat broekje erbij had ik ook besteld. Die past goed dus mooi setje nu! Ik vind deze zo lief :D
Afbeelding

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 19:17

Ilsemarie, die bh is echt gaaf!
Ik heb alleen het probleem dat ik afhangende schouders heb, dus de bandjes van een bh zoals die van jou zakken elke keer af..

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 19:32

lief he!! Ik vind 'm ook zo leuuuuuk! :D
Balen van je schouders, lastig is dat! Maar heb je al eens zo'n clip geprobeerd? (die je ook kan gebruiken voor van die racerback ruggen zegmaar)
Afbeelding
heb je wel bij de hunkemoller en deze hebben ze ook www.magicbodyfashion.com (is ook in veel winkels in nederland verkrijgbaar, die hebben nog veel meer leuke dingen! Ook soort siliconenstrips voor onder je schouderbandjes, misschien helpt dat je ook!)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:21

De roze bikini is net binnengekomen! echt zoooooo mooi! Super mooie kleur ook :D Broekje is wel erg sexy haha maar ik vind 'm mooi! :D
Aah voel me zo mooi! :D Dan is het ineens toch een stuk minder erg om grote borsten te hebben! Ik voel me echt mooi zo <3

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:27

Stuur je ook foto's rond of is dat toch net een stapje te ver? :D

(voor degenen die het niet weten: in het bikinitopic is dat een heel normale vraag haha ;) )