Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mywayzidane schreef:hallo dames, Even een vraagje. Ik heb het topic een beetje doorgelezen maar natuurlijk niet alle 30 pagina's. Sorry daarvoor.
Waar kopen jullie eigenlijk je bikini? Bij de meeste lingerie zaken vind ik ze zo degelijk en oud bollig als je in een grotere cupmaat valt. Misschien hebben jullie wel goede tips.
Alvast bedankt!

mywayzidane schreef:hallo dames, Even een vraagje. Ik heb het topic een beetje doorgelezen maar natuurlijk niet alle 30 pagina's. Sorry daarvoor.
Waar kopen jullie eigenlijk je bikini? Bij de meeste lingerie zaken vind ik ze zo degelijk en oud bollig als je in een grotere cupmaat valt. Misschien hebben jullie wel goede tips.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Bij Zardonni in oa Den Haag hebben ze nu 50% korting op de gehele collectie ivm reorganisatie. 

Het is een omvangmaat smaller, dus het is maar de vraag of ze dat wel past..

Maar ik zou het er niet op gokken

heb van gewone bh's 32FF van freya, maar bikini past prima in 32G, zucht! borsten zijn echt om af en toe gestoord van te worden!

Ik kan niet zien wat jij dan besteld hebt hoor

) ik hoop mooi! want ik vind het zo'n leuk model maar ik heb nog een beetje m'n twijfels over hoe het gaat staan
Die kleurtjes staan me sowieso heel leuk want die bikini heb ik al en die staat leuuuuuuuk! 
Maar het trekt het broekje omhoog en m'n tieten naar beneden, niet sexy
Verder vond ik het wel een heel leuk ding! dus als dat tussenstuk nou langer was geweest en gewoon goed paste, dan had ik hem wel gehouden!

Broekje is wel erg sexy haha maar ik vind 'm mooi! 
Dan is het ineens toch een stuk minder erg om grote borsten te hebben! Ik voel me echt mooi zo

)