Ukkie: ik snap het wel hoor, en zolang jullie beide willen maakt het toch niet uit? Het is alleen jammer als je daardoor hoop blijft houden dat het nog goed komt, want dat is wrs niet het geval...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Monnie_ schreef:ja maar saskia, jij bent toch pot? dan is dat anders dan echt 'de daad '' met water

Yessy schreef:Bestond dat maar
Ukkie: ik snap het wel hoor, en zolang jullie beide willen maakt het toch niet uit? Het is alleen jammer als je daardoor hoop blijft houden dat het nog goed komt, want dat is wrs niet het geval...
Had het voorheen graag eerder willen zien gebeuren maar nu achteraf heb ik er eigenlijk helemaal geen spijt van dat ik het rustig heb afgewacht tot 'de ware' (ook al is het inmiddels mijn ex). Bovendien zijn zat van mijn vrienden nog maagd en is er ook nog een groepje met grote verhalen maar volgens mij is daar niks van waar 

Dat deden we altijd.. alleen nu hebben we elkaar dus al een tijdje niet meer gezien/gesproken. Toevallig afgelopen maandag maar dat was bij hem thuis dus er is niets gebeurd.
Ukkiee schreef:Gevoelens blijven we sowieso altijd wel houden want we houden van elkaar maar zijn gewoon te verschillend. Daarom werkt het niet. En dat weten we allebei dus tja. Heb alleen wel één eis en dat is zodra hij iets met een ander meisje doet wil ik dat weten, ik wil wel weten waar ik aan toe ben.

Je moet niet de straal er recht op hebben staan nee dan is het wat stroef... Maar als je het leuk genoeg vindt
dan valt het wel mee met de stroefheid