Definitely 18+

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yessy

Re: Definitely 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 11:30

Bestond dat maar :D

Ukkie: ik snap het wel hoor, en zolang jullie beide willen maakt het toch niet uit? Het is alleen jammer als je daardoor hoop blijft houden dat het nog goed komt, want dat is wrs niet het geval...

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 12:53

Monnie_ schreef:
ja maar saskia, jij bent toch pot :') ? dan is dat anders dan echt 'de daad '' met water

"Jij valt toch op vrouwen?" wordt hier wat meer gewaardeerd, if you don't mind. ;)
En ja, dat is anders, maar ik heb daar ook al last van, ook al is het niet 'de echte daad', dus vind dat ik hier best mee kan praten.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 17:58

Yessy schreef:
Bestond dat maar :D

Ukkie: ik snap het wel hoor, en zolang jullie beide willen maakt het toch niet uit? Het is alleen jammer als je daardoor hoop blijft houden dat het nog goed komt, want dat is wrs niet het geval...

Jaa dat vind ik ook, als hij het alleen voor seks doet en jij ook voor het gevoel dan kan het best zijn dat hij je gebruikt..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 18:15

Saskiaatje schreef:
En ja, dat is anders, maar ik heb daar ook al last van, ook al is het niet 'de echte daad', dus vind dat ik hier best mee kan praten.

Het gaat allemaal wat stroever dus ik vind het idd weinig verschil... Het blijft niet echt een prettig gevoel...

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 18:18

Seks is toch seks, right?

Onder de douche of in bad vind ik weinig aan, vind het wat stroef gaan :Y)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 18:22

Ik vind dat je daar niet druk over hoef te maken.

Ik vind juist erg raar dat er meiden zijn van beneden de 16 jaar die het doen, daar moet je druk over maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 19:02

Ragdollcat schreef:
Ik vind dat je daar niet druk over hoef te maken.

Ik vind juist erg raar dat er meiden zijn van beneden de 16 jaar die het doen, daar moet je druk over maken.

Waarom moet je je daar druk over maken?

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:52

meisjes van 12 jaar bijvoorbeeld horen niet te gaan wippen, het is nog maar een kind.

TS maakt zich zorgen over dat ze nog maagd is bijvoorbeeld, ik vind dat ze niet daarover druk over hoeft te maken, maar dat is voor iedereen verschillend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 21:58

Maar 14 of 15 jaar vind ik dan weer iets heel anders dan 12..

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:25

Ik vind dat nog te jong eigenlijk, 14 of 15 jaar, jammer genoeg is alles tegenwoordig zo erg geworden.

Maar daar gaat dit topic niet over.

TS, je mag trots zijn opjezelf hoor, dat je dit topic durft te op te zetten en dat je nog maagd bent.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:28

Ik was pas 18 hoor, toen ik werd ontmaagd :) Had het voorheen graag eerder willen zien gebeuren maar nu achteraf heb ik er eigenlijk helemaal geen spijt van dat ik het rustig heb afgewacht tot 'de ware' (ook al is het inmiddels mijn ex). Bovendien zijn zat van mijn vrienden nog maagd en is er ook nog een groepje met grote verhalen maar volgens mij is daar niks van waar :P

Mja, de hoop op goedkomen is inmiddels wel vergaan. Zoals hij is, hoe hij doet, dat botst gewoon met mij. Of laat ik het beter zeggen; zo wil ik niet dat hij zich gedraagt. Ik ben nog steeds verliefd op de persoon die ik dacht dat hij was maar niet op de persoon die hij is. Dus mocht er ooit iets wonderbaarlijks gebeuren en hij gaat zich lief, meegaand en hoffelijk gedragen, dan wil ik wel dat het goed komt. En nu mag ik natuurlijk hopen dat het ooit weer goed komt, maar zoals hij nu is gaat het toch niet. Dat weet ik. Dus ik wil het ook niet. Maar goed, ben nu 5 weken seksloos en ik wil wel graag weer, maar aan de andere kant is het juist misschien wel goed dat ik er vanaf ben.. Zit heel erg te twijfelen of ik hem een seksgericht smsje moet sturen (want ik weet, dan komt hij gelijk). Had eerder deze week wel gestuurd of hij van de week nog wat wilde doen maar geen antwoord gehad.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:34

Absoluut geen sekssmsje sturen. :n
Veel meer jongens op deze aardbol die jou wel verdienen.

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:38

Maar dat vind ik juist zo leuk :D Dat deden we altijd.. alleen nu hebben we elkaar dus al een tijdje niet meer gezien/gesproken. Toevallig afgelopen maandag maar dat was bij hem thuis dus er is niets gebeurd.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 22:40

Maar je laat je toch niet zo gebruiken? :+

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 23:05

Wie gebruikt nou wie? Als ik mijn ex een smsje stuur omdat ik zin heb in seks met hem, is hij toch degene die wordt gebruikt?

De enige reden om het niet te doen is als een van beide nog gevoelens heeft, dat is gewoon niet eerlijk, ofwel niet tegenover jezelf, ofwel tegenover de ander...

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 23:21

Gevoelens blijven we sowieso altijd wel houden want we houden van elkaar maar zijn gewoon te verschillend. Daarom werkt het niet. En dat weten we allebei dus tja. Heb alleen wel één eis en dat is zodra hij iets met een ander meisje doet wil ik dat weten, ik wil wel weten waar ik aan toe ben.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 10:10

Ukkiee schreef:
Gevoelens blijven we sowieso altijd wel houden want we houden van elkaar maar zijn gewoon te verschillend. Daarom werkt het niet. En dat weten we allebei dus tja. Heb alleen wel één eis en dat is zodra hij iets met een ander meisje doet wil ik dat weten, ik wil wel weten waar ik aan toe ben.

Maar hoe ga je dat controleren? Het is voor hem wel heel gemakkelijk om te zeggen dat hij geen ander meisje heeft.. Merk je wel dat je smoesjes zoekt om hem toch te kunnen smsen? Het komt op mij over als dat je zelf heel goed weet dat je los van hem moet komen, maar echt uitvluchten zoekt om hem weer naar je toe te trekken.. Eerst moeten wij toestemming geven om hem te smsen, als wij dat niet doen, zoek je uitvluchten om het toch te kunnen doen..

Het is echt niet rot bedoelt hoor.. Maar ik denk echt dat je er goed aan doet om los van hem te komen. Kom op meid, zet door! Het werkt niet tussen jullie, klaar.. Hij gaat niet veranderen, hoe graag je dat ook zou willen.. Heb je wel eens een ijsschots in een palmboom zien veranderen? Ik denk niet dat je verslaafd bent aan seks met je ex, maar aan je ex zelf.. Als je echt zo graag seks wou, waren daar genoeg anderen voor te vinden..

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 10:43

Tja, dat kan ik inderdaad ook niet controleren en ik hoop maar dat als het zo is hij het eerlijk tegen me verteld. We doen het sowieso altijd veilig hoor.

Ik heb hem uiteindelijk niet gesmst maar hij kwam zelf naar me toe om me ook te helpen met een meubel uit elkaar te halen (verbouwing hier thuis). En toen is het toch gebeurd. Ach, heb geen spijt, het was lekker en verder niks!

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 11:05

Volgens mij is dit weer aardig off topic. Misschien handig om dit soort HK-achtige posts ook daadwerkelijk in het HK-topic te plaatsen?

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 11:13

Saskiaatje schreef:
Nou, ik heb het vannacht onder de douche uitgeprobeerd en dat scheelt toch wel een hele hoop. :D

Hoe krijg je dat voor mekaar?
Bij mij en mn vriend lukt dat niet, volgens mij ben ik gewoon te klein. :')

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 11:31

Onder de douche vind ik juist heerlijk :D Je moet niet de straal er recht op hebben staan nee dan is het wat stroef... Maar als je het leuk genoeg vindt ;) dan valt het wel mee met de stroefheid :D

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 12:39

Talisa schreef:
Onder de douche vind ik juist heerlijk :D Je moet niet de straal er recht op hebben staan nee dan is het wat stroef... Maar als je het leuk genoeg vindt ;) dan valt het wel mee met de stroefheid :D

Exactly. :Y)
Het is sowieso gewoon geil onder de douche, dus dat helpt al. :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 12:49

het bad grenst aan onze doucheruimte, kun je verrekte makkelijk een been op kwijt :o

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 12:50

Qimm schreef:
het bad grenst aan onze doucheruimte, kun je verrekte makkelijk een been op kwijt :o

Haha, dat is helemaal easy. :D
Mogen we hier trouwens uitgebreid over seks praten? :=

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 12:58

Saskiaatje schreef:
Mogen we hier trouwens uitgebreid over seks praten? :=

Nee, daar zijn al drie modopmerkingen over gemaakt...