[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 15:26

Patricia, door vormpjes ging ik enorm slissen :') wbt je vriend zou ik kijken of t met een balletje gaat, ik heb een ex gehad waarbij ie uitmoest met t euh kniewerk ;) want t deed bij hem pijn _O- en nee dat lag niet aan mij :))

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 15:29

Mag ik er ook bij?
Ik heb navel tragus en een microdermal tussen mijn borstennn :)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 19:50

Patries een tongpiercing :oo
Wist ik helemaal niet, wat leuk!

Tongpiercing met ster heb ik van AOP.
Balletje kan alleen los aan de onderkant, dus heb hem nog nooit in gehad :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:18

Axel_Valerie schreef:
Mag ik er ook bij?
Ik heb navel tragus en een microdermal tussen mijn borstennn :)

Dit is geen piercingkletstopic. Dot topic is voor vragen over piercings, verzorging e.d. :o

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:54

xDramaQueen schreef:
Patricia, door vormpjes ging ik enorm slissen :') wbt je vriend zou ik kijken of t met een balletje gaat, ik heb een ex gehad waarbij ie uitmoest met t euh kniewerk ;) want t deed bij hem pijn _O- en nee dat lag niet aan mij :))

Arme vriend :(:)
Ik moet er nu nog even niet aan denken dat er uberhaupt 'iets' in mijn mond zit :')

Vriendje heeft trouwens tepelpiercings laten zetten (echt stoer, allebei) vind dat echt mooi bij een man :+:

Ow axel_valerie, dat lijkt me echt mooi zo tussen je borsten :D

Clau, ik heb em pas sinds zaterdagmiddag :P Wilde het al heel lang maar was bang voor de reactie van andere mensen :o
Heb dit ook echt voor mezelf en mijn zelfvertrouwen gedaan, eens niet naar anderen luisteren maar doen wat IK wil :)

Ik ben vanmiddag bij de piercer geweest, en die schrok wel een beetje :=
Had van t weekend al dat t balletje onder in mijn tong ging maar dat gebeurd wel eens hoorde ik van mensen om me heen. Maar het werd niet minder en alleen maar erger, en vandaag kon ik dus terug voor een langer staafje. Balletje zat echt heel diep en kreeg em er moet moeite uit, zit nu een behoorlijk langere staaf in met plastic balletjes ipv dat chirurgische staal. Mijn piercing is wat meer naar achteren geplaatst, waar je tong al wat dikker is, plus dat het echt giga opgezwollen is hadden we niet verwacht.
Nu komt alles goed :D

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:59

Mijn wenkbrauwpiercing doet auw :\ Is een beetje beurs gevoel normaal?

Patricia: dat klinkt niet lekker. Gelukkig maar dat je langs de piercer bent geweest. Ik hoop dat het snel beter gaat!
Vond je vriend dat geen zeer doen, die tepelpiercings? Als vrouw zijnde moet ik er niet aan denken := :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 21:17

Fijn dat je nu een langer staafje hebt!! Hopelijk gaat het zo beter en neemt de zwelling sterk af! Lijkt me niet echt prettig..

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 21:36

Ach, ik heb het mezelf aangedaan :Y)

En ja, hij was behoorlijk onder de indruk van dat het toch wel zeer deed, had ie niet verwacht :P Vond em érg stoer!

Hoelang heb je je piercing Magnum?? Beurs gevoel is zeker normaal!!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 21:45

Tja sinds zaterdag pas, heb hem al paar jaar terug ook gehad en kan me dat beurse gevoel niet herinneren dus vroeg me af of het normaal was :)

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 22:41

Mijn vriendin is dom bezig geweest, ze heeft zelf een 'labret' gezet met een naald en heeft er nu een oorbel in. Ik heb al gezegt dat ze hem eruit moet halen omdat het zo onstoken kan raken, het dom is om hem zelf te zetten, en het morgen erg gaat zwellen en dat dus het oorbelletje te klein is. Bah, ik zou er zelf niet aan moeten denken om een naald door mijn lip heen te moeten steken! Alleen oorbel in je oorlel zetten, oké kan er nog mee door, maar een labret! :=
Heb trouwens ook een vriendin die zelf een tattoo heeft gezet met een naald en indische inkt, garredarre!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 22:45

Hmmm ik laat dat toch liever doen door mensen die weten wat ze doen en de goede spullen ervoor hebben!

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 23:02

Ik ook, aangezien ik sowieso al de kriebels heb voor naalden etc, en zelfs bij een piercer 2 keer flauw ben gevallen bij het zetten van mijn tongpiercing. Ze had net een leuk baantje in een restaurant, die kan ze nu ook vergeten. Dom dom dom..
Maar ik ga slapen!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 00:04

Aparte vriendinnen heb jij Jillie :=
Ben je echt flauwgevallen met je tongpiercing?? Toen ik m'n tragus liet zetten was er ook een meisje die een tongpiercing liet zetten en die trok echt lijkbleek weg, arm kind..
Ik heb er gelukkig niet zoveel last van :P

Bekkie is weer heel erg gezwollen.. maar had zó'n honger :=
Heb plakje leverworst gesneden :') Omdat het balletje onder mijn tong steeds erin ging, is dat prikgaatje geirriteerd, nu zit er een groter balletje die er niet doorkan maar nu doet t echt heel zeer :')
Maar I know, mag niet zeuren, heb er zelf voor gekozen :')

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:30

Haha de vriendinnen die met me mee waren met het zetten, schrokken zich dood, ze zaten bijna te huilen haha. Ik trok ook lijkbleek weg, maar ik kan zelf sowieso al heel erg slecht over naalden etc. Bij mijn navelpiercing viel ik ook al bijna flauw, en met de 1e keer verzetten viel ik flauw! Dus voorlopig geen piercings meer voor mij, alleen rond mijn 18e nog een tattoo dan ben ik klaar. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 16:35

En dan ben ik klaar... hallo dat is nog verslavender :P

Zucht ik heb ook weer de piercingkriebels, echt zo irritant, ren nu het liefst naar t stad om iets door m'n lip te jassen :+
Maar ja beetje opvallend om daarmee het weekend thuis te komen ..

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 17:10

ik ken het, ik heb ook altijd piercingkriebels, wil eigelijk een tongpiercing ma dat vind me vriend niks en ik speel een muzieki instrument en weet niet of dat kan met een tongpiercing..

youreperfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 17:31

Hoi ik heb een vraagje! Ik heb in februari een tragus laten zetten, en nu is het zo dat ze niet mooi in het midden is gezet, eigenlijk te ver naar boven, zelfs al echt tegen de kant van mijn kraakbeen. Maar nu krijg ik de laatste weken de indruk, dat ie precies al iets is gezakt tegenover in het begin.. Kan dit kwaad, of zou dit ook enkel maar een idee zijn, dat het gezakt is?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 17:36

jillie1994 schreef:
Ik ook, aangezien ik sowieso al de kriebels heb voor naalden etc, en zelfs bij een piercer 2 keer flauw ben gevallen bij het zetten van mijn tongpiercing. Ze had net een leuk baantje in een restaurant, die kan ze nu ook vergeten. Dom dom dom..
Maar ik ga slapen!

omdat ze een piercing in haar gezicht heeft? dat is namelijk niet waar, ik kan daar over mee praten, ik heb zelfs 2 enorme tattoo's op mn onderarmen :D ben gelukkig nog nooit op basis van mn piercings afgewezen, neemt niet weg dat t dom is het zelf te zetten nee..

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 18:07

Ja bij dat restaurant mag je zelfs geen tongpiercing. Ze heeft er wel een maar dat weten ze daar niet. Alle mensen die daar solliciteren met tong- of -piercing in het gezicht worden niet aangenomen.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 00:59

jillie1994 schreef:
Ja bij dat restaurant mag je zelfs geen tongpiercing. Ze heeft er wel een maar dat weten ze daar niet. Alle mensen die daar solliciteren met tong- of -piercing in het gezicht worden niet aangenomen.

valt dat niet onder discriminatie?

en jillie ik heb ook een vriendin die zelf een naald door der lip heeft gejast hoor! gewoon goed schoon doen en schoon houden... niks aan het handje!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:22

Pff.. heb m'n tongpiercing nu 5 dagen maar begin de zwelling en pijn redelijk zat te worden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 11:04

Axel_Valerie schreef:
jillie1994 schreef:

valt dat niet onder discriminatie?

is dat niet gewoon het verschil tussen de Mac en een sjiek restaurant :D

Passowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:03

kan het zijn dat beide bolletjes vn m'n tongpiercing doordraaien? :\
heb er al met al m'n kracht aan zitte draaie, met handschoenen, met papiere doekjes, met stof enz

Caelinh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:49

Hey :) ik heb even een vraagje! (excuses als ik stoor ;) ) Ik heb een labret, maar ik vroeg me af of dit dicht groeit als je er een tijdje niks in hebt? Ik ga namelijk voor een aantal maanden in het buitenland werken en had m'n piercing er voor vertrek uit gehaald om er een nieuwe in te doen, maar nu ben ik door de drukte helemaal vergeten om 'em er in te doen! :o En ik heb er dus ook geen bij... Zou het 'gaatje' in die paar maanden dicht groeien denken/weten jullie?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 21:50

Dat is bij iedereen anders. Maar makkelijk zal het niet meer gaan. Bij sommige is hij helemaal dicht, bij anderen maar voor een deel.