Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bromfiets schreef:Vandaag ga ik proberen om op hengst ninja te rijden, maar ik heb nogal last van faalangst, dus het zou kunnen dat ik er als puntje bij paaltje komt niet op durf te stappen.... Dan ga ik hem maar longeren. Hij moet iig lopen vandaag, morgen komen er kopers kijken
marleen_usar schreef:Alles wat je uit spreekt zie jij als de waarheid, dus zeggen ik heb faalangst dan heb je dat ook.Probeer de dingen eens anders uit te spreken,je zal zien dat dat echt werkt.Je bent echt een goed mens je mag er zijn,zeg dat ook tegen je spiegelbeeld.
bromfiets schreef:Ik heb mezelf een schop onder mijn kont verkocht en ben gaan rijden. Heb Ninja opgezadeld en ben gewoon opgestapt, hij was superbraafIk heb wel alleen gestaapt enn gedraafd omdat ik mijn reactievermogen nog niet zo vertrouw en de bak wat glibberig was... Ik ben blij dat ik het gedaan heb, ik heb op een hengst gereden
Ik was zo bang om daarop te klimmen, zo bang dat ik ze verpest... Maar ik heb lekker gereden, zaten zelfs wat hele fijne stukjes tussen