Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:Ik heb ook IPL gedaan en merkte inderdaad al snel verschil, mocht na een aantal behandelingen om de 8/9 weken terugkomen ipv 6 weken. Uiteindelijk zo goed als haarloos, maar inmiddels zijn we 2 jaar verder en is er niets meer van de IPL te zien. Oksels zijn weer net zo harig als altijd (okee, eigenlijk zijn ze haarloos maar dankzij scheermes) en ik vind het achteraf best zonde van mn geld, ookal was de prijs heel okee.
Maar geen IPL meer voor mij, ik wil binnenkort weleens een professionele wax gaan proberen
Annepoes schreef:Maar wat is het verschil tussen IPL en laseren?
Heb het ff opgezocht:
Zowel de laser als IPL zetten licht om in warmte. Alleen gebruikt de laser 1 golflengte en heeft daardoor een hoger vermogen om dieper gelegen haarwortels te bereiken. De flitslampen van IPL zenden een mix van vele soorten licht uit en op de diepere plaatsen bij de haarvaatjes komt IPL niet altijd bij. Simpelweg omdat het flitslicht van IPL niet heel gericht geplaatst kan worden. Daardoor is laserontharing duurzamer en effectiever.
Mars schreef:Maar is het dan gewoon dat AL het haar terugkomt? Dat er wat slapende haren tot leven komen kan ik me best wat bij voorstellen. Maar echt alles is terug, dus dan zou er sowieso niks dood zijn gegaan? Hoe dan ook nu ik dit als resultaat heb. Dat vind ik dan best zonde van mn geld. Terwijl ik eerst heel enthousiast was.
janderegelaa schreef:ik weet niet wat er nu zit en wat er zat
janderegelaa schreef:mogelijkheid is dat het apparaat te laag stond en dan gaat je haar langzamer groeien
janderegelaa schreef:Dobel schreef:Als dat permanent ontharen toch zo goed zou werken he waarom zijn er dan maar zo weinig mensen die hier gebruik van maken. Ik bedoel als ik van een vriendin hoor dat het echt werkt en altijd weg blijft zou ik zeker gaan. Helaas heb ik zon iemand nog nooit gesproken. (ook een jaar nadat het gebeurd is)
Ik zou zeggen, PB Gamblers Cup eens, die merkte na 1 behandeling al verschil.
Helaas is het zo dat er onder de behandelaars ook ondeskundigen zijn en er zijn ook wel een aantal merken apparaten die gewoon niet doen wat ze zouden moeten doen.
HarriesHorse schreef:Okey dan (:
heb gelezen dat onder de douche het vermakkelijkt?
met heet water, dat het dan week word?
handig zo hahaha dit topic
F_Orumster schreef:Ohja dat vergat ik even (dat krijg je als je maar weinig hoeft te scheren).
Die roze van venus met meerdere mesjes op rij en zo'n verzachtings-strookje, dat is de ferrari onder de scheermessen. Wegwerpers zijn ondingen en voelen idd minder fijn.
Regelaa, ze doen vast niet alles op 8sept voor niks? Ik zit dan btw in Brugge.