maar als je die brief hebt gegeven (wanneer ga je dat doen?

pb-box staat altijd open

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem1994 schreef:Ik weet nog niet waarneer ik de brief geef...
Blijkbaar bemoeit niemand zich er nog mee, ze gelofen me toch niet en hoef ik dus niet meer bang te zijn dat BJZ het 'voor me doet'.
En die brief geef ik echt wel uit mezelf, ik wil alleen wat rust en tijd...
3 stapjes naar voren, en 1000 achteruit... waar ben ik aan begonnen....
Anoniem1994 schreef:Ik weet nog niet waarneer ik de brief geef...
Blijkbaar bemoeit niemand zich er nog mee, ze gelofen me toch niet en hoef ik dus niet meer bang te zijn dat BJZ het 'voor me doet'.
En die brief geef ik echt wel uit mezelf, ik wil alleen wat rust en tijd...
3 stapjes naar voren, en 1000 achteruit... waar ben ik aan begonnen....
Anoniem1994 schreef:Tuurlijk wil ik dat....
En BJZ laat me echt wel met rust nu hoor
Ben ik heel zeker van.. waarom, dat vertel ik later wel even ben nu niet echt in de stemming..
Anoniem1994 schreef:Er is niks ergs hoor, voel me alleen redelijk rot (Om het netjes te houden) en vorige week was vreselijk..
Wat er gezegd is over me doet vreselijk veel pijn, en ik heb dit alles gewoon voor niks gedaan.
De GGD laat me stikken, en die man van de reclassering ook.. ze gelofen me niet..
Hier ben ik dus altijd bang voor geweest... het vertellen en niet geloofd worden..
Het is gewoon kloTe als er gezegd word dat je liegt.. terwijl dat NIET zo is, waarom zou ik dit verzinnen?
Ze gelofen me wss gewoon niet omdat ik zo vervelend ben en niemand weet hoe het komt.. en dan vertel je waaaaarom ik zo vervelend ben, en dan gelofen ze het niet ómdat ik zo ben.
Het is elke avond in bed weer huilen, en ik heb er tótaal geen vertrouwen meer in dat het goed komt...