Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:ProRun trainingsweekend op Vlieland
Noteer vast de volgende data in je agenda; 15,16 en 17 oktober. In dat weekend organiseert ProRun in samenwerking met Vlieland Running Events een loopweekend waaraan iedere ProRun bezoeker kan deelnemen.
Tijdens dit weekend kun je naast gezamenlijke looptochten over het mooie Vlieland deelnemen aan clinics. In de volgende nieuwsbrief meer over dit leuke weekend!
Yonker schreef:Lijkt me ook wel keer leuk om te gaan rennen met zijn allen, maar verschil in niveau is dan wel echt heel lastig lijkt me. Eerst maar eens evy helemaal uitlopen. Vanavond ga ik voor lesje 18 denk ik
amazone77 schreef:Yonker schreef:Lijkt me ook wel keer leuk om te gaan rennen met zijn allen, maar verschil in niveau is dan wel echt heel lastig lijkt me. Eerst maar eens evy helemaal uitlopen. Vanavond ga ik voor lesje 18 denk ik
jij gaat ook lekker yonker,weet nog heel goed dat toen je net begon je niet zou denken zo ver te komen haha
super hoor!
ik ga morgen ochtend mn rondje weer doen,loop nu dik een half uur achter elkaar,het gaat steeds ''makkelijker''
succes met evy!