Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
em_papillon schreef:Elan schreef:En? Is t wat gelukt? Viel nog niet mee, erg dik goedje. Heb op een bordje een snipje!! water toegevoegd en zo ging t stukken beter. De badmuts zit niet geweldig, mja. Zo de wenkbrauwen insmeren en slapen... *duimt*
Haha ja gelukt hoor! Ik heb het niet gemengdHeb gewoon een wattenschijfje gepakt, flesje op zn kop erop, en met dat schijfje geprobeerd mijn hoofdhuid te bereiken
T is wel dik spul inderdaad.. en vet.. Maar heb niet heel veel gedaan.. jullie?
Ik had ook een los knotje, batmus eromheen en handdoek over mn kussenwat doen vrouwen zichzelf toch aan...
Ja ik denk niet dat ik dit lang blijf volhouden .. omdat het veel (en stom!) werk is.. en het resultaat wss minimini is. Of het valt niet op.. ik heb op zich ook al lang haarMaar wil het nog langer
![]()
Maar goed.. Mn haar zit er nog op en moest het 2 keer wassen
Verder geen bijwerkingen gemerktHad trouwens wel wat dikke oogleedjes door t spul op mn wimpers!
Elan schreef:BrittKitt schreef:Verbaasde me wel over de ingredienten; castorolie a.k.a wonderolie
Niet te vergissen met castrol olie
Elan schreef:ja maar de motorolie heet castrol, en dat zou ik maar niet op je kop smeren
Femke schreef:Het enige verschil is dat het "sterk geraffineerd" is, en je potje wonderolie zal waarschijnlijk wat minder sterk geraffineerd zijn.
Elan schreef:Femke schreef:Het enige verschil is dat het "sterk geraffineerd" is, en je potje wonderolie zal waarschijnlijk wat minder sterk geraffineerd zijn.
Maar is deze raffinering niet juist heel belangrijk dan? Zitten er geen belangrijke benzeenringen in ofzo(even ethanol voor het lab als vergelijk) Of spiritus waar ze express zooi aan toevoegen zodat het niet meer drinkbaar is..