Pollewoppy schreef:Het is rustig hier zeg...
Ik heb goed geslapen, had twee slaappillen genomen.
Ben nu zenuwachtig voor de afspraken van vandaag...
Inderdaad erg rustig hier!
Hoe is het gegaan? Viel het mee, en heb je goed je gevoel kunnen uitspreken? Jammer dat je vriend je soms overschat en denkt alles weer ok is. De moodswings horen er inderdaad bij, ik heb ze ook gehad. Je zult echt waar zien dan over een tijdje die dikke vieze vette dippen minder worden en het wat stabieler wordt. Vergeet niet dat je ook aan het afbouwen bent he, je emoties worden weer 'echter' en het kan zijn dat je dalen weer wat dieper worden. Je komt er wel meid, ik geloof in je!
charlot: Wat balen dat je gevallen bent zeg! Gaat het nu wel weer? Hopelijk ligt de sleutel op een stomme plek en vind je hem nog gauw!
Biieniie: Wat fijn dat je zo kan genieten van je paardje! Heerlijk! Het is wel heerlijk weer om nu in de tuin bezig te zijn, hopelijk heb je het naar je zin en overvraag je jezelf niet. Ik ben benieuwd hoe je avondje uit is geweest?
Vanmorgen moest ik de auto naar de garage brengen, voor een grote beurt en de apk. Daarna ben ik van de garage naar huis gewandeld, was lekker fris nog. Toen ben ik thuis gaan ontbijten en daarna ben ik naar stal gegaan. Ik heb eerst lekker de stallen gemest, en toen heb ik Garuna gepakt. Ik heb haar gewoon gezadeld en ben opgestapt. Uiteraard wel toen er iemand bij was en haar even vast hield. Het voelde erg vertrouwd. Ik heb echt heerlijk gereden, ze liep echt netjes door (uiteraard met zweepje) en op een gegeven moment nageeflijk en zo ontspannend. Het was heerlijk! Ik glunder nog steeds.