Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:24

Nou ja ik denk dat je op een gegeven moment toch wel honger krijgt hoor :j Vooral als je nu al een poosje wel ontbijt :j Je lichaam raakt het nu steeds meer gewend en zal er ook steeds meer om gaan vragen :j

Hebben je ouders daar nooit wat van gezegd dan? Van dat weinige eten?

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:28

Ja, ik hoop het. Zal toch wel fijn zijn. Iedere keer als ik nu eet begin ik half te kokhalzen :+.

Euhm, jawel, maar ik kan er verder ook niets mee :'). Vaak maakte mams ook brood oid voor in de bus richting school en dat at ik dan pas in de bus richting huis :Y). Ze hebben het nooit echt zo gemerkt maar de laatste tijd hoor ik ze wel wat meer erover. Of ik onthoud het nu beter. Ze staan er vesteld van dat ik pas om 4u in de middag een fruitkick kan pakken omdat ik maar wat moet eten ipv honger heb en vragen regelmatig wta ik al gegeten heb :=. Dan is het evrdacht lang stil soms.

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:34

Wat is de reden dan dat je zo weinig eet???
Je ben wel mooi bezig met je hele lijf naar de mieters werken. Je lijf stel je sowieso niet in staat om ook meer enig signaal nog af te kunnen geven omdat je daar praktisch niets voelt/ervaart. Je lijf heeft veel te weinig bouwstoffen waardoor ze langzaam maar zeker ook spierweefsel gaan afbouwen.

Dit is echt heeel erg ongezond en daarbij ook gewoon simpelweg gevaarlijk!

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:35

Ja, ik weet het, ik weet het. De reden is heel simpel: Ik heb gewoonweg geen honger.
De laatste 2 maanden gaat het al prima en eet ik genoeg. Ik ontbijt (sinds 1 maand), ik lunch (sinds 1 feb) en fruit etc at ik altijd al.

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:37

okey... nou zet hem op en gewoon gaan eten!! alhoewel dat uiteraard nooit zo makkelijk is maar goed dat je het wel doet.

Je hart is ook een spier en als je lijf daaraan gaat beginnen dan is het einde verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:38

Hier nog een die veel te weinig at/eet.. Maar bij mij is het dieten dus doorgeslagen. Gelukkig zag ik dat zelf ook wel in, en ben ik nu onder professionele hulp weer mijn eten aan het opbouwen...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:41

Ik eet eigenlijk liever altijd te veel en heb een grote voorkeur voor vreselijk omgezonde dingen :+

Sim0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:46

Ik heb juist altijd honger, dat is ook best irritant. Soms is het erger dan anders, maar ik heb wel bijna altijd trek, en inderdaad ook erg vaak in slechte dingen. Ik heb dus ook nooit snoep of koekjes in huis, want dan eet ik ze allemaal achter elkaar op.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:49

SAKKIA schreef:
Ik eet eigenlijk liever altijd te veel en heb een grote voorkeur voor vreselijk omgezonde dingen :+

Herkenbaar....
Maar nu ben ik op de goede weg :j

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:51

haha ook heel herkenbaar! :j

probeer op de goede weg te komen/blijven...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:52

Als mij het lukt, lukt het jou ook zeker!!
Al heb ik gisteren wel 2 paaseitjes op :=

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:54

ik zit nu aan een stukje cheesecake :o

maar dat is mijn enige snoep hoor voor vandaag :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:56

Hahaha ik heb vanmorgen magere bosvruchten yoghurt met muesli op ipv gewone magere yoghurt want die hadden we niet :Y)

En zondigen mag best op zijn tijd :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:57

Daarom gebruik ik nu de dagmenu's van SB om een leidraad te nemen :j Dan weet ik gewoon dit en dit mag ik én neem ik mee naar het werk en meer ook niet :+
Heb wel altijd crackers in mijn la liggen en een extra appel mee, maar ik neem dus geen ongezonde dingen meer mee naar het werk en dat werkt eigenlijk best wel goed en ik merk ook dat ik dan best wel een keer een paaseitje of een dropje kan pakken dat het eigenlijkhelemaal niet erg is en ik ook nog gewoon afval :j

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:05

ik heb alleen zelf de neiging nogal eens door te slaan in mijn snoepgedrag. Eet ik de hele dag heel netjes, gezond en genoeg en dan komt ik thuis en zie ik nootjes, snoepjes, paaseitjes of een koekje liggen en daar gaan we dan... :)

Maar SB heb ik ook een tijd geleden gedaan en dat werkte voor mij ook wel goed. Ik heb nu wel genoeg diversiteit in mijn menu. Wissel het bijna elke dag wel af maar heb dus nog wat teveel hang naar alles wat zoet is.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:12

Wildflower schreef:
ik heb alleen zelf de neiging nogal eens door te slaan in mijn snoepgedrag. Eet ik de hele dag heel netjes, gezond en genoeg en dan komt ik thuis en zie ik nootjes, snoepjes, paaseitjes of een koekje liggen en daar gaan we dan... :)

oh dat heb ik ook :+ Heel erg, gisteren ging ik witlofsalade maken, lekker met kaas en walnoten en stukjes gegrilde kip :+
Nou dan kan ik ook niet van die dingen afblijven hoor :+

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:16

ik meld me ook weer eens

Heb fanatiek gelopen vorig jaar waaronder de ladiesrun 5km mijn tijd was 31.25 en de AD-loop 10 km mijn tijd was 66 min maar ik liep wel met een blessure

Ik ben tot de 17km gekomen en toen kwam de pijn langs..na de ad-loop accuut gestopt en alles laten herstellen sinds maart loop ik weer want 13 juni weer de ladiesrun..helaas met pijnscheuten dus de maraton wat ik ooit wilde is niet voor mij besteed.

zijn er trouwens mensen die afvallen van hardlopen ikke niet kom aan :')

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:20

pff ben ik toch niet helemaal gek... :Y)

Maar dat is ook echt mijn zwakte dat snaaien zo gauw ik iets zie dan eet ik het en emo eten... Bij onrust denk ik laat maar iets gaan eten dan doe ik in ieder geval wat. :D Gelukkig is dat al wel stukken beter!

Wildflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:22

Welkom (terug is het dan ;) ) Tita,

Ik val ook niet spectaculair af in combi met mijn eetgedrag maar kom ook niet aan. Als ik stop met lopen dan kruipt de weegschaal wel langzaam omhoog.

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:49

Tnx voor de reacties, het is inderdaad een beetje balen, maar baal meer dat de trainingen voor de Nijmeegse vierdaagse in het gedrang komen. En tja het hardlopen...hoop dat ik er toch wel weer een keer mee kan en mag beginnen.

Eetgedrag is een lastig iets he. Ik ben ook een erge emo eter. En moet er eigenlijk wel een kilo of 15 af hebben maar het wil nog niet erg lukken. :o

Welkom terug Tita!

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:55

WB Tita!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:55

mag ik vragen en hoe groot jullie allemaal zijn dan?

Ik hoef er trouwens niet veel af hoor :+ een kilo of 5 á 6 is genoeg en dat moet voor de zomer toch wel haalbaar zijn denk ik :j

Welkom Tita

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:59

1.70
En bij mij moet er wel meer af :Y)

Maar we komen er wel :D
Morgen weer lekker lopen, alweer les 10. Gaat best hard ineens :)

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 11:05

Arabesk schreef:
Platvoet en z'n vriendjes :+
Goed dat je gaat hardlopen :j. Ik heb geen platvoeten, ik ren op gewone schoenen. Ik zou eerst van die aangemeten dingen doen, maar toen ik las dat teen-landen beter is dan hiellanden en al die schoenen geen nut hebben, heb ik dat maar achterwege gelaten :+

>;) ;)

Verder hier dus geen mensen met afwijkende voetstanden?

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 11:06

Ik ben 1.68 +/-.