Vooral als je nu al een poosje wel ontbijt
Je lichaam raakt het nu steeds meer gewend en zal er ook steeds meer om gaan vragen
Hebben je ouders daar nooit wat van gezegd dan? Van dat weinige eten?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vooral als je nu al een poosje wel ontbijt
Je lichaam raakt het nu steeds meer gewend en zal er ook steeds meer om gaan vragen
.
. Vaak maakte mams ook brood oid voor in de bus richting school en dat at ik dan pas in de bus richting huis
. Ze hebben het nooit echt zo gemerkt maar de laatste tijd hoor ik ze wel wat meer erover. Of ik onthoud het nu beter. Ze staan er vesteld van dat ik pas om 4u in de middag een fruitkick kan pakken omdat ik maar wat moet eten ipv honger heb en vragen regelmatig wta ik al gegeten heb
. Dan is het evrdacht lang stil soms.
Dan weet ik gewoon dit en dit mag ik én neem ik mee naar het werk en meer ook niet

Wildflower schreef:ik heb alleen zelf de neiging nogal eens door te slaan in mijn snoepgedrag. Eet ik de hele dag heel netjes, gezond en genoeg en dan komt ik thuis en zie ik nootjes, snoepjes, paaseitjes of een koekje liggen en daar gaan we dan...
Heel erg, gisteren ging ik witlofsalade maken, lekker met kaas en walnoten en stukjes gegrilde kip 
) Tita,
Arabesk schreef:Platvoet en z'n vriendjes
Goed dat je gaat hardlopen. Ik heb geen platvoeten, ik ren op gewone schoenen. Ik zou eerst van die aangemeten dingen doen, maar toen ik las dat teen-landen beter is dan hiellanden en al die schoenen geen nut hebben, heb ik dat maar achterwege gelaten