Onassa schreef:kimmie261 schreef:jeeuj zeg,wat zie ik nu,ik heb mijn eigenkontenwassertje niet gebaard....
![]()
kan er nog wel aan beginnenheb ik in ieder geval recht op zorg en op aow straks begrijp ik???
hmm...aan de andere kant betalen we hier nu al zo'n uhmmm 15 jaar voor de aow voor de ouderen van nu,die mss ook wel bewust kinderloos zijn geweest,én ik heb nog eens 17 jaar van mijn leven letterlijk in dienst gestaan om andermans konten te wassen....
heb ik er nu wel een beetje recht op,op een eigen kontenwasser straks?of moet ik echt daarvoor een kind op de wereld zetten??
dacht toch wel dat er andere redenen waren om kinderen te willen,maar blijkbaar niet dus...
dit kreeg ik dus ook te horen toen een stel uit onze vrienden groep zwanger werden(ja ja ze waren samen zwanger, makelijk l*llen voor die jongen

wij hebben gekozen voor een eigen zaak en allebei een paard en we zijn allebei gek op reizen.
dus eigenlijk heb ik helemaal geen plek voor een kind in mijn leven

dat wil niet zeggen dat ik ze niet lief vind.
de kleine van mijn vriendin vind ik echt helemaal te gek,maar ik ben ook wel weer blij als hij weer lekker met paps en mams mee naar huis gaat.
maar laat elkaar gewoon lekker voor z'n eigen leven beslissen wat ze willen en kijk elkaar niet stom aan om elkaars beslissingen.