Judith wat heeft je paardje voor verwonding? Zo vaak naar de kliniek de spanningen er omheen, gaat je niet in de koude kleren zitten. Sterkte en beterschap met paardje lief.
De eerste indruk is meestal ook de beste, hopelijk slaat de behandeling aan. Ik duim voor je.
Ik rij ook zonder zadel, wel met een dekje en dikke longeersingel met een touwtje daar aan vast voor het geval dat. Is dat misschien iets wat voor jou ook zou kunnen? Ik rij ook nog eens met een scharenbit (ik mag met wedstrijden niet op een gewoon bit rijden, t'is een hengst en ouder dan 5) dan heb ik wat weer te vertellen.
Met mijn voet gaat het redelijk goed, zolang het maar droog blijft. (Komt weer regen hoor ik op journaal
) Mijn linker pols is overbelast
Paardje poetsen is zowat een dagtaak. (Om over de rest nog maar te zwijgen) Paardje krijgt nu een zomerdekje op, misschien helpt het wat. Het rijden gaat goed, we zitten nog in de draf en stap fase, maar het sturen/wenden en stoppen gaat goed, zelf een beetje wijken en achterwaarts wil.
Ik krijg in mei mijn eerste westernles van mijn oude instructeur. Heb hem weer gevonden.
Ik kijk er erg naar uit, maar eerst een passend zadel.