Jammer enkel dat ik al ruim twee maanden aan het proberen was en het enkel erger werd.
Nu is het met een week minder (met vitamine B en mijn oude reinigingsmelk)... misschien ben ik een uitzondering

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Focussed schreef:Wit met oranje verpakking in een doorzichtig flesje. Olie zelf is rozig.
Marijee schreef:Je moet het de tijd geven, het moet ook goed zijn werk doen.n Je kan bij geen 1 merk verwachten dat het binnen 3 weken werkt, er gaat gerust 1/2 maanden overheen voordat het echt mooi is
Citaat:Een tip is om nooit koud water te gebruiken. Water bevat kalk en kalk onttrekt vocht aan je huid en maakt het droog. Gebruik je lauwwarm of warm water dan breekt de warmte de kalk een beetje af, hierdoor verminder je de kans op een droge huid na het reinigen.
Majo schreef:Marijee schreef:Je moet het de tijd geven, het moet ook goed zijn werk doen.n Je kan bij geen 1 merk verwachten dat het binnen 3 weken werkt, er gaat gerust 1/2 maanden overheen voordat het echt mooi is
Weet je wat mij juist opvalt? Ik gebruik Clinique nu denk ik zo'n 2 maanden. De eerste 4 weken dat ik het gebruikte werkte het echt super. Geen nieuwe puisten, een vrij egale huid... nu ben ik 2 maanden verder dus en gebruik het nog steeds trouw elke dag, maar mijn voorhoofd wordt weer wat vetter, en zowel op mijn voorhoofd als op mijn kin, de moeilijke plekken, ontstaan er weer puisten.
Ik weet nu dus niet of ik ermee door moet gaan ofdat ik moet stoppen, omdat het dus wel erg goed heeft gewerkt. Ik heb vooral op mijn voorhoofd nu een paar van die kleine bultjes, niet echt puisten maar gewoon bultjes. Ze zijn niet rood, alleen de wat grotere, maar ik weet het eigenlijk niet meer wat ik moet doen...
Citaat:Gebruik niet te veel produkten door elkaar, hier wordt je huid erg onrustig door. Geef het de tijd. De celdelingscyclus van je huid duurt 28 dagen, dit betekend dat je na ongeveer een maand pas echt een (beginnend) resultaat kan zien.