Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Duke schreef:. Romy is nu 3 en eet als een dijkwerker. Ik heb zoiets van als ze ouder zijn dan maakt het niet uit hoe ze hun eerste groente hebben gekregen (gepureerd of via rapley), daar weten ze later niets meer van en als je goed werkt met variatie en vers eten en steeds grover pureerd vind ik er op de lange termijn geen verschil in zitten.
De koekjesafdeling maakt hem niet zo veel uit, als we maar lekkere groente en fruit halen
Of het ook zo zou zijn met gepureerd eten of olvaritprut weet ik uiteraard niet, maar ik vind het wel heel bijzonder. odetteke schreef:Duke schreef:. Romy is nu 3 en eet als een dijkwerker. Ik heb zoiets van als ze ouder zijn dan maakt het niet uit hoe ze hun eerste groente hebben gekregen (gepureerd of via rapley), daar weten ze later niets meer van en als je goed werkt met variatie en vers eten en steeds grover pureerd vind ik er op de lange termijn geen verschil in zitten.
Vooralsnog heb ik een jochie die in de supermarkt staat te smeken of we alsjeblieft broccoli/bloemkool/boerenkool/andijvie/erwtjes/spinazie etenDe koekjesafdeling maakt hem niet zo veel uit, als we maar lekkere groente en fruit halen
Of het ook zo zou zijn met gepureerd eten of olvaritprut weet ik uiteraard niet, maar ik vind het wel heel bijzonder.
Romy is dol op 'fruitjuh!'. Aardbeien, sappige peer, banaan, manderijn (= is helemaal een tractatie), kiwi, etc. Maar ook een Hollandse pot (vooral broccoli, sperziebonen, worteltjes, spinazie, zijn favoriet). Behalve chocola en Maoam (of zoiets), heeft Romy ook niet zo veel met snoep en koek. Koek al helemaal niet. Rozijntjes vindt ze nog het lekkerst. En ik heb niet veel Olvarit gegeven (alleen als we op pad waren of op vakantie, dus hooguit 6 potjes per jaar ofzo). Maar dus wel begonnen met pureren en steeds grover pureren. Imo hoef je daarvoor dus niet met Rapley te zijn begonnen om dit te bereiken.
kunnen jullie kleintjes daar goed tegen?
benangelique schreef:wie van jullie weet welke flessen er allemaal op de kolven van medela passen? voordat ik een set ga aanschaffen die niet past...
leuk angela! foto's!

Voel nu van het drinken ook bar weinig en soms drukt ze nu ook weleens der kaken op elkaar! Hup vinger ertussen en opnieuw aanleggen!
Angela schreef:Hoe doen jullie (degene die rapley doen) het tijdens het kdv? geven ze het daar ook in grote stukken?

Ik had donderdag kerstdiner van het werk, dus al op tijd weggegaan. Heb dus (voor het eerst sinds de geboorte denk ik), niet de vroege avondvoeding gegeven (dus na het eten en eventueel het bad rond 18:30h voeden en dan naar bed). Dus ik kom om 22:30h weer thuis... zit hubbie met Britt op de bank.
), maar er was geen houden aan... pas nadat ze gedronken had, wilde ze lekker gaan slapen.
... en ik ook.