Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Duke schreef:. Romy is nu 3 en eet als een dijkwerker. Ik heb zoiets van als ze ouder zijn dan maakt het niet uit hoe ze hun eerste groente hebben gekregen (gepureerd of via rapley), daar weten ze later niets meer van en als je goed werkt met variatie en vers eten en steeds grover pureerd vind ik er op de lange termijn geen verschil in zitten.
odetteke schreef:Duke schreef:. Romy is nu 3 en eet als een dijkwerker. Ik heb zoiets van als ze ouder zijn dan maakt het niet uit hoe ze hun eerste groente hebben gekregen (gepureerd of via rapley), daar weten ze later niets meer van en als je goed werkt met variatie en vers eten en steeds grover pureerd vind ik er op de lange termijn geen verschil in zitten.
Vooralsnog heb ik een jochie die in de supermarkt staat te smeken of we alsjeblieft broccoli/bloemkool/boerenkool/andijvie/erwtjes/spinazie etenDe koekjesafdeling maakt hem niet zo veel uit, als we maar lekkere groente en fruit halen
Of het ook zo zou zijn met gepureerd eten of olvaritprut weet ik uiteraard niet, maar ik vind het wel heel bijzonder.
benangelique schreef:wie van jullie weet welke flessen er allemaal op de kolven van medela passen? voordat ik een set ga aanschaffen die niet past...
leuk angela! foto's!
Angela schreef:Hoe doen jullie (degene die rapley doen) het tijdens het kdv? geven ze het daar ook in grote stukken?