Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ehm, Bimmetje... Ik moet eerlijk bekennen dat je nu overkomt of je PW's zorgen en problemen wegwuift alsof ze niks zijn. Dat komt best kleinerend over. Net alsof ze zich niet zo moet aanstellen, en PW kennende zal ze dat ook vast zo opvatten. Als ik het mis heb PW, moet je me gewoon verbeteren!
Bijna Blöf voor jou weet nog dat jullie de kaartjes hadden besteld? Veel plezier alvast, probeer er van te genieten, luister naar de muziek. Hoe is je dag nog verlopen, heb je een beetje afleiding gehad? Nog een knuffel voor jou meis en je weet me te vinden als je eens je verhaal kwijt wilt
Nog plannen morgen?
Ga zo door meissie, jij komt er wel. Jij ook veel plezier bij Blöf en probeer er van te genieten. Jullie gaan overnachten op een boot? En nu ben je aan het 'feesten'? Is het nog goed gekomen met je cowboypak? Goed dat je je woede onder controle wist te houden! Toch nog maar gaan lopen? Als ik het al lees dan krijg ik er al een naar gevoel bij, kan me goed voorstellen dat je lichtelijk in paniek was, zou ik zeker ook zijn. Toch goed dat je op zo'n moment logisch nadenkt en richting de bus bent gegaan. Zo gaat het afvallen nog sneller denk ik maar zou volgende keer toch maar thuis blijven
Hoe is het vanavond gegaan? Morgen een rustig dagje?
hoe voel je je nu? Goed dat je luister naar je lichaam, zou het door het lopen komen dat je je zo beroert voelt of toch ook een stukje spanning etc? Ik kan namelijk mezelf zo gek maken dat ik ervan moet spugen, gebeurt gelukkig niet vaak maar krijg het voor elkaar. Hoop dat je je nu alweer iets beter zult voelen, lekker vroeg onder de wol.
Daar ben ik wel blij om, mijn kanjertje
Hoop van wel voor je, slaap zelf momenteel ook onrustig en zo wordt ik dan ook weer wakker, allemaal vreemde dromen. Nog plannen voor vandaag? Wat fijn dat het weer beter gaat met Droef, wat heeft hij het toch goed met jullie en andersom
Snap dat het moeilijk is om te zeggen wat je doet op een dag
, dat is gewoon even niet veel en mensen die het niet hebben begrijpen het helaas niet waardoor we ons gaan schamen. Wel goed dat je toch eerlijk bent geweest en dat deze man naar je luisterde en je niet over 2 wkn ofzo alweer wilt zien, denk dat dit toch wel wat rust geeft? Een knuffel voor jou meisje
kan me goed voorstellen dat je je even minder voelt en dat mag ook maar denk ook terug aan de momenten dat het beter ging, je komt er wel en verder niet teveel terug kijken maar vooruit!