Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Princesst schreef:Goed, even on topic. Jullie kennen allemaal hopelijk de zaak van Marika H (uit enschede, babylijkjes, dat soort gein, zoek het maar op). De anti abortus dames; vinden jullie het nu echt beter dat ze geen abortus heeft gepleegd? Lijkt me namelijk een betere optie dan een kind na de geboorte vermoorden. Als hij dus nog een stuk volgroeider is. Maargoed, geef uw mening:)
Princesst schreef:Yeyo, misschien toch nog even googelen ja;)
Mevrouw had al eerder abortus laten plegen, hield dr zwangerschappen verborgen voor alles en iedereen. Denk niet dat ze er veel lol voor had.
Marike H heeft niet de verantwoordelijkheid genomen om de kinderen weg te laten halen. Ze is dan een extreem voorbeeld, maar veel meer mensen in Nederland verwaarlozen hun kinderen of kunnen simpelweg weinig aandacht geven aan hun kinderen. Als je dat je kinderen niet aan wil doen, is het dan raar om het weg te laten halen?
MamboBeach schreef:Princesst schreef:Yeyo, misschien toch nog even googelen ja;)
Mevrouw had al eerder abortus laten plegen, hield dr zwangerschappen verborgen voor alles en iedereen. Denk niet dat ze er veel lol voor had.
Marike H heeft niet de verantwoordelijkheid genomen om de kinderen weg te laten halen. Ze is dan een extreem voorbeeld, maar veel meer mensen in Nederland verwaarlozen hun kinderen of kunnen simpelweg weinig aandacht geven aan hun kinderen. Als je dat je kinderen niet aan wil doen, is het dan raar om het weg te laten halen?
Voorkomen is beter!
Nu komt er een nummer op tv waarop mijn vriendin haar kindje is begraven, echt bizar, terwijl ik dit schrijf.
Sees schreef:Wat ik begrepen heb van vrienden, is het best lastig om met 2 kleine kindjes de tijd te vinden intiem met elkaar te zijn. Als de een slaapt, is de ander wakker en andersom. ’s Avonds heb je ook je sport, je vrienden etc en de tijd voor je huishouden, administratie etc. Ik kan me héél goed voorstellen dat mensen met kinderen niet de tijd meer vinden / maken om het nog 4x in de week te doen. Ik ben echt blij voor jullie hoor maar ik denk dat jullie eerder uitzondering dan regel zijn…

Princesst schreef:Yeyo, misschien toch nog even googelen ja;)

Lante schreef:Princesst schreef:Yeyo, misschien toch nog even googelen ja;)
Huh, met mijn referentiekader zou ik zeggen: Marike H heeft niet de verantwoordelijkheid genomen om te zorgen dat ze niet zwanger werd.
Maar goed; ik zal wel gek zijn.
MamboBeach schreef:Sees schreef:Nogmaals, vind het erg knap van jullie. Mijn vrienden die kinderen hebben en (ALLEBEI) werken hebben er nogal moeite mee. Vraag me eigenlijk wel af hoe jullie dat doen dan...
Ik wil het je wel leren... :+
Nou, om 20.00 uur liggen de kids op bed, dan sporten, tijd genoeg hoor!

) Tja, je kan het ook moeilijker maken als dat het is natuurlijk
anneliesdj schreef:Overigens; waar zit volgens jou/jullie het verschil in abortus en moord van een pasgeborene? Waarom kan het een wel en het ander niet?
Yeyo schreef:Sex is topsport toch?!?!?!
Serieus, het is gewoon een kwestie van goed plannen, meestal ben ik rond 21:00 thuis van stal, douchen en dan ben ik er klaar voor hoor, als mn pet er naar staat dan he
nikita_benno schreef:Yeyo schreef:Sex is topsport toch?!?!?!
Serieus, het is gewoon een kwestie van goed plannen, meestal ben ik rond 21:00 thuis van stal, douchen en dan ben ik er klaar voor hoor, als mn pet er naar staat dan he
haha goed gepland dus ik neem er meestal de hele nacht voor als ik er energie genoeg voor heb en ik de volgende dag vrij ben