Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pharagirlke schreef:Jwel, met keukenpapier (tegen zweethandjes) als ze vast zitten.van die handschoentjes schijnt ook nog wel eens te helpen. Die piercers ook gebruiken.
) het is een staafje, met dus aan de ene kant zo een plat stuk en aan de andere het bolletje?
oh man, mijn haar verven alleen was niet genoeg blijkbaar 
dank dank voor het ezelsbruggetje
het was de vernedering waard
xDramaQueen schreef:pharagirlke schreef:Moet je je tongpiercing ook uit doen voor boksen DQ?
alles, ook allebei me navelpiercings en als hij van me tepelpiercing zou weten die dus ook, dus neem aan ook me tongpiercing. ik ga er van uit van wel.
.. Of plastic bolletjes?! 
lage pijngrens
Doet het echt zo'n zeer ? en krijg je bij iedere zaak de kouspray erop gespoten? werkt dat?
chaatje16 schreef:Hee allemaal,
Ik wil waarschijnlijk een navelpiercing laten zetten, maar ik vind een prik in je arm al pijn doenlage pijngrens
Doet het echt zo'n zeer ? en krijg je bij iedere zaak de kouspray erop gespoten? werkt dat?
![]()
Ik las net over het verwisselen dat jullie terug gaan, kan je dat niet zelf doen dan?![]()
Alvast bedankt voor de antwoorden
) maar hij kan ook echt vastzetten en dan is het wel gemakkelijker als je het door je piercer laat doen 
) en ik heb nog 3 piercings gehad maar die zijn eruit. Het prikje voel je maar heel even en dan zie je die piercing daar zitten, dan denk je echt wel dat klein prikje is het echt waard
Dat is helemaal anders dan een prikje voor een spuit
Niets meer in mijn buik
nOukiee_ schreef:xDramaQueen schreef:alles, ook allebei me navelpiercings en als hij van me tepelpiercing zou weten die dus ook, dus neem aan ook me tongpiercing. ik ga er van uit van wel.
Mij lijk 't wel verstandig om hem uit te doen.. Je zou er maar een keer perongelijk op bijten..
Bijt je straks je tanden kapot.. Of plastic bolletjes?!

, altijd, tenzij je bij de beginnerslessen zit, dan word er namelijk niet geslagen op het hoofd. maar daarom ga ik het even vragen.. en anders moet ik bespreken met de piercer vanaf wanneer hij uit kan, dan moet ik maar een aantal trainingen missen.