Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
,
Mijn roze zit er al op.

Mn eigen nagels vind k wel oke, handnagels zijn gewoon normaal, teennagels zijn raar
nikolletje schreef:Dankzij jullie ben ik ook besmet met het nagelversieren :p
Gister de stad maar ingedoken en gelijk even 10 verschillende potjes opgehaald, en al druk aan het experimenteren.
Nou heb ik eigenlijk een vraagje, wil graag dit setje http://www.konadnail.nl/?menu=article&c ... ID=1845385 bestellen, gevonden dankzij een reactie in dit topic.
Maar hoe betalen jullie altijd?
Vind het nogal vreemd uitgelegd nl, en komt daardoor niet betrouwbaar over op mij.
Jullie zullen nu van alle kanten gaan roepen dat het wel betrouwbaar is (hoop hier ook op, kan ik tenminste bestellen)
Dus ben benieuwd hoe jullie dit ervaren, en hoe jullie betalen, vooraf of via ideal?
Denk dat betalen bij afhalen hier geen succes zal zijn
WillemYntJee schreef:Ik ook niet hoor, kan er niet mee overwegMn eigen nagels vind k wel oke, handnagels zijn gewoon normaal, teennagels zijn raar
![]()
@Nathalie, misschien weet jij dit wel; Mijn teennagels (vooral grote teen) zijn heel ribbelig, kan even niks bedenken waar k t mee kan vergelijken maar t voelt erg raar aan. Kan je daar ook iets aan doen of niet?