Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:Oh gut, ik weer..![]()
Ik heb net mn stopweek gehouden, en moet morgen weer beginnen met de pil, alleen.. Ik kom er net achter dat mn strips opzijn.. Is dat morgen nog ergens te halen oid? (Geen idee of de apotheek dan open is..)
alissaaa schreef:hmm bedankt.
heeft er iemand ervaring met die ring?
lijkt me zo onhandig.. ook ivm seks?
absque_dubio schreef:Er is wel een apotheek hier verderop open. Ik kom daar nooit, maar is wel gewoon in hetzelfde dorp. Zou ik daar het ook kunnen halen?(Weet niet of ik in de computer sta..?)
Anne. schreef:absque_dubio schreef:Er is wel een apotheek hier verderop open. Ik kom daar nooit, maar is wel gewoon in hetzelfde dorp. Zou ik daar het ook kunnen halen?(Weet niet of ik in de computer sta..?)
Meestal is je Apotheek deel van een grotere apotheekkring. Als je een oud doosje meeneemt als 'bewijs' daar staat meestal je geboortedatum, je naam en je adres op. Als bewijs zou je dan je legitimatie en je verzekeringspasje mee kunnen nemen. Ik weet ook niet precies hoe het werkt. Ik bel zo eerst eventjes, misschien is dat voor jou ook handig!
absque_dubio schreef:Ik heb uiteindelijk idd even gebelt, wat nog een ramp was want ik vind bellen echt zooo eng.![]()
Maar ik moest idd een doosje meenemen, en dan was het goed. Dus ik daarheen gegaan. Nog een gedoe met het verzekeringsnummer aangezien ik 2ling ben. Maar het is als het goed is allemaal geregeld, en heb voor een halfjaar meegekregen.![]()
En voor jou is het ook bijna opgelost, gelukkig zeg!
Volgende keer alle2 maar wat beter in de gaten houden he.
_Charlotte_ schreef:daarnaast is een spiraaltje wel wat anders dan een pil.
een spiraaltje is eigenlijk een abortus maar dan in een hele vroege stadiumaangezien het eitje en het zaadje
zich niet aan de wand kunnen hechten (hoe het precies zit..weet ik allemaal nietmeer) sterven ze af..dus een vroege abortus , waardoor heel veel mensen om die reden geen spiraaltje nemen
een vriendin van mij laat er wel eentje zetten, aangezien ze echt niet tegen de pil kan.
Tenshi schreef:Met de prikpil wordt je gewoon volgespoten met hormonen. Mijn huisarts raadde dat alleen maar af. Spiraaltje geeft heel weinig hormoon af omdat het alleen af hoeft te geven aan de directe omgeving.