Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Zebrahead & kids in glass houses waren voorprogramma
MarvanTom schreef:Wat is dit toch een achterlijk topic.
14- jarigen die op dieet gaan...![]()
Óf je spoort niet tussen je oren, óf je bent vaste klant van Mac, de snackbar en soortgenoten.
Dat laatste kan ik dan nog begrijpen: al dat junkfood heeft niemand nodig.
Pak een appel of 2 ipv een happy meal!
Maar als je als 14-jarige gaat afvallen zonder slechte Mac-gewoonte enz, spoor je sowieso niet!
Heb je dan geen ouders die op je letten?!?
En dat moet dan de wereld redden...
ZusJacobs schreef:MarvanTom schreef:Wat is dit toch een achterlijk topic.
14- jarigen die op dieet gaan...![]()
Óf je spoort niet tussen je oren, óf je bent vaste klant van Mac, de snackbar en soortgenoten.
Dat laatste kan ik dan nog begrijpen: al dat junkfood heeft niemand nodig.
Pak een appel of 2 ipv een happy meal!
Maar als je als 14-jarige gaat afvallen zonder slechte Mac-gewoonte enz, spoor je sowieso niet!
Heb je dan geen ouders die op je letten?!?
En dat moet dan de wereld redden...
De meeste doen niet aan een echt dieet hierzo, maar zoeken steun en begrip van mensen die ook zitten met hun gewicht. En daar helpen we elkaar alleen maar mee, we blijven elkaar zo stimuleren etc.
Samir schreef:Anorexia Atlethica zo uit mijn hoofd?
Ik meld me ook! Niet zozeer voor de kilo's, maar voor die paar centimeter voor de zomer. Winterbuikje mag er weer af!
benangelique schreef:vergeet niet dat veel mensen te dik worden door te weinig eten en laten pubermeisjes daar nou vaak heel goed in zijn...
Rebeccaa schreef:Samir schreef:Anorexia Atlethica zo uit mijn hoofd?
Ik meld me ook! Niet zozeer voor de kilo's, maar voor die paar centimeter voor de zomer. Winterbuikje mag er weer af!
Da's toch dat je extreem gezond eet, omdat je bang bent aan te komen?
Stond tijdje terug in een glamour oid, was best wel interessant om te lezen.
Carlienn_ schreef:& je hebt ook nog van die pro-anna site's waar die meisjes elkaar aanmoedigen om NIET te gaan eten, en die de heledaag alleen maar aan het bewegen zijn ofzo, om dan calorien te verbranden?