enny schreef:Ik weeg 62 kg bij ong 1.76 en ik krijg ontzettend veel commentaar van mensen die me te dun vinden. Ik heb echt het idee dat ze denken dat ik anorexia heb en dat ze me maar goed in de gaten moeten houden.. Nou, ik ben gek op snoepen en eet de hele dag door. Heb gewoon een snelle stofwisseling denk ik. Maar dat altijd de nadruk op het dunne/slanker wordt gelegd vind ik erg vervelend, ik hoor nooit iemand tegen een ander zeggen dat ze eens af moeten vallen omdat dat veel gezonder is.
Ja irritant kan dat zijn he?
Dat heb ik ook heel erg (gehad), dat ik door de gang liep op school, en iedereen dan geschokt begint te fluisteren als je voorbij bent enz... (Gelukkig heb je dan nog wel lieve vriendinnen, maar toch).
Of nog leuker: Tijdens het uitgaan een jongen die aan mij vraagt of ik niet eens een keer een broodje moet gaan eten?
Maar bij mij was het dan ook wel behoorlijk erg denk ik, ik ben ook 1.76 en ik was 42 kilo (nog eens 20 kilo lichter dan jij!). Gelukkig is dat nu met een speciaal dieet alweer bijgetrokken tot 46 kilo...
Maar ik herken mij ook echt heel erg in jouw verhaal, dat kan frustrerend zijn zeg!