Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wartertje schreef:Als je een tongpiercing laat zetten, ziet de buitenwereld dat dan?
Wartertje schreef:Als je een tongpiercing laat zetten, ziet de buitenwereld dat dan?
Wartertje schreef:Haha, maar ik bedoel, ik heb het bij een vriendin pas na 3 jaar ofzo ontdenktEn ik wil er zelf ook heel graag 1, maar aangezien deze op school niet gezien mag worden zit ik met een probleem!
Berdien schreef:Helemaal mee eens DQ. Doe nou universiteit en heb mijn zinnen gezet op een baan bij een groot bedrijf als de Gasunie. Daar kom ik echt niet binnen met piercings in mij gezicht.
Werk nou parttime bij de AH, bedieningsafdelingen. Ook daar mag ik geen gezichtspiercings.
Heb een glanzende carrière op het oog, en daar horen gezichtspiercings niet bijLippiercings vind ik echt mooi, en zou ik nog wel willen. Maar ja.. keuzes he
[/bejaardemodus]
Berdien schreef:Als je rechten wil studeren, en dan dus ook een publieke functie wil uitoefenen, zou ik toch sterk nadenken over een zichtbare tatoeage, zéker op je hand. Als rechter/advocaat/aanklager/../../.. heb je toch een bepaalde status dan wel voorbeeldfunctie, en piercings en tatoeages horen daar niet bij
Ukkiee schreef:Anders doe je het staafje er inderdaad in en plak je dit vast met van dat verbandstape? Dan weet je zeker dat hij blijft zitten.
Ukkiee schreef:Kijk, ik ben wel slim, hehe. Ben nou zelf overigens echt nieuwsgierig geworden naar die tijdelijke tattoo's, al geloof ik er niks van, maar goed. Ik ga maar eens op internet snuffelen.
marlies85 schreef:en ook met uitkijken met 'black henna'Er is trouwens een speciaal tattoo topic, misschien kun je daar meer te weten komen?
pharagirlke schreef:dan hangt het geheel van je lichaam af. Zoals ik al zei, sommige kunnen hem er makkelijk een dag uit halen, bij andere is hij op twee uur dicht.Navelpiercings zijn niet "gemaakt" om langdurig uit te doen...