[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wartertje

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:35

Als je een tongpiercing laat zetten, ziet de buitenwereld dat dan? Lachen

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:37

Wartertje schreef:

Tenzij je je lippen op elkaar houdt wel ja Haha!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:38

Wartertje schreef:

Dat ligt helemaal aan je tong en hoe je adertjes lopen. Als je hem ver genoeg naar achteren kunt laten zetten, dan zal hij minder snel opvallen dan dat hij wat meer naar voren zit.

Maar de mogelijkheid daartoe is helemaal afhankelijk van je tong zelf.

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:38

Haha, maar ik bedoel, ik heb het bij een vriendin pas na 3 jaar ofzo ontdenkt Clown En ik wil er zelf ook heel graag 1, maar aangezien deze op school niet gezien mag worden zit ik met een probleem!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:39

Wartertje schreef:
Haha, maar ik bedoel, ik heb het bij een vriendin pas na 3 jaar ofzo ontdenkt Clown En ik wil er zelf ook heel graag 1, maar aangezien deze op school niet gezien mag worden zit ik met een probleem!

Doorzichtige balletjes erop scheelt dus ook al een een hoop. En als je er niet de hele tijd mee zit te spelen, valt het ook al minder op.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:43

Tongpiercing mag ik ook niet van mijn werk
En ik hoef hem zelf ook niet.

Als je rechten wil studeren, en dan dus ook een publieke functie wil uitoefenen, zou ik toch sterk nadenken over een zichtbare tatoeage, zéker op je hand. Als rechter/advocaat/aanklager/../../.. heb je toch een bepaalde status dan wel voorbeeldfunctie, en piercings en tatoeages horen daar niet bij Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:45

Berdien schreef:
Helemaal mee eens DQ. Doe nou universiteit en heb mijn zinnen gezet op een baan bij een groot bedrijf als de Gasunie. Daar kom ik echt niet binnen met piercings in mij gezicht.
Werk nou parttime bij de AH, bedieningsafdelingen. Ook daar mag ik geen gezichtspiercings.
Heb een glanzende carrière op het oog, en daar horen gezichtspiercings niet bij Lachen Lippiercings vind ik echt mooi, en zou ik nog wel willen. Maar ja.. keuzes he *LOL*

[/bejaardemodus]

ik studeer grafisch, en op mijn school zitten veel gothics met veel piercings in hun gezicht, heel leuk allemaal maar niet voor mij, ik wil straks bij een groot en jong en stoer bedrijf werken en het helemaal maken, en dan letten ze wel degelijk op je uiterlijk, je moet tenslotte met klanten praten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:28

Ik heb nu bijna 'n jaar mijn tongpiercing en m'n vader weet nog steeds van niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 11:01

Mijn tongpiercing is vrijwel nooit zichtbaar.
Mijn intiem uiteraard ook niet,tenzij voor bepaalde mensen...en mijn madonna natuurlijk wel. Hoewel ik echt een piepklein bolletje erop heb,en mensen soms serieus zeggen dat ze hem niet eens zo snel hadden opgemerkt.
Scheelt inderdaad wel wat voor werk je doet,en of je dus zichtbare piercings hebt.
Ik werk in de jeugdhulpverlening en hier wordt er niets over gezegd.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:09

Ik heb al...eh. 8 jaar een tongpiercing,en laatst viel mijn schoonmoeder haast van d'r stoel omdat ze hem voor het eerst zag.
Ik heb me kapot gezocht voor een piepklein bolletje voor mijn madonna,maar ik kan ze nergens vinden.
Heel iri.
En mocht ik gaan solliciteren,dan haal ik hem eruit Knipoog

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:39

Berdien schreef:
Als je rechten wil studeren, en dan dus ook een publieke functie wil uitoefenen, zou ik toch sterk nadenken over een zichtbare tatoeage, zéker op je hand. Als rechter/advocaat/aanklager/../../.. heb je toch een bepaalde status dan wel voorbeeldfunctie, en piercings en tatoeages horen daar niet bij Lachen

Ik weet het.. Daarom twijfel ik er zo over. Ik wil het nu echt súpergraag, maar ben ik er over een paar jaar nog wel net zo blij mee? Bestaat er (naast henna) niet iets van een tijdelijke tattoo?

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:40

Arg ik ben net mijn navelpiercing verloren.. Of nouja het balletje. Nu kan ik niet meer een ouwe vinden, dus is het erg als ik m een dagje uitlaat? Of gaat hij dan gelijk dicht groeien? Dat lijkt me erg zonde namelijk.
Het balletje heb ik ook niet meer weer kunnen vinden, weet namelijk niet waar ik dat stomme ding ben verloren.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:42

Ik meende wel dat dat bestaat, maar dan is hij voor een paar jaar oid? Maar ik geloof dat die vrij snel "vaag" is... Nu ben ik niet zo op de hoogte van tattoo's dus schiet me niet alsi k het helemaal fout heb Bloos

Cyruss_ hangt van je piercing af, persoonlijk zou ik het geen dag riskeren, sommige zijn op twee uur al dicht, andere kunnen hem wel een dag uit laten, hangt ook af van hoever hij al genezen is enz.

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:42

Ehm heb m nou een jaar of 3 denk ik

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:50

dan hangt het geheel van je lichaam af. Zoals ik al zei, sommige kunnen hem er makkelijk een dag uit halen, bij andere is hij op twee uur dicht. Lachen Navelpiercings zijn niet "gemaakt" om langdurig uit te doen...

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:54

Hmm heb het staafje er dus maar weer in gedaan...
Hopelijk blijft hij een beetje zitten, ben namelijk veel te bang dat mn pierc dichtgaat.
Ben er toch wel erg aan gehecht. Lovers

Ga zo maar eerst ff een nieuwe halen, met een goed balletje

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:56

Anders doe je het staafje er inderdaad in en plak je dit vast met van dat verbandstape? Dan weet je zeker dat hij blijft zitten.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:57

Hier nog een verslaafde Clown
T begon met een navelpiercing, die mocht ik toen ik geslaagd was..
Toen mocht ik een tongpiercing, ik mocht van mn ouders alleen piercings waar het niet opviel haha..
En toen ik uit huis ging heb ik er een onder mn lip laten zetten Tong uitsteken
ook heb ik in ieder oor 3 gaatjes.. I love it Haha!
Het is echt verslavend.. en ik wil eigenlijk ook nog wel een tepelpiercing, maar ik geloof niet dat ik dat durf..

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:58

Ukkiee schreef:
Anders doe je het staafje er inderdaad in en plak je dit vast met van dat verbandstape? Dan weet je zeker dat hij blijft zitten.

He das een goeie, dan raak ik m idd niet meer kwijt. Ga zo maar gelijk ff plakken Knipoog

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 14:35

Kijk, ik ben wel slim, hehe. Ben nou zelf overigens echt nieuwsgierig geworden naar die tijdelijke tattoo's, al geloof ik er niks van, maar goed. Ik ga maar eens op internet snuffelen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 14:38

Ukkiee schreef:
Kijk, ik ben wel slim, hehe. Ben nou zelf overigens echt nieuwsgierig geworden naar die tijdelijke tattoo's, al geloof ik er niks van, maar goed. Ik ga maar eens op internet snuffelen.

Het bestaat wel, maar alleen de henna is aan te raden. De tijdelijke tattoo vervaagd maar in kleine stapjes en na jaren kun je nog resten hebben. Daarnaast zijn ze niet weg te laseren en kankerverwekkend.

Houd het dus maar gewoon bij henna. Knipoog

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 14:39

en ook met uitkijken met 'black henna' Knipoog Er is trouwens een speciaal tattoo topic, misschien kun je daar meer te weten komen?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 14:58

marlies85 schreef:
en ook met uitkijken met 'black henna' Knipoog Er is trouwens een speciaal tattoo topic, misschien kun je daar meer te weten komen?

Misschien handig een nieuwe centrale te openen, omdat het tattootopic een huiskamertopic is geworden met een eigen groep die vaak off-topic gaat.
Ookal is het natuurlijk wel heel gezellig.

Okee weer on-topic. Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 20:31

pharagirlke schreef:
dan hangt het geheel van je lichaam af. Zoals ik al zei, sommige kunnen hem er makkelijk een dag uit halen, bij andere is hij op twee uur dicht. Lachen Navelpiercings zijn niet "gemaakt" om langdurig uit te doen...

zegt iemand die der navelpiercing net heeft Haha!

ik kan hem met gemak dagen uitlaten, me lippiercing is nu nog steeds open na bijna 2 jaar (wel half jaar geleden doorgeprikt) geen enkele piercing is gemaakt om in uit in uit te doen

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 21:15

HELP
Ik heb mijn tongpiercing nu 10 dagen maar ben net het balletje kwijtgeraakt en kan morgen middag pas een nieuwe halen. Hij groeit toch niet dicht, he?