Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zijn psychiater vind ik geen succesnummer en zijn psycholoog nogal irritant hahahah
)
)
Denk wel dat het per persoon enorm verschilt, en ook per situatie, daarom durf ik er nu nog niets over te zeggen
Zowel dat het goed kon gaan,als dat het volledig fout kon gaan dat de komst van een kind een stoornis kon verergeren.
) en hij een zeer goede combi zijn, zou ik het risico met een gehandicapt kind niet durven te nemen als ik het van te voren wist (en dan verstandelijk gehandicapt). Afgezien van dat ik zelf niet de beste ervaringen heb mijn nicht met down syndroom... Welshcobfan schreef:Met name aan mij gericht: wil je met hem verder met oog op de toekomst?
Ik denk ook dat je er ook weer niet teveel nadruk op moet leggen. Oké, er is een beperking, maar geen no-go zegmaar
De één heeft een beperking als in veel werken, te weinig tijd voor kind, onstabiele financiële situatie en dergelijke, de ander heeft een lichamelijke/geestelijke beperking. Belangrijkste is en blijft liefde denk ik, aan andere dingen kan je vrijwel altijd goed werken.