Ik heb 2,5 jaar bij een chiropractor gelopen (waar ik ook nog een poos heb gewerkt), toen ging het met de migraine wel goed, maar zodra ik niet meer 1 a 2x per week behandeld werd, kwam het gewoon weer terug. Mn lichaam was zo "lui" geworden van al die behandelingen, dat mn spieren bijna niets meer zelf deden.
Fysio heeft me "opgegeven", die kon niets voor me betekenen en dacht dat het altijd wel zo vast in nek en rug zou blijven zitten en ze heeft me aangeraden om body balance of een yoga/pilates achtige les te gaan volgen.
Nu ga ik dus opzoek naar een andere oplossing voor mn rugproblemen, want die migraine heeft daar ook deels mee te maken, als ik vast zit in mn schouders, ga ik ook vastzetten in mn nek en dan is het wachten tot de ellende begint! Het zal niet al mn aanvallen voorkomen, maar als de aanvallen en de bijna dagelijkse "hoofdpijntjes" verminderd worden, zou dat natuurlijk al fijn zijn! Over de spanning in nek en schouders nog maar te zwijgen

Maarja, wat voor behandelingen geven bij jullie verlichting? Is een ostheopaat interessant genoeg om langs te gaan, of zonde van het geld?