Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
. Ook zonder eigen paard kun je zwarte randjes krijgen.
) dan zijn ze zo weer schoon
Utixo schreef:Oh, ok.
Ik laat sowieso volgende keer de sjablonen eruit denk ik. Dan maar oefenen in een vaste hand, zo recht ziet er ook niet uit.
Het ziet er trouwens helemaal niet uit, flink oefenen maar.
Maarre, van welk spul worden je nagels nou echt oersterk? Ze zijn al flink wat harder, maar ja, aan mijn gebruikshand dus weer goed kort.
manueeltje82 schreef:Je kunt je handen gewoon wassen met zeep en een nagelborsteltje hoor. Dat krijg je er zo onderuit. Het is geen smeer ofzo wat eronder zit maar stof dus moet lukkenIk heb eerste op een andere manege gelest waar je alleen op en afzadelde. Daar had ik dus schone nagels. Nu heb ik een eigen paard en ben ik elke dag aan het poetsen. Dus vandaar sinds ik een eigen paard heb is het echt erg.
. Maar ik had ook goedkope nagellak van het Kruidvat. Deze dekt heel onregelmatig. Welke nagellak is echt fijn voor french? 
Alwiene schreef:Uh lang en soms kort als ze afgescheurd zijn. Ik doe er absoluut niks van, mijn nagels zijn totaal niet hard, juist heel zacht ze buigen daardoor vaak mee en breken dus niet af
Verder valt mij op dat alleen de korte exemplaren vatbaar zijn voor rouwrandjes, bij de lange heb ik dat nooit

haha,