Ow... Hahahaha Hmm.. ik heb je topic even bekeken maar daar heb ik echt geen verstand van. Ik weet wel dat je een verhoogde bloeddruk kan krijgen van schildklierproblemen maar daar is dan ook de kous mee af.
Ik heb nu gelukkig pijnstillers, ik merkte echt dat ik niet meer hoeste.. Leek net of m'n hele keel tot onder aan m'n keelgat denk ik helemaal pijn deed..
Codeïne fofsaat heb ik vorig jaar ook gehad idd. Ik hoestte toen echt mijn longen uit het lijf. Na 3x die pillen heb een soort puffertje gekregen. Dat hielp ook niet waardoor er longonderzoek is gestart en astma is geconstateerd.
Voel me nog steeds beroert. Wil eigenlijks nog even thuisblijven maar ik mag geen praktijk missen
Ah gelukkig dat 't iets beter gaat nou Waar ik ook nog aan denk, is misschien de ziekte van Pfeiffer, daar kun je ook de eerste 1/2 weken ziek van zijn (dus ook dat 't lijkt alsof je verkouden ben)
Ik ben, voordat bleek dat ik Pfeiffer had 'n week ongeveer ziek geweest ook verkouden snotteren noem maar op.. En tijdje daarna begon ik moe te worden, ging 't weekend om 9 uur naar bed en stond de dag erna rond 9/10 uur weer naast me bed en nog moe... Nou goed, toen maar 's naar de HA gegaan bloed laten prikken (schildklier ook, omdat dit ook vermoeidheids klachten kan geven, maar was inorde) paar dagen later nog 's gebelt, bleek k of de resten van 't Epsteinbar Virus in me bloed te hebben (gehad)... Tja en nou zit ik al 3 weken thuis terwijl de school al 3 weken bezig is.. Moest wel 6 weken rustig aan doen, maar is al 4 weken geleden dus nog 2 weken beetje dimmen...
Had ik in eerste instantie ook niet Maar kreeg ineens in 't weekend zo ineens onder 't eten 'n klap zeg maar, net of je suiker te kort hebt zeg maar zo voelde ik me dat moment.. Hoop niet dat je het hebt, ik vervloek 't nou al... Hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar het kan altijd..
Ik zit nu eigenlijk al vanaf begin van de zomervakantie thuis. En ik doe niet meer aan school, dus ik moet wachten tot de mensen die voor mij werk zoeken antwoord geven. En dat kan een tijdje duren namelijk!