Hoe reageer jij op teveel drank?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

x_manon_x

Re: Hoe reageer jij op teveel drank?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:18

Als ik aangeschoten ben word ik licht in mijn hoofd en ga ik heel raar/vreemd/hyper/klef doen, dan weet ik al dat ik niet zoveel meer kan drinken. Ik ken mijn grenzen wel.

Ik ben ook nog nooit dronken geweest.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:26

Ik begrijp niet waarom mensen zoveel drinken, zelf kan ik dat niet eens: na 6 glazen malibu-cola of watdanook heb ik een waterbuik en wil ik er absoluut geen vocht meer bij. Dan ben ik nog ver van aangeschoten dus effect qua sfeer heeft het niet. Als ik dronken ben dan word ik heel duizelig en raak in een soort trance. Nee vind er niks aan, scheelt me ook weer die 6 euro per glas: houd dat wel in mn zak. Vind het altijd een beetje sneu als men veel drinkt om het gezellig te maken, heb het gezellig zat zonder alcohol. Je hebt meer aan me zonder drank dan met haha. Zo'n mafkees die voor zich uit zit te staren met koppijn en 15 lege glazen voor zich wordt je ook niet vrolijk van. Clown

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:28

Euh, ik word er nogal slap van. Clown Maar dat is alleen als ik echt téveel heb gedronken. Dan lig ik maar te liggen, niets aan dus. Huilen van het lachen Als ik aangeschoten ben dan is de wereld zo slecht nog niet om het maar zo te zeggen. Nagelbijten / Gniffelen

Maar echt dronken zijn voelt echt klóte dus dat doe ik niet meer.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:34

ik word met drank op echt heel erg hyper en lich om alles helemaal vlak van t lachen..
ook kan ik echt heel erg aggressief worden om niks af..
ook ga ik gewoon slapen maakt niet uit waar...

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:41

Ik drink de laatste tijd eigenlijk nooit meer, maar dronk eerst elke week gewoon te veel. Ik werd er altijd heel mondig van (ook geregeld zonder drank maar dat terzijde) en uiteindelijk heel slap. En de dag erna altijd heel hyper. Me baas was altijd weer boos als ik gedronken had maar was toch ergens ook wel weer blij dan waren die stallen zo gemest en gevoerd Haha!

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:42

Ik wil heel graag op de grond liggen, word handtastelijker, flap dingen er veel eerder uit.

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:44

Ik ga iedereen kussen Bloos

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:47

Ik word soms moe en hangerig, soms druk en vrolijk, en inderdaad flap ik dingen er vaker uit, en ook soms wat handtastelijker ja.

Maar ik drink nooit tè veel, ben nooit echt dronken etc. ik weet waar m'n grens ligt (dat verschilt wel, want meestal eet ik heel weinig op zaterdag ivm met werk) en ga niet verder dan dat.

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:49

Ik wordt eerst vrolijk, hyper, dan hitsig en handtastelijk, in staat om iedereen mee naar huis te nemen, Bloos en daarna moe.. Dromen Vaak komt die slaap-klap in 1 keer.. Sta je leuk te praten met iemand, volgende moment hang je tegen je vriendin aan met je ogen dicht.. Clown

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:50

Schimpje schreef:
Ik wordt eerst vrolijk, hyper, dan hitsig en handtastelijk, in staat om iedereen mee naar huis te nemen, Bloos en daarna moe.. Dromen Vaak komt die slaap-klap in 1 keer.. Sta je leuk te praten met iemand, volgende moment hang je tegen je vriendin aan met je ogen dicht.. Clown

Hahaha ja precies zo is het bij mij ook. Haha!

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:50

ik word een beetje bij de hand:P en ik weet ineens heel veel (heel raar) en ik geef iedereen knuffels, niks anders, gewoon een knuffel:P wildvreemde; knuffel Tong uitsteken echt te erg maarja

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:53

Hinata schreef:
Maar ik drink nooit tè veel, ben nooit echt dronken etc. ik weet waar m'n grens ligt

Die grens mis ik vaak Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 19:39

Ik drink nooit té veel... in de zin van boven de pot liggen kotsen zegmaar Vork

Ik weet erg goed mn grenzen, heb ook (bijna) nooit een kater Vork Maar als ik genoeg wijn op heb wordt ik wel érg gezellig en vindt de meeste mensen opeens een heel stuk liever Clown Haha

Achteraf gezien (weer in nuchtere staat) vind ik mezelf ook altijd erg grappig als ik iets teveel heb gedronken ROFL

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 19:59

nowornever schreef:
Hinata schreef:
Maar ik drink nooit tè veel, ben nooit echt dronken etc. ik weet waar m'n grens ligt

Die grens mis ik vaak Haha!

Hier nog een! Ik drink bij het uitgaan soms net iets teveel omdat het zo gezellig is! Ik word dan alleen maar enorm vrolijk en wil dansen, bewegen en van alles en nog wat! Zolang ik maar niet stil hoef te zitten! Verder ben ik een x langs mijn fiets gaan zitten lachen omdat ik niet meer kon fietsen en wel vaker van die dingen... ook werd ik (in mijn dronken ogen) achtervolgd door een auto en we fietsen langs het kanaal dus wilde harder gaan fietsen. Worden we gewoon ingehaald, bleken het twee oudere mensen op de fiets te zijn!! Moet je nagaan... eerst was het een auto, toen wilden we harder fietsen en uiteindelijk nog ingehaald worden door twee oudere mensen Clown

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:26

Ik drink veel en daar word ik aangeschoten van. En als het tegenvalt ben ik dronken, maar dan nog doe ik vaak niks raars.
Als ik te veel drink ben ik te dronken en dan heb je ook nog 2 mogelijkheden. Ik ga kotsen en val als blok in slaap en ben ik volgende dag verschrikkelijk brak. Of ik ga NIET kotsen, val als in blok in slaap en volgende dag ben ik weer okey. (of ik word wakker met een verschrikkelijke hoofdpijn en daar hou ik dan weer de hele dag last van..)

Dus ik hou maar bij gewoon veel drinken... Nooit meer te veel maar ik heb het helaas regelmatig dat ik iets over mijn grens heen ga.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:28

Ik ben hooguit aangeschoten, nooit dronken, want daar hou ik totaal niet van.

Maar ik word dan altijd veel losser en gekker Tong uitsteken

veerlefellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:32

ik word enrom gezellig en een echte flirt

ik ga dan heel snel met mensen flirten

mja ik heb geen vriend dus het niet nog niet een erge ramp:P

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:32

Ik hou het maar op "niet zo goed" Huilen van het lachen

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:36

Op een zwarte avond gehad dat ik echt het gevoel had dat de kamer om me heen draaide, zolang ik zat was ik lacherig en hyper, maar toen ik ging staan kon ik niet echt stil meer staan. Sindsdien word ik ziek als ik dat drankje ruik of te veel van dat zoete spul neem (ik was ook zo slim om het puur te drinken ja.) Maar aangeschoten ben ik gewoon wat drukker, verder niet echt iets ofzo.
En ja ik ben pas 15 en dit gebeurde op mn 13e, drink al langer dan dat af en toe wat en hoef dan ook echt geen reactie op dat ik vroeg begin en dat het slecht is en dat ik er kapot aan ga. Dat weet ik zelf ook wel maar drink ook niet regelmatig.

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:10

Dan gooi ik al mijn problemen over tafel Ziek , dus ik kijk in vervolg wel uit, ik word ook erg lacherig

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:23

Kiwi_ schreef:
Ik wil heel graag op de grond liggen, word handtastelijker, flap dingen er veel eerder uit.

hier 't zelfde haha.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:26

Wat zal ik zeggen... Mijn onderschrift zegt genoeg toch? In vino veritas= door wijn laten alle remmen los Clown

Ik word er lekker los van.

giotto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:27

Hangt ervan af wat ik drink...als ik vodka-redbull drink voel ik eigenlijk niet dat ik dronken ben.
Ben in een supervorm dan,dansen,lachen,gek doen,...

Als ik aan de champagne geraak...tja...dan word ik bloedheet en versier ik elke vent in m'n buurt en ben ik in staat om hem te verkrachten op de plaats waar ik op dat moment sta... Haha!
Ben sinds ik een vriend heb maar wijselijk gestopt met champagne drinken. Clown

De day after is voor alletwee de drankjes hetzelfde...koppijn,misselijk,een maag vol beton,last van m'n darmen,...en dat duurt dan een dag of drie eer ik erbovenop ben. Bloos

Heb de indruk dat ik er ook niet zo goed meer tegenkan als 10 jaar geleden...of ik was toen beter getraind Haha!

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:43

Naar mijn idee wordt ik voorral erúg hyper.
Volgens vrienden: Gezellig, flirterig, druk, kletskous (9/10 keer pure onzin Clown).
Wordt niet agressief oid, alleen ben wel snel verdrietig als er iets gebeurt. Gelukkig gebeurt er vaak niks Tong uitsteken
Volgens vele wordt ik er dus alleen maar leuker op Tong uitsteken

@Shanty_muis; zet het er dan niet bij Knipoog

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 21:50

Ik word er heel eerlijk van Haha! en erg knuffelig.
Maar ik vind het niet leuk om echt TEveel op te hebben, ik wil mezelf wel gewoon nog onder controle hebben. Gelukkig ken ik mijn grenzen wel Lachen