Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dat is alleen als ik echt téveel heb gedronken. Dan lig ik maar te liggen, niets aan dus.
Als ik aangeschoten ben dan is de wereld zo slecht nog niet om het maar zo te zeggen. 
en daarna moe..
Vaak komt die slaap-klap in 1 keer.. Sta je leuk te praten met iemand, volgende moment hang je tegen je vriendin aan met je ogen dicht..
Schimpje schreef:Ik wordt eerst vrolijk, hyper, dan hitsig en handtastelijk, in staat om iedereen mee naar huis te nemen,en daarna moe..
Vaak komt die slaap-klap in 1 keer.. Sta je leuk te praten met iemand, volgende moment hang je tegen je vriendin aan met je ogen dicht..
echt te erg maarja Hinata schreef:Maar ik drink nooit tè veel, ben nooit echt dronken etc. ik weet waar m'n grens ligt

Maar als ik genoeg wijn op heb wordt ik wel érg gezellig en vindt de meeste mensen opeens een heel stuk liever
Haha
nowornever schreef:Hinata schreef:Maar ik drink nooit tè veel, ben nooit echt dronken etc. ik weet waar m'n grens ligt
Die grens mis ik vaak
, dus ik kijk in vervolg wel uit, ik word ook erg lacherig Kiwi_ schreef:Ik wil heel graag op de grond liggen, word handtastelijker, flap dingen er veel eerder uit.
).

en erg knuffelig.