Mariska_28 schreef:Ben je 35 jaar, voel me niet ziek, zie er niet ziek uit, ben nooit ziek geweest verder, en toch moet ik minimaal 2 jaar heftige pillen slikken en mag een jaar niet autorijden.. Ik snap het niet, en wil het denk ik ook niet snappen..
Dat is het erge ervan he. Ik heb het sinds mijn 16e en ben nu 20.. Maar toch... Het is moeilijk om er mee te gaan leren leven. Ik heb met het halen van mijn rijbewijs wel geluk gehad. Ik had het net voor mijn 17e verjaardag voor het laatst. Je moet ook een jaar aavalsvrij zijn wil je opgaan voor je rijbewijs. Ik klop het heel hard af nu ook.
Dat is het erge van epilepsie. Je ziet er niet ziek uit, je voelt je niet ziek, je wil je niet ziek voelen. Maar een stelletje CBR mensen bepalen voor jou dat je een jaar niet mag rijden. Het is vervelend, maar denk maar eens na over de eventuele gevolgen.
Weet niet of datbij jou is dat je nu je rijbewijs sneller moet laten verlengen?
Ik moest het toen ik 1 jaar mn rijbewijs had. Ik schrok me dood joh! Voelde me toen net even als jij.. Machteloos .. Nu na 3 jaar, dan na 5 jaar en vervolgens na 10 jaar. Krijg je een aanval begin je weer van vooraf aan. Bij iedere verlenging hoort een medische keuring, iig een goed keuring van je neuroloog.
Sterkte!