Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

fjordjes schreef:Ach tegenwoordig is alles ziekmakend... Zelfs melk ofzo. Nou jammer, ik blijf 'm doorslikken!

pinuts schreef:dus das geen reden om je druk te maken, je krijgt toch overal kanker van, laten we dan ook maar met zun allen gaan roken:D
nee echt, ik zou wel willen stoppen met de pil, maar dat trek ik echt niet, dan lig ik om de dag met zware migraine, zweet en tril aanvallen, duizeligheid, misselijk inclusief overgeven in bed.. dus ik ben blij dat het nu een stuk beter gaat, en ik weet echt niet wat zwaarder weegt.. ik weet echt niet waar ik het moet zoeken dan, en wil mijn school wel afmaken, en mijn baantje houden..
. Ik hoop maar zelf nooit deze verschrikkelijke ziekte te krijgen! benangelique schreef:ben je al eens gestopt met de pil dees_daan? misschien is je cyclus nu veranderd?
heb het er met hubster even over gehad net. wij gaan maar stoppen met de pil en aan het condoom voorlopig. we hebben ook een kinderwens (over een klein poosje hoor) en dan kunnen we direct zien wat mijn cyclus doet.

benangelique schreef:nee, dat kan ik me voorstellen. ook ik zie op tegen het stoppen omdat ik toendertijd (15 jaar geleden dus) erg zware en onregelmatige mensturaties had.

benangelique schreef:nee, dat kan ik me voorstellen. ook ik zie op tegen het stoppen omdat ik toendertijd (15 jaar geleden dus) erg zware en onregelmatige mensturaties had.
nickyu schreef:dan neem je m dus met een reden
en heb je , neem ik aan , de voor en nadelen tegen elkaar afgewiogen
Bijwerkingen vind ik niet zo spannend zoals ik al zei
Ik vertrouw volledig op

avaluna schreef:Idd de reden van TS is, denk ik, om (jonge) vrouwen wat meer stil te laten staan bij het pilgebruik.
Van bangmakerij of hysterische toestanden is volgens mij geen sprake.
als alles meezit "slechts nog 3 "
verder ben ik vrolijk hoor
leef gewoon met de dag
zolang als het kan