dan doe ik alleen shampoo (word mijn haar al zacht genoeg van)
als ik zin heb conditioner of haarmasker.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kinuh schreef:Ik ben nou wel eens benieuwdMijn moeder zei van de week tegen me dat ik zo achterlijk lang douche en dat ik zo ontzettend veel spullen gebruik onder de douche en na het douchen
Nou ben ik eens gaan nadenken en vraag me af wat jullie allemaal voor spul gebruiken onder de douche?
Wat ik standaard gebruik is shampoo, crème spoeling, Douche gel, Clearasil 3-in-1 wash (heb alleen nooit last van puisten maar goed) en scheerspullen. Ik douche ongeveer een half uur/3 kwartier
Na het douchen bodylotion en 2 keer in de week haarmasker en gezichtsmasker. En vaak pak ik dan ook meteen m'n nagels erbij (vijlen/lakken).
Is het nou echt zo overdreven als mijn moeder zegt? En gebruiken jullie dit ook allemaal?
Chocotof schreef:Majax schreef:Ik douche elke dag ongeveer 15-30 min. hangt ervanaf of ik haast heb, ik gebruik shampoo en daarna conditioner voor m'n haar. En voor m'n lichaam douchegel. Na het douchen bodylotion en op m'n gezicht een vochtinbrengende crème.
Als je in plaats van elke dag 15 tot 30 minuten hooguit 10 minuten
zou douchen heb je al die vochtinbrengende cremepjes niet nodig.
Juist door veel en lang douchen en overmatig zeep/douchegel gebruik
droogt je huid uit.
Noah2006 schreef:Maar een uur douchen ook als je naar je werk/ school gaat? Ik heb daar 's ochtends echt geen tijd / zin in. En als je straks zelf de waterrekening moet betalen zal dat wel ietsje korter worden denk ik