Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roxiie schreef:Ik ken het drama. BH's bestel ik bij de otto. Daar hebben ze namelijk nog wel eens 65 in omtrek bij de grotere cupmaten. Ik heb me ook een van chantelle laten aansmeren bij de Livera. Maar nee wat zit dat ding verrot. Ik hou echt niet van voorgevormd.
Bikini's is nóg erger. eigenlijk ben ik opzoek naar een halterbikini (mét beugel * echt een must*) en een dubbele voering ( zodat niet iedereen kan zien als ik het koud heb.) Weet iemand misschien iets?
roxiie schreef:Ik ken het drama. BH's bestel ik bij de otto. Daar hebben ze namelijk nog wel eens 65 in omtrek bij de grotere cupmaten. Ik heb me ook een van chantelle laten aansmeren bij de Livera. Maar nee wat zit dat ding verrot. Ik hou echt niet van voorgevormd.
Bikini's is nóg erger. eigenlijk ben ik opzoek naar een halterbikini (mét beugel * echt een must*) en een dubbele voering ( zodat niet iedereen kan zien als ik het koud heb.) Weet iemand misschien iets?
Sence schreef:Kan het altijd proberen natuurlijk! Moet gewoon wat meer verschillende passen
Sence schreef:roxiie schreef:Ik ken het drama. BH's bestel ik bij de otto. Daar hebben ze namelijk nog wel eens 65 in omtrek bij de grotere cupmaten. Ik heb me ook een van chantelle laten aansmeren bij de Livera. Maar nee wat zit dat ding verrot. Ik hou echt niet van voorgevormd.
Bikinis bestel ik meestal bij de Wehkamp, meestal is er wel wat te vinden.
Hihi, als ze nou eens een warmtesensor bedenken voor in een bikini, zou héél erg prettig zijn
Lante schreef:... De ingreep zelf viel me ook 100% mee, ik had het jaren eerder moeten doen.
_JL_ schreef:Sence schreef:Kan het altijd proberen natuurlijk! Moet gewoon wat meer verschillende passen
ik had het ook opgegeven, tot ik het op aandringen van mijjn vriend probeerde,
hij heeft het dan ook nog eens betaald dus ik was helemaal happy
SusanH schreef:Heel herkenbaar. Ik heb maat 75 H en ook daar is niks leuks (lees met printje oid) in te vinden of ik moet er bijna een tweede hypotheek voor afsluiten. ... Ik hou me dus aanbevolen als er meer mensen met goede tips zijn.
Sence schreef:Een C? Wauw, ik wil ook een C. Een C cup vind ik een erg mooie maat. Niet te veel, niet te weinig. Perfect eigenlijk!
Mocht ik ooit echte klachten krijgen van mijn lichaam, door de grootte van m'n borsten... Dan ga ik er wel serieus over na denken. Tot die tijd liever voorkomen, een operatie. Want ik háát operaties oid
Maar ik kruip lekker mijn bed in!
Ben zó moe, pff.. Lekker slapen zo.
Weltrusten allemaal, en maak het niet te laat hé
Nouks schreef:Ik heb tot nu toe nooit lichamelijke klachten gehad door de grootte van mijn borsten, of je moet "pijnlijke borsten en nauwelijks kunnen liggen op dag voor menstruatie" onder lichamelijke klachten scharen. Ik snap wel dat sommige mensen last krijgen van hun borsten, maar soms vind ik 't ook wel wat overdreven....