Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 22:54

Dat is wel zo ja, maar als je pijn krijgt in je nek van zulke bikinis? Heb liever een wat lelijkere bikini dan héle erge pijn in m'n nek. Ik kreeg er zelf altijd een stijve nek van.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 22:59

ik ook... doe bikini's dan ook alleen maar aan op het strand, aan/in het zwembad,
om mee rond te lopen doe ik snel even een bh met topje aan...

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:00

Ik heb een borstverkleining gehad, maar omdat ik CCD (erfelijke botafwijking) heb staan mijn ribben vrij ver naar voren en lijkt het alsof ik erg grote borsten heb... Ik vind het ook lastig om BH's, bikini's en vooral ook bloesjes en jasjes te kopen, want ze passen nooit mooi dicht en vallen als tenten om me heen als ik ze wel vast krijg... Ook de reacties van de omgeving zijn echt K*T. Niks aan dus, al is het na mijn verkleining veeel beter geworden! De ingreep zelf viel me ook 100% mee, ik had het jaren eerder moeten doen. Lachen

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:12

Ik ken het drama. BH's bestel ik bij de otto. Daar hebben ze namelijk nog wel eens 65 in omtrek bij de grotere cupmaten. Ik heb me ook een van chantelle laten aansmeren bij de Livera. Maar nee wat zit dat ding verrot. Ik hou echt niet van voorgevormd.
Bikini's is nóg erger. eigenlijk ben ik opzoek naar een halterbikini (mét beugel * echt een must*) en een dubbele voering ( zodat niet iedereen kan zien als ik het koud heb.) Weet iemand misschien iets?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 23:13

Ik zit er wel vaak aan te denken, een verkleining. Maar het is niet niets natuurlijk!

Dat is ook een probleem inderdaad, blousjes! Verschrikkelijk! De knoopjes dan die over mijn borst gedeelte zitten, zitten harstikke stom, en komen er van die ''gaten'' in.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 23:14

roxiie schreef:
Ik ken het drama. BH's bestel ik bij de otto. Daar hebben ze namelijk nog wel eens 65 in omtrek bij de grotere cupmaten. Ik heb me ook een van chantelle laten aansmeren bij de Livera. Maar nee wat zit dat ding verrot. Ik hou echt niet van voorgevormd.
Bikini's is nóg erger. eigenlijk ben ik opzoek naar een halterbikini (mét beugel * echt een must*) en een dubbele voering ( zodat niet iedereen kan zien als ik het koud heb.) Weet iemand misschien iets?

Bikinis bestel ik meestal bij de Wehkamp, meestal is er wel wat te vinden.

Hihi, als ze nou eens een warmtesensor bedenken voor in een bikini, zou héél erg prettig zijn Clown

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:16

sence, ik heb juist een bloesje gekocht van de WE,
het is nog vrij getailleerd...
ter vergelijking:
borstomtrek: 98 cm
taille: 63 cm

Knipoog

dus als het bij mij al meeviel bij jou misschien ook?

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:17

roxiie schreef:

welke cupmaat heb je?
esprit heeft goede tot (helaas) D,
vaak met beugel Knipoog

edit: en met smalle omtrekken !
www.esprit.nl
Laatst bijgewerkt door _JL_ op 22-07-08 23:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 23:17

Kan het altijd proberen natuurlijk! Moet gewoon wat meer verschillende passen Ja

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:20

Sence schreef:
Kan het altijd proberen natuurlijk! Moet gewoon wat meer verschillende passen Ja

ik had het ook opgegeven, tot ik het op aandringen van mijjn vriend probeerde,
hij heeft het dan ook nog eens betaald dus ik was helemaal happy Haha!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:27

Sence schreef:
roxiie schreef:

Bikinis bestel ik meestal bij de Wehkamp, meestal is er wel wat te vinden.

Hihi, als ze nou eens een warmtesensor bedenken voor in een bikini, zou héél erg prettig zijn Clown

K heb nu dus een bij de otto weg, maar hij bevalt me niet. De vorm is niet mooi en je ziet het dus als ik het koud heb. Bij de wehkamp heb k dit jaar niks kunnen vinden. K moet ook nog altijd van die mix & match dingen hebben want ben van onder klein ( 32) en van boven groot Nagelbijten / Gniffelen

_JL_; Daar zou ik nog wel inpassen. Thnx ga even kijken.
Vee aanhangsels van m'n vriend zitten ook op bokt en die hoeven niet te weten welke cupmaat ik heb, dus als je t niet erg vind zet ik dat liever hier niet neer (A)

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:31

Lante schreef:
... De ingreep zelf viel me ook 100% mee, ik had het jaren eerder moeten doen. Lachen

Hier nog iemand die het heeft laten doen, met precies hetzelfde gevoel achteraf!! Ja

Het is idd niet niks, maar als ik al die ellende hier weer lees van bh's, bikini's en de continue pijn in nek-schouders-en rug dan weet ik weer waarom ik het gedaan heb, en waar die littekens voor zijn! Die wegen niet op tegen alle pijn (ook de geestelijke!) die ik had met mn cup E!

Mochten er mensen zijn met vragen over een bvk, ik sta open voor alle vragen! Ik weet hoe eng en spannend het allemaal is, en je krijgt echt de meeste informatie van mensen die het hebben laten doen! Lachen Ja

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:33

geen probleem, ik ken dat soort mensen wel, mij boeit het niet meer of ze weten welke ik heb Knipoog
wat mij wel boeit is rechtstreekse kritiek erop, en zeker van mensen die mij niet kennen,deze zaterdag op café:
een kennis van mijn vriend begon tegen hem te praten en vroeg wat hij voor werk deed,
hij antwoordde **** en dan die man vragen of hij daarmee mijn lingerie wel kon betalen,
'met zijn handen het gebaar makend dat ze groot zijn'
Boos! Hamer Boos!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 23:33

_JL_ schreef:
Sence schreef:

ik had het ook opgegeven, tot ik het op aandringen van mijjn vriend probeerde,
hij heeft het dan ook nog eens betaald dus ik was helemaal happy Haha!

Dat is helemaal mooi Clown

Ik heb trouwens met bhs tot nu toe altijd het geluk gehad dat me moeder het voor me wil betalen (kan er natuurlijk ook niets aan doen dat mijn maat wat duurder is, hihi). Maar ik vind het nu wel genoeg worden, en wil het zelf betalen. Maar om nou zo vaak zoveel geld uit te geven, oei...

Misschien moeten we met z'n allen een lingerie lijn beginnen voor vrouwen met moeilijke maten Clown

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 23:34

_JL_, wat gemeen zeg! Sommige mensen begrijpen het gewoon niet (blijf ik mezelf maar wijs maken)

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:37

ik heb dus die lieve vriend die op dat vlak met alle plezier bijspringt Haha!
op mijn moeder hoef ik daarvoor niet te rekenen,
ik heb kledinggeld en daarmee punt uit gedaan, evenveel als mijn zus, ookal heeft die een B...

@sence: en zeker mannen, ik ben naar buiten gegaan en de rest is mij gevolgd, pfft...
vriend was ook helemaal overstuur, hij heeft het niet makkelijk gehad en dus ook geen opleiding gedaan,
was gewoon een aanval naar ons 2...

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:38

Mensen begrijpen het idd ook niet! Of ze kijken er met grote ogen naar (de mannen!) en de vrouwen kijken alleen maar van oh ik wil wel wat van jou! (veel gehoorde opmerking) En ondertussen jezelf maar afvragen waar het allemaal goed voor is ..

Het is geen keuze om grote borsten te krijgen (ja oke, siliconen maar dat even buiten beschouwing)! En dat vergeten mensen ook soms..

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-08 23:45

Helemaal gelijk. En dat wij door onze grote borsten ook nog last kunnen krijgen van onze nek, rug etc. maakt het nog een stuk vervelender. Volgensmij staan veel mensen, die niet een grote maat hebben, er niet bij stil.

Mijn schoonzus heeft een A en die zegt inderdaad wat Petulan al zegt; Ik wil wel wat van jou!

Of

Ik wil wel ruilen!

Nou, be my guest.
Nou oke, een A zou ik ook niet graag willen, maar dit is letterlijk wat te veel van het goede Clown

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 23:51

Haha, dat dacht ik na mijn operatie wel! Van shiiiiiit ze hebben alles weggehaald! Maar dan is het door de zwelling, hechtingen en zwachtels helemaal ingepakt en gekneusd, waardoor het helemaal hard aanvoelt. Nu heb ik een C, en ben er al weer helemaal aan gewend Lachen Ik kan me echt bijna niet meer voorstellen hoe groot ze waren! Alhoewel ik de pijn met 1 knip in de vingers weer terug kan halen..

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 00:00

SusanH schreef:
Heel herkenbaar. Ik heb maat 75 H en ook daar is niks leuks (lees met printje oid) in te vinden of ik moet er bijna een tweede hypotheek voor afsluiten. ... Ik hou me dus aanbevolen als er meer mensen met goede tips zijn.

Die maat heb ik ook. Het is een regelrechte ramp iets passends te vinden, laat staan iets leuk. En een gewone BH? Vergeet het maar. Het zijn allemaal Royce Royces helemaal vol kant, binnen de kortste keren jeuken de Prima Donna's me overal. Dan had ik er ook nog een gevonden met voorgevormde cup. Nou dacht ik, leuk, dan kan ik ook eens een strak truitje aan, maar het zaakje hangt dan wèl zo ongeveer op mijn knieën. Tot nu toe heb ik nog maar één winkel in Nederland en het buitenland gevonden, waar ik niet nog meer gefrustreerd naar buiten kom dan hoe ik was binnen gegaan: Nicky's lingerie op de Kruisstraat in Eindhoven. Dat is nou echt een speciaalzaak, http://www.nickyslingerie.nl/, met winkelpersoneel dat bovendien wéét waar je het over hebt. Af en toe vind je zelfs iets betaalbaars (hoewel geen 15 Euries zoals bij de Hunkemuller, maar als je gewend bent 80 of 90 EUR uit te geven voor een BH die tenminste past ben je héél blij met eentje van 50).

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-08 00:01

Een C? Wauw, ik wil ook een C. Een C cup vind ik een erg mooie maat. Niet te veel, niet te weinig. Perfect eigenlijk!

Mocht ik ooit echte klachten krijgen van mijn lichaam, door de grootte van m'n borsten... Dan ga ik er wel serieus over na denken. Tot die tijd liever voorkomen, een operatie. Want ik háát operaties oid Nagelbijten / Gniffelen

Maar ik kruip lekker mijn bed in!
Ben zó moe, pff.. Lekker slapen zo.
Weltrusten allemaal, en maak het niet te laat hé Clown

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 00:04

Ik ging laatst het paard uitproberen van een vriend. Ik wilde hem mooi verzameld laten lopen en hij maar roepen: harder draven, harrrrderrrr draven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 00:17

Sence schreef:
Een C? Wauw, ik wil ook een C. Een C cup vind ik een erg mooie maat. Niet te veel, niet te weinig. Perfect eigenlijk!

Mocht ik ooit echte klachten krijgen van mijn lichaam, door de grootte van m'n borsten... Dan ga ik er wel serieus over na denken. Tot die tijd liever voorkomen, een operatie. Want ik háát operaties oid Nagelbijten / Gniffelen

Maar ik kruip lekker mijn bed in!
Ben zó moe, pff.. Lekker slapen zo.
Weltrusten allemaal, en maak het niet te laat hé Clown

...hangt ook weer af van de omvang. 65C bijvoorbeeld is wel weer behoorlijk weinig vind ik...

Ik heb tot nu toe nooit lichamelijke klachten gehad door de grootte van mijn borsten, of je moet "pijnlijke borsten en nauwelijks kunnen liggen op dag voor menstruatie" onder lichamelijke klachten scharen. Ik snap wel dat sommige mensen last krijgen van hun borsten, maar soms vind ik 't ook wel wat overdreven.

Zo kende ik eens een meisje dat op haar zeventiende een borstverkleining heeft laten uitvoeren omdat ze er zulke verschrikkelijke nadelige gevolgen aan ondervond. Artsen opereerden over het algemeen niet voor ca. 20ste, maar "haar geval" was een uitzondering...

....Ze ging van 75D naar 75B/C.

Wat ben ik dan met m'n 65G, een mega-uitzondering? Zo groot is een 75D niet. Ik geloof dat zelfs meer dan 30% van de Nederlandse vrouwen D of groter heeft...

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 09:01

Nouks schreef:
Ik heb tot nu toe nooit lichamelijke klachten gehad door de grootte van mijn borsten, of je moet "pijnlijke borsten en nauwelijks kunnen liggen op dag voor menstruatie" onder lichamelijke klachten scharen. Ik snap wel dat sommige mensen last krijgen van hun borsten, maar soms vind ik 't ook wel wat overdreven....

Nou, das wel heel hoog gegrepen hoor Knipoog Tis meer als je gewoon chronische pijnklachten hebt en een maat die groter is dan DD/E, dat een verkleining praktisch altijd vergoedt wordt! (Dit vertelde de plasticsh chirurg mij, en mocht de verzekering weigeren kan de kliniek, wanneer zij jou geval wél de moeite waard vinden, in hoger beroep gaan!)

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-08 09:10

Ik heb ook nooit een borstverkleining overworgen. Ik heb nergens last van (nou ja, behalve natuurlijk opmerkingen en starende mannen). En hoewel ik niet altijd blij ben met mijn cupmaat horen ze toch gewoon bij mij!
Maar ik kan me voorstellen dat er genoeg meiden zijn die er echt vanaf willen. Zeker als je er ook nog eens last van hebt.`

Ik heb dit jaar voor het eerst een hele mooie en stevige bikini! Hij kostte wel wat, maar hij zit geweldig en stevig en mijn borsten zien er geweldig in uit Haha!