Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mayflower_ schreef:Ik ben de laatste tijd heel vaak moe. Heb nergens energie voor en kan soms mijn ogen niet eens openhouden. Het is meestal zo rond een uur of 3, maar het kan ook 's avonds zijn. Ik eet voldoende, slaap voldoende, sport 2x in de week en ga op tijd naar bed. Ik ben al geprikt voor ziekte van pfeiffer maar dat heb ik ook niet.
Wie herkent het?
Ken wel een aantal mensen waar het erg goed hielp met afvallen en stoppen met roken.
Dus moet wel lukken. En weer een kuur vitamines nemen, kan wel helpen. doe ik geregeld eens, dan kan ik er weer een tijdjes tegen
). 't Enige wat eruit kwam dat m'n schildklier wat minder werkt. Maar dit is maar heel klein verschil..
Heb er wel medicijnen voor gehad, maar na een aantal weken merkte ik gewoon geen verschil en ben er dus mee gestopt. Tot op heden weet ik nog steeds niet waar 't aan ligt en de dokters dus ook niet.. Heb er nu al meer dan anderhalfjaar last van
Heb zelfs reiki geprobeerd, maar ook hier merkte ik geen verschil. Het is in ieder geval erg lastig. 's Avonds ben ik doodop terwijl ik wel altijd gewoon goed slaap etc.
NiBo schreef:Mijn vitamine b12 was te laag en nu moet ik over 2 weken weer om te kijken of dit nog steeds zo is. Als er geen verandering is moet ik injecties, ik hoop dat de waarden goed zijn over 2 weken!!!