Dreadlocks uitkammen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dwaallicht

Re: Dreadlocks uitkammen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:09

Ik vind ze helemaal niet lelijk staan bij je! Staat je leuk, Lachen maar het is wss gewoon heel anders dan je dacht, en dan schrik je ervan.. Ze gaan vanzelf wel wat platter liggen.. uitkammen kan inderdaad nog, daar is al van alles over gezegd..mag ik vragen waar je ze hebt laten zetten en wat je ervoor betaald hebt?

Ik wil binnenkort dreads...dus als iemand een goed adres voor me heeft voor dreads zonder permanentvloeistof, mag diegene me pb'en!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 22:02

gamblerlover schreef:
Je kan je dreads absoluut wel uitkammen, helemaal in jouw stadium!

Ik heb zelf twee jaar dreads gehad, gezet met permanente vloeistof. Dat stuk viel helaas niet meer uit te kammen maar het aangegroeide stuk wat tot mijn schouders kwam is nog haartstikke netje uitgekamd, wel veel haar kwijt, maar ze waren ook erg strak na twee jaar.

Het jeuken en strakke gaat idd gewoon weg.

Een paar tips:
Veel cremespoeling gebruiken, goedkope mag, ik heb 5 flessen gebruik.
Je hebt van een bepaald merk een spray om je haar uit te kammen (weet het merk zo niet).
Uitkammen met een stalen hondenkam met een houten handvat, gewone kammen trek je kapot. die kammen kosten een euro of 5.

Succes ermee! Mocht je vragen hebben pb dan gerust. Het is dat je zo ver weg woont, anders had ik je wel willen helpen.

hje heb pm

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 11:26

Vanochend mijn eerste aanval gelanceerd op me dreads Duivel
Heb ze eerst met mijn gewone alledaagse shampo gewassen, daarna met antiklitt conditioner n daarna nog een keer met antistatish conditioner, nu zijn ze al een beetje uit elkaar aan het pluisvallen, Heb er al een stukje uit elkaar gepluist met me handen maar daar moet ik maa rmee stoppen want dat is precies de voorste, en mijn baas komt vanavond langs Clown

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:24

hoe is het nu?

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:28

Ja ben ook best benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:31

ik ook