Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LynnDenise schreef:Joto schreef:Alleen de zuurkool van vanavond..die kan ik echt niet laten staan
Nou moet het toch niet gekker worden... Zuurkool slecht voor de lijn?
Mensen eet gewoon 3 ruime maaltijden naar keuze en 3 tussendoortjes per dag. Let op met het aantal en wat je drinkt en ga sporten.
Ga jezelf vooral niks ontgunnen
Tallie_Ho schreef:Ik heb me aangemeld Annemiek!Ik zit nu even te kijken wat ik eventueel voor recept kan proberen vanavond
Tallie_Ho schreef:Aha.. Oke.. Nou nog uitvinden waar ik het moet invullen
LynnDenise schreef:Tallie_Ho schreef:Het punt is dat ik dus echt niet veel eet.. Maar ik denk dat ik de verkeerde dingen eet. Ik wil eerst dit proberen voor ik naar de dokter ga
Nog 1 laatste tip dan maar (goh waar therapie allemaal niet goed voor is geweest)
Ga eerst eens opschrijven wat je allemaal eet. Alleen zo kan je kijk krijgen in je eigen eetpatroon (is eigenlijk ook gedeeltelijk wat de WW doet)
Tallie_Ho schreef:Ik denk dat ik vanavond die tip van jou eens probeer Lynn.. Kippenpoot met mosterd en katenspek erom, klinkt lekker
En dan neem ik er verse asperges bij, dat word smullen!!
AnneOmie schreef:Moet je alleen nog uitrekenen hoeveel punten dat zijn TalEnne niet te veel katenspek want dat is wel weer vet! En kop zonder velletje!
Maris89 schreef:Ik heb even op die WW site gekeken. Betalen jullie er allemaal zoveel voor?