A.L.S. je wereld vergaat...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RvdB

Re: A.L.S. je wereld vergaat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 01:03

Gecondoleerd. Sterkte met het verwerken van dit ongelooflijke verlies.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 01:09

Pfff meis Ach gut
Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst aan jou en familie Ach gut

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 01:44

Jeetje zeg. Ik had nog nooit van deze ziekte gehoord, maar wat een verschrikkelijke zeg... Dat het zo snel is gegaan Boos!
Wel 'fijn' voor je vader dat het niet heel lang heeft geduurt. Zo te lezen is het niet perse fysieke pijn, maar oh, wat zal het mentaal zwaar zijn... Hij zal nu hopelijk zijn rust hebben gevonden.

Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen de komende tijd, ik hoop dat het niet al te lang duurt voordat je het een plekje kan geven.
En het werkt trouwens vaak goed om over je gevoelens te schrijven, dus als het jou helpt, blijf dat dan vooral doen.

Sterkte...

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 02:37

'k heb wel van deze vreselijke ziekte gehoord (helaas).

Zoals Annmarie al zegt, wees blij voor je vader dat het niet zo lang heeft geduurt en dat hij nu uit zijn lijden is verlost, maar het neemt niet weg dat je wel een van je ouders hebt verloren en dat is niet niks!

Dat kwam er mischien een beetje lomp uit, maar ik bedoel het echt goed.

Verder wil ik je natuurlijk condoleren met het verlies, en heel veel sterkte wensen met het verwerken!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 11:18

Je hebt gelijk mick75, wat dat betreft zeggen wij ook dat we blij zijn dat het over is (voor zover je daar blij om kan zijn). Hadden alleen gewild dat hij dit nooit gekregen had Verdrietig Terugkijkend speelde het al zeker 2 jaar, Hij klaagde toen al over kramp in zijn handen met schrijven en moeilijkheden hebben met opstaan e.d. tot oktober vorig jaar toen hij wel dronken leek als we hem aan de telefoon hadden....

Gsiteren hebben we de uitvaart gehad en ik moet zeggen het was heel erg mooi. Pap heeft een mooi afscheid gekregen en tja... nu is het echt voorbij. Besef het nog amper...

San_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 15:31

Jeetje meid, wat erg. Zo snel... Sterkte Ach gut En zoals mick75 al zegt: hij is nu uit zijn lijden verlost. Dat klinkt inderdaad bot, maar met zo'n rotziekte als A.L.S. - en dan vooral op het eind - lijkt het me gewoon vreselijk om iemand zo te zien vechten. Niet meer kun praten en bewegen maar er geestelijk nog helemaal bij zijn... pff, wat is het leven toch oneerlijk! Ik wil niet weten hoe het de komende tijd met de baas van mijn vriendin zal gaan. Dikke knuffel!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-08 23:22

San_E heeft hij ook ALS? Bloos! ...
Dit gun je echt niemand en dan vooral het feit om bij je volle verstand te zijn tot het einde aan toe maar gevangen in een lichaam wat niet meer verder kan... Ik zie ook nog steeds die rare spiertrillingen voor me die pap op zijn benen en armen had. Hij voelde ze niet eens maar zijn bovenbenen en kuiten golfden er gewoon van...
Ik besef nog steeds niet helemaal dat hij er niet meer is ondanks alles wat er gebeurt is van de week. Heel raar 'verdoofd' gevoel, kan het niet goed uitleggen

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 16:03

Och meid echt onwijs veel sterkte Ach gut,
Ik ben gewoon sprakeloos ..

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 11:57

Lontje, gecondoleerd. Ik kan me niet voorstellen hoe verschrikkelijk het moet zijn om iemand die je dierbaar is zo snel te zien af te takelen en er is niets wat je eraan kan doen. Ik hoop dat je het een beetje kan verwerken en het een plaats kunt geven. Heel veel sterkte, ook aan je familie.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 18:58

Ow jee Lontje, gecondoleerd.
Heel veel sterkte meisje Ach gut.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 19:08

lees dit topic nu pas.
gecondoleerd, je vader heeft een vreselijke ziekte gehad maar mag nu rusten boven en op jullie toe kijken en jullie van daar steunen in jullie verdere leven, want jullie moeten het leven weer oppakken na deze vreselijke periode.
ik wens je heel veel sterkte

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:51

lontje,ik zie dit nu pas,heel erg veel sterkte met dit enorme verlies...

Lontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 13:53

Dank je wel, nog steeds het 'nare droom' gevoel hier...