Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoCo schreef:Hoe veel liter moet je eigenlijk drinken per dag van de weight watchers? En moet dat dan absoluut water zijn of tellen andere dranken ook mee?
Luuz schreef:Als je eerst zoveel at en zoveel cola dronk is het niet raar dat je nu zo'n honger hebt. En zeker die 18 punten is heeeeeel weinig en zeker als je ook nog eens een actieve levensstijl hebt. Ik zou in jouw geval zeker voor de 22 punten gaan en die ook opvullen met gezonde voedende dingen. Schrap ook niet direct al het vet uit je eten want de goede vetten zijn noodzakelijk!
Schrap gewoon die liters cola light, doe gezonde dingen op je brood en eet veel groente en fruit.
Succes!
nickyu schreef:voor water vergiftiging moet je heel veel water achter elkaar drinken
ik moet goed doorspoelen , heb niet zulke goede nieren , oa
en drink momenteel 3 liter per dag
ben overigens ooit gestart met ww maar dat ging te snel en kreeg de minimale hoeveelheid niet op
ben nu dus 60 kg kwijt door iets helderder na te denken
iets minder zuiker
iets minder vet geruiken op brood of bij bakken
iets minder vlees iets meer groente
etc etc etc
als je normaal 2 liter cola dinkt
a 6 klontjes zuiker per 200ml
dan zou ik daar iets aan doen
en dan ook niet in 1 keer
daar ook zuiker een verslaing is
en je lichaam echt moet wennen aan minder zuiker
om op de been te blijven ..
eknein schreef:Moet wel een beetje om je lachen hoor met je cola afkickverschijnselen. Maargoed voor sommige mensen kunnen ook gewoon niet weinig eten. Je geeft aan dat je eerder ontzttend veel at en er niet van aan kwam, dat betkend dus dat je je eten heel snel verteerd. Dat betekend ook dat je wat meer kunt eten dan de gemiddelde persoon van jou leeftijd.
En als je bijvoorbeeld elke dag sport kun je ook meer eten dan iemand die niet sport.
Citaat:Cola light nemen, quote gaat mis, maar iemand gad hier de tip voor ligt
eknein schreef:Heb je je vetpercentage wel eens laten meten? Die moet als meisje zijnde tussen de 20 en de 25 procent zitten.
Hannanas schreef:Citaat:Cola light nemen, quote gaat mis, maar iemand gad hier de tip voor ligt
Zou ik alleen geen Cola light nemen, zoiezo geen light van niets, van zoetstoffen wordt je dik en het is nog eens giftig ook.
Ik denk dat dit dieet veelste weinig voor je is.
Je kan beter een afgestemt dieet nemen samen met een dieetiste.
Dit is niet goed voor je lijf, echt niet.
Gezond eten daar bereik je veel meer mee. Letten op e-nummers en andere troep.
Al die heerlijke smaakmakers etc, stoffen die ervoor moeten zorgen dat de consumenten nog meer honger krijgen.
Mja dat soort voedsel is erg duur, en daar kan je beter voor naar de natuurwinkel.
Enne vet hoef je niet te schrappen, koop een potje natuurlijke majo bijv.
Enne lekker stokbroodje met olijfolie en een klein beetje zout, heerlijk en gezond. Lekker dippen.
Myrano schreef:Hallo bokkertjes.
Ik ben nu niet echt té dik maar mijn buik mag wel wat platter en begin ook wat rugvet en lovehendels te krijgen, en daar wil ik wel vanaf![]()
Hier mijn probleem, als ik nog maar 'denk' aan een dieet, denk ik aan niets anders dan eten !
Hier even een lijstje van wat ik vandaag heb gegeten ik weet niet of dit normaal is ???
* vanmorgen 2 boterhammen met choco
* 2uur later weer 2 boterhammen choco
* een koekje
* een zelfgemaakt slaatje; sla, totmaat, fettakaas, olijven, mozzarellakaas erbij + 2 boterhammen.
* Toen weer een koek met chocolade
* Toen weer honger en een bickyburger gaan halen.
* 4 turkse koekjes met chocolade die ik van collega gekregen had.
* Toen naar huis
* 2 repen chocolade
* bord middag met wortelen en erwten, 2 aardappelen en halve braadworst.
* en weer 2 repen chocolade en nog niet voldaan..![]()
Wat vinden jullie hier nu van? Hoeveel punten zouden dit zijn, heb er totaal geen idee van