maar voor mij maakt het weinig verschil of ik nu een van de hunkemoller aan heb of van marie jo..
(misschien er ook maar bij vermelden dat ik alles behalve een enorme voorgevel heb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nameless schreef:ik heb 70 d / 70 e een 75 is voor mij geen optie echt te wijd.
ik heb bh's van marie jo, chantelle allemaal zo rond de 60-100 per stuk, maar ik wacht altijd tot de uitverkoop
laatst heb ik er 4 gekocht 70 % korting..(winkel werd overgenomen) ik heb nu trouwens 1 bh van dianne beekman ( livera) geloof 20 of 30 euro en die zit echt perfect bij mij!!!
Evelli schreef:Dat gezeur tussen MD en Saphh loopt al een tijdje hoordenk nu al bijna een jaar
De mensen die MD dragen blijven het toch wel dragen. Dat andere merk geeft nu de jongere mensen met wat minder te besteden ook een kans op leuke lingerie
x_Jeanine_x schreef:@ BibicheB:
die bh's van sapph zijn verkrijgbaar bij livera![]()
ze hebben ze in het wit en zwart maar ook knal oranje en verschillende kleuren, ligt er een beetje aan welke lingerie winkel ze verkoopt, in Doesburg heb je alle kleuren, maar bij onze livera alleen wit en zwart.
Collega van mij heeft een eigen lingerie winkel
Evelli schreef:Zonder bh vind ik echt geen gezicht, al dat gezwier en gezwabber, nee dank je
Evelli schreef:heb een flinke cupmaat 90F, maar onder de meeste kleding vind ik het echt niets zonder bh
soms onder een jurkje waarbij het kan laat ik hem wel eens uit
en tja, als je het koud krijgt is het ook gelijk zo duidelijk he