Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:uitmaken, en aan jezelf werken.
ik hoop dat je dat doet..
Hannanas schreef:Marigold schreef:uitmaken, en aan jezelf werken.
ik hoop dat je dat doet..
Hoop ik ook.
Klinkt niet echt als een ideale vriend die je steunt.
Ja, maar 9 jaar ouder en dan keer op keer sex.
Ondanks haar angst en sociale stoornis denderd hij gewoon over haar heen als een botte olifant.
Zo komt het over.
Hij ziet toch ook die onzekerheid, voelt toch ook dat er geen "lust" en passie van haar kant komt?
( Ik neem aan als je geen nee kan zeggen en erg onzeker bent én je geen sex voor het huwelijk wilt, je je niet gedraagt als "ik lust je met kleren aan", zoiets merk je gewoon, waarom gaat hij dan door? Kwestie van gebaseerd op sex?)
Wildgirl schreef:Niet naar ons toe maar naar zichzelf; het feit dat ze nu aan de pil gaat wil volgens mij zeggen dat ze het niet erg meer vindt om sex te hebben.
Hoe hypocriet ben je dan?
Eerst hier uithuilen, met excuses aankomen etc en nu als een blad aan de boom veranderen?
linchen schreef:Heb ook heel veel pb's, en daar werd o.a. ook gevraagd, of ik 'bokt' zou laten weten hoe het gaat, zegmaar. Diverse mensen![]()
Bij deze: ben vanmorgen na heel lang twijfelen naar de huisarts geweest. Het is eruit. Heb hem gevraagd om de pil. Hij zo: "Volgens mij loop jij al even met het idee, of niet dan? Volgens mij vind je het heel eng om te vragen." Hoe weet hij dat nouhaha
maargoed, om 4 uur liggen ze klaar.. en klaar voor gebruik.. gelukkig!