Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunshine schreef:Jaimyliefje schreef:Kijk, je werkt bij de Albert Heijn dus ik vind dat dat (voor één keertje dan) wel kan.
Maar had je nou een andere baan, leraar, dokter of iets anders in die richting, dan zou ik het echt not done vinden!
Waarom ??? Baas moet toch ook gewoon betalen ?
IndianLady schreef:TS-er ik vind je een mentaliteit hebben van likmevestje.
Ik ben eigenlijk nooit ziek, behalve 1 dag in de maand als het zover is. En dan is het alleen die ene dag. Vaak ga ik dan echt naar huis. werkte ind ethuiszorg en als je je lijstje klaar heb kan je gaan.
Heb me 2 weken geleden echt voor een andere reden ziek gemeld. Had zware keelontsteking kon echt geen woord uitbrengen. Maar ja moest wel naar de paarden, voelde me een beetje schuldig, maar aan de andere aknt. Bij de paarden hoef ik niet te praten en bij mn werk wel.
Ik ga mee; je hebt een flinke schop onder je kont nodig. Je bent wel erg makkelijk
Blue_Eyes schreef:Tja, als je erg last hebt van je menstruatie dan kan dat best. Ik ging vroeger ook gewoon van mijn stokkie de eerste dag, ga dan maar eens werken....
Verder meld ik me tegenwoordig nooit meer ziek. Ik werk vanuit huis en sta een paar dagdelen per week voor de klas (volksuniversiteit). Ik voel me al schuldig tegenover mijn studenten als ik zoals laatst geopereerd was en dus echt niet kon komen... ik baal er trouwens dan ook van want ik vind het echt leuk om te doen!
Charaz schreef:Blue_Eyes schreef:Tja, als je erg last hebt van je menstruatie dan kan dat best. Ik ging vroeger ook gewoon van mijn stokkie de eerste dag, ga dan maar eens werken....
Verder meld ik me tegenwoordig nooit meer ziek. Ik werk vanuit huis en sta een paar dagdelen per week voor de klas (volksuniversiteit). Ik voel me al schuldig tegenover mijn studenten als ik zoals laatst geopereerd was en dus echt niet kon komen... ik baal er trouwens dan ook van want ik vind het echt leuk om te doen!
Nou schiet mij maar lek, maar 1 dag per maand ziek vind ik veel. Er zijn volgens mij genoeg middelen tegen menstruatiepijn.
Narya schreef:Dan heb jij duidelijk niet zoveel last ervan en vind ik niet dat je kunt oordelen over mensen die dat wel hebben. Hoewel ik er niet zoveel last van heb en met een middeltje best kan werken, ken ik ook mensen die dan gewoon niets meer kunnen van de pijn.