Mijn haar was ik ook maar 2 (soms 3) keer per week, dan wordt het niet te snel vet

Ligt er ook wel aan of ik heb gewerkt. Sta dan vlakbij de frituur, en dan wordt het heel snel vet en moet ik wat vaker wassen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

marleen_usar schreef:Ik douche iedere dag om mijn energie veld schoon te spoelen.
( alleen snap niet iedereen die reden ahha )
denice schreef:daarom wordt je haar dus snel vet, omdat je het elke dag wastof iig te vaak.
. Ik heb heel dun fijn en stijl haar (iedereen wil het altijd hebben
), maar als ik mijn haren 1 dag niet was, dan zien ze er uit alsof ik er een week niet onder ben geweest. Bij 2 dagen lijkt het al helemaal alsof ik ergens bij familie Flodder inwoon. Shampoo's heb ik al van verschillende merken geprobeerd, maar niets helpt. Ik moet dus noodgedwongen ook mijn haren elke avond wassen, wil ik er een beetje toonbaar uitzien. Als ik de volgende dag niet weg moet durf ik het wel over te slaan, maar zoals gezegd dan sta ik 's morgens gewoon weer op met een vettige onaangename kop zodat ik wel moet gaan douchen.
.

Robin__ schreef:Ik douche me elke dag, maar was dan niet elke keer mijn haren, omdat je dan inderdaad dat probleem krijgt van vet haar.

) zetten, dat maakt je haar droger. Of gewoon volledig laten aftrekken, maar dat is niet echt gezond en je moet er natuurlijk ook mee staan.
Daarbij heb ik ook een tik dat ik lekker MOET ruiken hoor dus dat zal wel de grootste reden zijn.
) en ik ben ook vaak bij de paarden te vinden. Voel me vies als ik niet gedoucht heb