Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

geerke schreef:ik geloof ook niet zo in die bloedwaardes,de schildklier waarden schommelen van uur tot uur,je moet goed naar je lichaam luisteren en er zo achterkomen wat ongeveer goed is voor jou.
ben er al een paar keer voor terug geweest maar hij zei dat ik eigenlijk niet zulke klachten moest hebben met die waardes omdat het bijna niet te laag was. Hij zat op 11 geloof ik.Dus hoefde eigenlijk in 1e instantie geen medicijnen. Maar uiteindelijk toch maar wel. Alleen een hogere dosis dan dit was eigenlijk niet nodig. Eigenlijk zou 1 per dag goed moeten zijn. 

Internet zal het beroep 'huisarts' wel een beetje verandert hebben. Natuurlijk kan je als huisarts niet alles meteen weten, maar ik vind het wel erg makkelijk om te zeggen 'je bloedwaardes zijn ok, dus het is niet je schildklier' als ik overal lees dat dat dus niet hoeft te betekenen dat je schildklier normaal functioneert. Als HA hoor je toch dat iemand klachten heeft en die kan je niet zomaar van tafel vegen omdat er uit een bloedonderzoek niet veel afwijkend resultaat komt. Citaat:Ik zei ook lees zo vaak dat de waardes wel goed zijn...en dan zie je ze niet blij kijken...weer zo'n doos met internet
mijn klachten waren weer een beetje aan het opspelen en had gelezen , op internet ja
dat ondanks dat de waardes goed zijn het voor jou lichaam misschien toch te laag is, wilde dus een hogere dosering gaan proberen, moest toch eerst bloedprikken
waardes waren goed, maar mocht toch naar een hogere dosering, nu 1 week later voel ik me een stuk beter
Lianne84 schreef:Iemand ervaring met 'radio-actief' jodium? Of iets dat straling afgeeft.
Misschien dat mijn medicijnen beginnen te werken. margaretha1 schreef:Lianne84 schreef:Iemand ervaring met 'radio-actief' jodium? Of iets dat straling afgeeft.
Ja, daar ben ik 17 jaar geleden mee behandeld vanwege een te snel werkende schildklier (Graves).
Lianne84 schreef:margaretha1 schreef:
Ja, daar ben ik 17 jaar geleden mee behandeld vanwege een te snel werkende schildklier (Graves).
Wat weet je daar nog van, qua voorzorgsmaatregelen voor anderen? (niet te dicht bij in de buurt komen enzo) en in hoeverre hield je je daaraan?
Ik vond het allemaal toch wel spannend en wilde anderen niet "in gevaar" brengen.