Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:LOL ik doe een deeltijdopleiding... Donderdagavond (soms) + zaterdag.
Maarreh, vin' het ook zowat als jij speciaal wakker moet worden om mij uit bed te bellen... En dat op jouw vrije zaterdagmorgen
Jeanine84 schreef:Zelfs niet je dieren? Dat is wel apart hoor..als ik weet dat de hond van mij afhankelijk is maakt het me niet uit hoe vroeg ik eruit moet..misschien dan toch maar even langs de doker want dit lijkt me niet helemaal normaal dan..
Flew schreef:Je kunt mij niet wijs maken dat wanneer je de wekker loeihard zet en hem aan de andere kant van de kamer zet, je onbewust kan snoozen.
Ik denk dat je ervoor moet zorgen dat je je bed uitmoet om iets vervelends te stoppen. Als je wekker echt keihard afgaat blijf je niet meer liggen toch? Of dus die met de puzzelstukjes, die stopt pas als je die krengen hebt opgeraapt en in elkaar hebt gezet/ in de wekker hebt geduwd.
MoonChloe schreef:Ik vind het wel grappig dat er heel weinig mensen over ritme beginnen terwijl dat juist het belangrijkste is.. Dus geef jezelf een flinke schop onder je kont en ga eens 8 weken lang om 22.30 uur naar bed. Dat je niet slaapt is geen ramp, dat komt met de tijd!