Hulp nodig: niet wakker kunnen worden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hulp nodig: niet wakker kunnen worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:43

@malih: LOL jij bent echt gestoord Huilen van het lachen

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:50

nee Tong uitsteken Ik ben lief Tong uitsteken

Nou moet ik je nog bellen (A) moet je je nummer geven, dan ga ik je stalke morgen ochtend en daarna draai ik me om en slaap ik verder

Wat moet je trouwens op school :S ? t is morgen zaterdag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:53

LOL ik doe een deeltijdopleiding... Donderdagavond (soms) + zaterdag.

Maarreh, vin' het ook zowat als jij speciaal wakker moet worden om mij uit bed te bellen... En dat op jouw vrije zaterdagmorgen Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:54

Oh, ik heb zó ontzettend hetzelfde....
( tijdje terug ook een topic over geopend op MW, maar geen zin om deze nu te zoeken Clown
)

Ik slaap ook overal doorheen, de wekkerradio zo hard dat ze hem op 3 hoog kunnen horen ( ik woon beneden Haha! ), de ouderwetse rinkelwekker.... Ik slaap er doorheen.
Andere kant van de kamer zetten, werk ook niet, ze ze onbewust uit ( of laat ze vallen, ook al eens gebeurd ) ga dan m'n bed weer in en weet later nergens meer wat van ( als ik dus weer een wakker schrik ).
Wissel alle wekkers die van geluid / muziekje kunnen veranderen, ook regelmatig van deuntje... werkt ook niet.
( oh en ik woon ook alleen, dus niemand die me eruit kan schoppen )

Vorige week was ik met mijn cliënten op vakantie, 1 heeft 's nachts het schuifslot van de deur gehaald, is naar het huisje van de anderen gegaan, teruggebracht door een collega. Collega heeft tegen me gepraat, ik heb blijkbaar geantwoord... Maar weet niks meer...

Pinkpop 2 jaar geleden, ons tentje stond op zo'n 200 meter van de 24-uurs tent... ( geen idee hoeveel Db die produceert, maar véél iig Clown Nou ik heb heerlijk geslapen hoor Haha! )

M'n werk is ook geen 'trigger' om écht wakker te worden. Ik ben bij vroege diensten ook altijd te laat, of ik nu om 7 8 of 9 uur moet beginnen.
Zoals, geloof ik, door Mayo ook al ergens gezegd werd, de tijd an sich maakt niets uit...

Ik kan dan ook echt serieus jaloers zijn op mensen die voor de wekker wakker worden Haha!

Mijn oplossing in mijn topic toen, was dat ik maar een contactadvertentie moest zetten Clown
* Gezocht : aantrekkelijke wekker *

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:56

Nouks schreef:
LOL ik doe een deeltijdopleiding... Donderdagavond (soms) + zaterdag.

Maarreh, vin' het ook zowat als jij speciaal wakker moet worden om mij uit bed te bellen... En dat op jouw vrije zaterdagmorgen Nagelbijten / Gniffelen

Haha, dan draai ik me om en dan slaap ik verder Tong uitsteken Als je het wilt moet je wel snel zijn:P anders lig ik in me bed hoor Tong uitsteken moet de ratten ook nog even voeren namelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:58

Ga maar lekker slapen dan Knipoog

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 00:59

Zeker weten? wil het echt graag voor je doen hoor, heb er geen problemen mee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 01:00

Gewoon ja zeggen Nouks, ik wou dat ik zo'n 'wekvrijwilliger' had Haha! Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 01:01

@malih: Kanelly wil wel Haha!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 01:04

LZP -> MW

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 01:09

prima (A) maar niet op zondag ochtend...dat is mijn dag Tong uitsteken alle andere dagen ben ik beschikbaar Tong uitsteken t liefste huisnummers das lekker gratis Tong uitsteken

Komt u maar Tong uitsteken Maar duik wel nu me bed in Tong uitsteken

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 01:50

Jeanine84 schreef:
Zelfs niet je dieren? Dat is wel apart hoor..als ik weet dat de hond van mij afhankelijk is maakt het me niet uit hoe vroeg ik eruit moet..misschien dan toch maar even langs de doker want dit lijkt me niet helemaal normaal dan..

Ik heb dit dus ook, zelfs wanneer ik wéét dat de hond, katten&paarden van mij afhankelijk zijn Scheve mond
zélfs als ik voor 23.00 in bed lig en er niet voor 10.00 uit hoef, ik hoor mn wekker nooit! Iig niet bewust genoeg om ook echt wakker te worden.
Wordt ook altijd doodmoe wakker, en pas na een goed uur is mn lijf wakker en doet alles het zoals het moet...
zowel na 6/8/10 als na 12 of meer uren slaap.

Het is echt zo ontzettend vervelend!!

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 03:20

Flew schreef:
Je kunt mij niet wijs maken dat wanneer je de wekker loeihard zet en hem aan de andere kant van de kamer zet, je onbewust kan snoozen. *LOL*

Ik denk dat je ervoor moet zorgen dat je je bed uitmoet om iets vervelends te stoppen. Als je wekker echt keihard afgaat blijf je niet meer liggen toch? Of dus die met de puzzelstukjes, die stopt pas als je die krengen hebt opgeraapt en in elkaar hebt gezet/ in de wekker hebt geduwd.

waar kan je die wekker kopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 08:11

Jeej, ik ben wakker voor de huisbaas er is Haha!

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 09:36

Goed gedaaan Haha!

Moest je pas om 8 uur wakker worden Gaaaap ik was al om 6 uur wakker,

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 09:45

Een wekker met puzzelstukjes. Huilen van het lachen Zo van *POK* "AUW!" Huilen van het lachen

Nee, dat zou me ook niets voor mij lijken hoor, daar zou ik heeel chagerijnig van worden.

Je hebt ook een wekker op wieltjes, en als 'ie af gaat rijdt 'ie weg, dan moet je er achteraan rennen. Ja Zeker ook niks voor jou? Tong uitsteken

Ik had hetzelfde probleem maar doordat ik vier weken om kwart voor zes heb móeten opstaan (met de nadruk op móeten, anders kwamen ze je er gewoon uithalen, is bij mij nooit gebeurd trouwens), heb ik nu wel een goed ritme, niet te laat naar bed (want dan slaap ik wél gewoon nog door), en vroeg op. Lachen Want daar schijnt het mee te maken te hebben, je ritme. Clown En het is moeilijk om in je eentje dat ritme goed te krijgen natuurlijk, maar niks is onmogelijk. Heel erg consequent tegen jezelf zijn.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 13:54

Ik vind het wel grappig dat er heel weinig mensen over ritme beginnen terwijl dat juist het belangrijkste is.. Dus geef jezelf een flinke schop onder je kont en ga eens 8 weken lang om 22.30 uur naar bed. Dat je niet slaapt is geen ramp, dat komt met de tijd!

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 14:04

mijn vader kon ook nooit wakker worden, en die deed altijd zon ouderwetse wekker op een bord zetten, en dan allemaal lepels en zo er op leggen! en wel op een afstandje zetten. ik denk alleen wel dat je dan heel erg wakker schriks;)

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 14:12

omg Sigaar

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 14:21

ik vind dit ook wel herkenbaar maar gelukkig (nog) niet zo erg als ik bij sommige lees.

Mijn vraag hoe slapen jullie de rest van de nacht? zijn jullie druk, val je makkelijk in slaap? wordt je makkelijk wakker 'snachts van iets? etc etc

probeer een oorzaak (behalve dan dat je te laat naar bed gaat) te vinden dat je 's ochtends nog zo moe bent.

Ik begrijp dat je ook op veel onbegrip stuit, maar zoals je hier kan zien zijn er dus vele die hier last van hebben.

In Engeland wordt echt erkent dat je ochtend en avondmensen hebt en zijn de kantoor en zelf sommige schooltijden aangepast als test.
Heb net even gegoogled maar kan er nu even niks over vinden

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 14:27

sjonge, gat in de markt, ik ga me maar aanbieden om mensen wakker te bellen voor een klein bedragje Clown

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 14:28

en dan krijg je antwoord ja ik ben wakker en aangekleed. Vervolgens draai die gene zich om en slaapt lekker verder.
hahahaha

Je moet ech huis aan huis bezoeken afleggen denk ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 18:42

MoonChloe schreef:
Ik vind het wel grappig dat er heel weinig mensen over ritme beginnen terwijl dat juist het belangrijkste is.. Dus geef jezelf een flinke schop onder je kont en ga eens 8 weken lang om 22.30 uur naar bed. Dat je niet slaapt is geen ramp, dat komt met de tijd!

Ligt er misschien wel aan dat voor sommige mensen (voor mezelf bijvoorbeeld) ritme geen optie is in verband met werk, kinderen, studie etc (ja, daar kies je voor, maar ik doe liever werk dat ik LEUK vind om te doen dan dat ik m'n bioritme op-en-top in balans houd)...

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 18:50

Ja hoor, ik ben zelf een echte avondmens, ik ga graag uit tot in vroege uurtjes. Dat doe ik dan ook wel regelmatig. Maar dan moet ik mezelf ook echt een schop onder mijn kont geven om maandag's weer normale tijden te hanteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 18:52

Das wel iets anders dan irritante kinderen die niet willen slapen, geregeld 's nachts maar vooral op wisselende tijdstippen moeten werken of een opleiding volgen waarbij nachten overslaan meer regel dan uitzondering is Haha!