Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Waardoor zou dat toch komen? Gewoon dat de ene persoon een snellere stofwisseling heeft dan de andere??
Sommige mensen, waaronder ik ook wel een beetje, kunnen echt maar heel weinig eten om een normaal gewicht te houden. Ik eet nu 1 bolletje of 2 bruine boterhammen van de hele dag. En dan 's avonds een klein hapje eten. En nog val ik niet meer af.
urselin schreef:Jeetje Suzanne, dat is erg![]()
Meeste opmerkingen lach ik ook weg of ik maak een gevatte opmerking terug.
Maar mijn nicht en haar man hebben een dochter van elf (dochter is van hem uit een eerdere relatie). Ze hebben haar onderhand geleerd dat ze tegen mij (en mijn zus) blijft zeuren over hoe dun wij zijn. Bij elk etentje krijgen we dan te horen 'Oh jullie zijn zo dun dat het gewoon eng is!'
Dat vind ik gewoon niet kunnen en dat kind negeer ik dus ook (evenals die man, want mijn nicht is duidelijk beter af zonder hem).
urselin schreef:
Zo ben ik ook wel geweest tegen een bepaald persoon
Daar heb ik ook echt geen spijt van, want wat zij mij heeft aangedaan..
susanne_m schreef:@gaapje: een keer in de week??
als ik me niet hou aan mijn eigen dieet is het soms wel drie keer per dag...
sabine1985 schreef:
cruesli schreef:Ook ik heb het altijd koud. Thuis stook ik de verwarming altijd op tot een graadje of 23-24 en dan loop ik nog in een vest, terwijl mijn vriend dan in een hemdje of t-shirt zit te puffen dat hij het zo warm heeft, hahah!
Een vriendin van mij is ook heel dun en was op een gegeven moment de opmerkingen (wat ben je dun, eet je wel genoeg, ben je ziek geweest e.d.) helemaal zat. Nu heeft ze elke keer een goed weerwoord als iemand zo iets zegt.
Ze doet dan net of ze heel trots is en zegt '30 kilo afgevallen met Sonja Bakkeren, goed he!'
En dan zie je iedereen verbaast kijken, hahaha!