epilady

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ann_moi

Re: epilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:14

kips schreef:
ik heb het nu ook gedaan en eerlijk gezegd ik vind het meevallen het deed helemaal geen pijn op me benen dan he, het jeukte meer haha.. vanaaf ma ff oksels proberen..

Sterkte.. Tong uitsteken Ik denk niet dat dat jeukt.. Knipoog

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:24

heb nu tweede keer oksels gedaan, had de eerste keer wel wat laten staan enzo, ging nu al veel beter. Heb ontdekt dat ik gewoon wat zachter moet zijn, om die "schaafwondjes" te voorkomen.

bikinilijn gaat ook al een stuk beter na een keer of 4 Ja

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:27

Paljassofie schreef:
heb nu tweede keer oksels gedaan, had de eerste keer wel wat laten staan enzo, ging nu al veel beter. Heb ontdekt dat ik gewoon wat zachter moet zijn, om die "schaafwondjes" te voorkomen.

bikinilijn gaat ook al een stuk beter na een keer of 4 Ja

Stoer zeg! Bikinilijn durf ik écht niet Nagelbijten / Gniffelen .

Ik doe mijn oksels alleen epileren omdat ik anders donkere plekken krijg van het scheren. Anders zou ik het ook niet doen hoor Tong uitsteken .

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:27

#Ymke# schreef:
Bij epileren helpt talkpoeder echt niet Haha!

Ik heb vanmiddag toch maar een philips ice gekocht, hoop dat die wat minder pijn doet Bloos

Deze heb ik ook net aangeschaft! Zo eens kijken hoe die bevalt .. Lachen

BarBosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 18:05

Heb gister m'n oksels voor 't eerst gedaan, echt pijnlijk.. Bloos
En allemaal rode bultjes en een beetje open, ziet er nog steeds niet zo mooi uit.
En voelde eerst nog zo warm, was geen pleziertje Clown .
Ga toch maar weer scheren denk ik.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 14:56

Ik heb de philips Satinelle Soft,
Eerste keer was beetje pijnlijk (en ik ben echt een piepert Nagelbijten / Gniffelen ) maar vong het reuze mee vallen, mijn kuit vond ik het ergste.

Ik heb alleen het idee dat ie toch veel overslaat Verward had overigens daarna zulke geirriteerde benen dat ik een week lang niks heb kunnen doen.
Vandaag weer gedaan en nu is het al minder, maar nog steeds krijg ik niet alles weg en heb niet echt gladde benen... ligt dat nu aan mij of hoort dat zo? Vork Nja gewoon volhouden!!

Oksels en bikinilijn waag ik me toch niet aan Nagelbijten / Gniffelen

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 14:57

Ja dat haartjes overslaan heb ik ook wel last van. Vooral met mij oksel kan er nog zo vaak over heen gaan toch slaat die ze over.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 15:03

gisteravond het 'martelwerktuig' maar weer gepakt. moet zeggen dat t nu wel mee viel met de pijn. hoop dat het steeds minder pijn gaat doen. alleen mijn oxels doe ik er absoluut niet mee hoor.

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:04

furious schreef:
Ja dat haartjes overslaan heb ik ook wel last van. Vooral met mij oksel kan er nog zo vaak over heen gaan toch slaat die ze over.

Moet je hem even een stand hoger zetten en even stilhouden, als het goed is lukt het dan wel. Je mag ook geen deo of creme ophebben, dan pakt ie de haartjes ook niet.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:08

Maris89 schreef:
furious schreef:

Moet je hem even een stand hoger zetten en even stilhouden, als het goed is lukt het dan wel. Je mag ook geen deo of creme ophebben, dan pakt ie de haartjes ook niet.

Oke, had er verder niks opgesmeerd. Heb het gister maar geschoren anders zag het er zo gek uit, ga het als het weer wat langer is wel weer proberen.
Het is vooral bij het onderste stukje.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:10

Je kan hem idd het beste in een hogere snelheid hebben heb ik nu gemerkt, en dan langzamer over je huid gaan.
Eigenlijk wil ik m'n bikinilijn ook doen, maar durf niet zo goed meer na mijn wax ervaring Haha! Bloos

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:12

#Ymke# schreef:
Je kan hem idd het beste in een hogere snelheid hebben heb ik nu gemerkt, en dan langzamer over je huid gaan.
Eigenlijk wil ik m'n bikinilijn ook doen, maar durf niet zo goed meer na mijn wax ervaring Haha! Bloos

Gewoon proberen! Al weet ik niet wat je wax ervaringen zijn Tong uitsteken

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:49

Vriendlief die probeerde te helpen en de waxstrip de verkeerde kan optrok waardoor het nog een keer moest en alles zo rood en geirriteerd werd dat een onderbroek aan zoo'n pijn deed Nagelbijten / Gniffelen

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 16:41

#Ymke# schreef:
Vriendlief die probeerde te helpen en de waxstrip de verkeerde kan optrok waardoor het nog een keer moest en alles zo rood en geirriteerd werd dat een onderbroek aan zoo'n pijn deed Nagelbijten / Gniffelen

Ow dat had ik volgens mij al gelezen in dit topic. Klinkt pijnlijkt! Duivel Met dat epileer apparaat maakt het gelukkig niet uit welke kant je op gaat. toch?

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 16:47

furious schreef:
#Ymke# schreef:

Ow dat had ik volgens mij al gelezen in dit topic. Klinkt pijnlijkt! Duivel Met dat epileer apparaat maakt het gelukkig niet uit welke kant je op gaat. toch?

Jawel, tegen de haren in Ja . Staat iig in mijn boekje.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 16:49

Ow echt! Ik ga altijd vrolijk alle kanten op met dat ding.

ilona_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 18:16

furious schreef:
Ow echt! Ik ga altijd vrolijk alle kanten op met dat ding.

hahaha geniaal ROFL hoe je het zegt Haha!
maar idd, sommige stukjes, moet je volgens mij wel vrolijk alle kanten mee op gaan, want anders lukt het echt niet Vork

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 18:41

Haha. Ik wist dat echt niet van tegen de haargroei in. Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:12

Ik doe ook het meeste tegen de haargroei in, maar als haartjes zeg maar overdwars staan, dan rag ik rustig horizontaal hoor Huilen van het lachen

Gisteren mijn benen maar weer eens gedaan, komt mijn moeder binnen. "Oh, waag je je er toch maar aan?" Wilde ze ook! ROFL ROFL
Moest ik haar benen ook doen. Ik moet zeggen dat het veel leuker is om de benen van iemand anders te doen dan die van jezelf Huilen van het lachen Heerlijk, wat een fijn sadistisch werkje. Knieholtetje hier, kuitje daar.. Duivel ROFL
Hij heeft nog niet alle haartjes gepakt, een aantal was nog te kort. die mogen over een paar dagen Vork

yyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:16

wat is eigenlijk pijnlijker dan; feet koude wasstrips of epileren?

die koude wasstrips doen het trouwens ook niet, behalve veel pijnlijden komen er niet veel haartjes mee...

Oksel deed geen pijn maar mn bikinilijn pff.. er kwam geen haartje mee, maar heb wel een week met een bont en blauwe bikinilijn rondgelopen Clown

http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/sear ... =fromIndex

die van bestbeauty van 20 euro, zal dat wat zijn?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:25

die wasstrips doen 't niet? hé jammer... wou ik juist gaan proberen Vork zelf waag ik mij niet aan zo'n gevaarlijk epileer apparaat... dat zou ik dan pas aan het begin van de winter doen want mocht ik dan helemaal rode pijnlijke benen ervan krijgen kan ik m'n lange broek er mooi overheen doen Vork

Ik wil trouwens eens bioxet gaan aanschaffen dat zorgt ervoor dat je na 8 maanden gebruik helemaal geen haar meer terug krijgt. En met natuurlijk producten oid? Ik las hier mensen die (dure) lichtbehandeling willen gaan doen, maar misschien is dit een betere (en goedkopere) oplossing. Je haren worden dan steeds dunner en minder en het is géen ontharingsproduct maar een haarverminderingsproduct Knipoog hier op bokt is daar een topic over (moet je even zoeken dan) Tong uitsteken

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:29

Die wasstrips werken inderdaad voor geen meter. Alle was zit op je been, met haar en al Huilen van het lachen

Mijn benen zijn na een goeie dag gewoon weer normaal en haarloos na het epileren Lachen

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 00:53

Die waxstrips werken bij mij iets te goed. Je moet het niet na het douchen doen, als je huid warm is. Je moet het dan nog liever voor het douchen doen. Strips goed aanwrijven en in 1 ruk tegen de haren erin eraf trekken. Gegarandeerd 5 min schreeuwen. Heb het op 2 stukjes been en 2 stukjes bikinilijn na niet meer aangedurft. Dan maar liever epileren...

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 14:02

ook die van de reclame? van veet? want als ik de reclame mag geloven, doet het geen pijn en ben je voor 4 weken haarvrij? oei.. ga nu alleen of topic, want het gaat hier niet om was of waxstrips of wat het ook zijn Clown

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 14:22

Oh dit is zo'n pijnlijk topic hè Huilen van het lachen . Ik zou het graag willen, epileren, en ik ben echt niet zo kleinzerig, maar ik ben zo bang dat het vreselijk pijn doet en ik een week met rode benen rondloop Huilen van het lachen . Misschien moet ik me er toch maar aan wagen Huilen van het lachen . Nog merken/uitvoeringen die minder pijnlijk zijn Huilen van het lachen ?