kips schreef:ik heb het nu ook gedaan en eerlijk gezegd ik vind het meevallen het deed helemaal geen pijn op me benen dan he, het jeukte meer haha.. vanaaf ma ff oksels proberen..
Sterkte..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kips schreef:ik heb het nu ook gedaan en eerlijk gezegd ik vind het meevallen het deed helemaal geen pijn op me benen dan he, het jeukte meer haha.. vanaaf ma ff oksels proberen..
Paljassofie schreef:heb nu tweede keer oksels gedaan, had de eerste keer wel wat laten staan enzo, ging nu al veel beter. Heb ontdekt dat ik gewoon wat zachter moet zijn, om die "schaafwondjes" te voorkomen.
bikinilijn gaat ook al een stuk beter na een keer of 4
#Ymke# schreef:Bij epileren helpt talkpoeder echt niet![]()
Ik heb vanmiddag toch maar een philips ice gekocht, hoop dat die wat minder pijn doet
furious schreef:Ja dat haartjes overslaan heb ik ook wel last van. Vooral met mij oksel kan er nog zo vaak over heen gaan toch slaat die ze over.
Maris89 schreef:furious schreef:Ja dat haartjes overslaan heb ik ook wel last van. Vooral met mij oksel kan er nog zo vaak over heen gaan toch slaat die ze over.
Moet je hem even een stand hoger zetten en even stilhouden, als het goed is lukt het dan wel. Je mag ook geen deo of creme ophebben, dan pakt ie de haartjes ook niet.
#Ymke# schreef:Je kan hem idd het beste in een hogere snelheid hebben heb ik nu gemerkt, en dan langzamer over je huid gaan.
Eigenlijk wil ik m'n bikinilijn ook doen, maar durf niet zo goed meer na mijn wax ervaring![]()
#Ymke# schreef:Vriendlief die probeerde te helpen en de waxstrip de verkeerde kan optrok waardoor het nog een keer moest en alles zo rood en geirriteerd werd dat een onderbroek aan zoo'n pijn deed
furious schreef:#Ymke# schreef:Vriendlief die probeerde te helpen en de waxstrip de verkeerde kan optrok waardoor het nog een keer moest en alles zo rood en geirriteerd werd dat een onderbroek aan zoo'n pijn deed
Ow dat had ik volgens mij al gelezen in dit topic. Klinkt pijnlijkt!Met dat epileer apparaat maakt het gelukkig niet uit welke kant je op gaat. toch?
furious schreef:Ow echt! Ik ga altijd vrolijk alle kanten op met dat ding.