Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minkie schreef:ik ben een jaar geleden al overgegaan van micr.30 naar ,weet de naam even niet meer maar was een groen doosje.
is mij ook verteld dat micr.30 er niet meer was en dat ze nu deze daarvoor in de plaats hadden maar dat ze beide precies hetzelfde waren.
nou ik bleef dus gewoon eeen beetje ongesteld door die nieuwe pil. tot 2 weken toe.
toen ben ik naar de huisarts gegaan en daar een nieuwe pil besteld.
ook volgens mijn huisarts was micr. 30 niet meer te krijgen hier.
ondertussen ben ik al een halfjaar pil loos omdat ik van die andere weer allemaal plekken op mijn hoofd kreeg. dus al met al baal ik ontzettend dat ik geen micr.30 meer kon krijgen, want toen ik die nog gewoon had was alles prima!
SONY schreef:De microgonon 30 had een te laag hormoon gehalte waardoor het steeds vaker voorkwam dat er meiden door de pil heen toch zwanger werden was uit onderzoek gebleken. De Microgonon 30 is uit de handel genomen zei die vrouw en er is een nieuwe pil voor terug gekomen. Zelfde als de Microgonon maar dan met een iets hoger hormoon gehalte. Dit vertelde ze mij bij de aphoteek.
Ik had wel bijwerkingen van de nieuwe pil, opeens heel veel puistjes in mijn gezicht terwijl ik dat voorheen echt nooit had...
Shadow0 schreef:van de ene kant kan een persoon wel degelijk anders reageren op een middel dat dezelfde werkzame stof bevat, van de andere kant gebeurt dat volgens mij niet in die mate waarin het hier naar voren komt.
MissEvil schreef:Dezelfde soort pijnstillers, met vaak alleen een andere buiten, of een ander printje, gaat naar verschillende klanten, terwijl de medicin (dus de inhoud, niet eens puur de actieve component) hetzelfde blijft.
Snoevie schreef:vind het snoepvoorbeeldje wel grappig,maar wel de waarheid.
het idee kan soms al voor klachten zorgen.
troep hoef je het niet te noemen,je kan ook gewoon zeggen dat je liever bij je eigen merk blijft.
dat is geen probleem,maar daarom zijn andere merken nog geen troep.
xDramaQueen schreef:Snoevie schreef:vind het snoepvoorbeeldje wel grappig,maar wel de waarheid.
het idee kan soms al voor klachten zorgen.
troep hoef je het niet te noemen,je kan ook gewoon zeggen dat je liever bij je eigen merk blijft.
dat is geen probleem,maar daarom zijn andere merken nog geen troep.
ik hoor er anders geen beste dingen over... imo troep dus, mijn lijf gaat t niet in